جمعه , می 17 2024

ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

[ad_1]

مجموعه داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال داستان یک شهر با ما همراه شوید.

داستان یک شهر عنوان سریالی به تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی و بازی سروش صحت، آتنه فقیه‌نصیری، علی قربان‌زاده و علی سلیمانی است که فصل اول آن در سال ۱۳۷۸ روی آنتن رفت.

سریال داستان یک شهر از روز جمعه، 9 تیر ماه 1402 از شبکه آی فیلم فارسی پخش می‌شود. در ادامه، ساعت پخش سریال داستان یک شهر ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک [+خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال عقرب عاشق از نماوا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال داستان یک شهر هر روز ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم
ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم

در این مجموعه، سروش صحت، آتنه فقیه‌نصیری، علی قربان‌زاده، علی سلیمانی، آتوسا راستی، امیرحسین صدیق، رامبد شکرآبی، محمدرضا ایران‌منش، مانی کسراییان، بهاره رهنما، فرامرز صدیقی، حسن دادشکر، نیما رئیسی، بهنوش صادقی، سعید آقاخانی، هایده حائری و ملکه رنجبر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال داستان یک شهر

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه جذاب می‌رویم که درباره‌ی گروهی از برنامه سازان جوان با روحیات مختلف است.

ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم
زمان پخش سریال داستان یک شهر

داستان از اینجا آغاز می‌‌شود که تیم جوان و جسور برنامه «در شهر» با تماس مردمی برای تهیه گزارشی راهی محل حادثه می‌‌شود و این شروع قصه‌ای از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان است. البته هر قسمت برنامه موضوع جدیدی دارد و گزارشی تازه تهیه می‌‌شود، که این گزارش تیم را به داستانی پیوند می‌‌دهد.

کارگردان سریال داستان یک شهر

ساعت پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم
سریال داستان یک شهر کی پخش می شود ؟

اصغر فرهادی زاده‌ی ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ در اصفهان است. وی دارای کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه تربیت مدرس است.

او با نگارش فیلمنامه ارتفاع پست و همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا به طور حرفه‌ای وارد سینما شد. اصغر فرهادی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینماست که تحسین شده‌ترین فیلمساز سینمای ایران شناخته می‌شود که پس از انقلاب فعالیت حرفه‌ای‌اش را آغاز کرده است.

فرهادی مهمترین فیلمساز دهه نود ایران است که علاوه بر جوایز ویژه‌ای که از جشنواره‌های برلین و کن کسب کرد، توانست دو جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را برای فیلم‌‌های جدایی نادر از سیمین و فروشنده دریافت کند.

افتخارات جوایز کارنامه هنری اصغر فرهادی می‌توان نامزدی دریافت دو جایزه بفتا، دو جایزه خرس طلای جشنواره برلین، نخل طلای بهترین فیلمنامه جشنواره کن، جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره کن ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ را نام برد.

قهرمان، جدایی نادر از سیمین، فروشنده، رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه سوری و درباره الی از مهمترین فیلم‌های اصغر فرهادی هستند.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال فوفو مسافری از کامادو از فیلم‌نت [+خلاصه داستان]

بهترین سریال های پلیسی ایرانی 

عوامل سریال داستان یک شهر

  •  نویسندگان: اصغر فرهادی، علیرضا بذرافشان
  • تهیه‌کننده: اصغر فرهادی
  • کارگردان: اصغر فرهادی
  • دستیار اول کارگردان: افشین فرقانی
  • برنامه ریز: محمد فاضلی
  • چهره پردازان: چهانجو جعفری، ماریا حاجیها

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال داستان یک شهر نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال داستان یک شهر، سروش صحت، آتنه فقیه‌نصیری، علی قربان‌زاده، علی سلیمانی، آتوسا راستی، امیرحسین صدیق، رامبد شکرآبی، محمدرضا ایران‌منش، مانی کسراییان، بهاره رهنما، فرامرز صدیقی، حسن دادشکر، نیما رئیسی، بهنوش صادقی، سعید آقاخانی، هایده حائری و ملکه رنجبر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال داستان یک شهر چند قسمتی است؟

سریال داستان یک شهر در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای، به کارگردانی اصغر فرهادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال داستان یک شهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع techrato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =