یکشنبه , می 19 2024

تیزر رسمی فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد

[ad_1]

اخیراً تیزر رسمی فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد و به نظر می‌رسد که پس از موفقیت قصل دوم، ادامه این انیمه سریالی ساخته می‌شود.

پایان فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن نشان داد که فصل سوم آن ساخته خواهد شد. فصل سوم Jujutsu Kaisen قول مبارزات شگفت‌انگیز و مبارزات یک به یک با مرگ را با حضور هم‌پیمانان و دشمنان به مخاطبان داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen

اگرچه تاریخ انتشاری اعلام نشده است، اما طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که تولید این فصل به زودی آغاز شود، زیرا جوجوتسو کایسن از محبوب‌ترین انیمه‌های استودیو Mappa است و به احتمال زیاد در اولویت این استودیو قرار دارد با پایان موفق فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن، وب‌سایت رسمی این انیمه تأیید کرد که فصل سوم ساخته می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر فصل سوم جوجوتسو کایسن را مشاهده کنید:

اپیزود بیست و سوم و آخر فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن منجر به تمدید انیمه برای فصل سوم شد و می‌توان گفت که این اتفاق غیر قابل انتظار نبود، زیرا این انیمه بسیار محبوب است و قابلیت ادامه برای فصل سوم را داشت. برای تایید ساخت فصل 3، توهو انیمیشن یک تیزر منتشر کرد که بخش‌هایی از کتاب‌های مانگای این انیمه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Jujutsu Kaisen چیست؟ آیا از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: screenrant

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =