شنبه , می 18 2024

اعتراف مونیکا بلوچی: من هم عاشق او هستم

[ad_1]

مونیکا بلوچی در جشنواره

ادعاهایی مبنی بر اینکه مونیکا بلوچی  و تیم برتون با هم بودند در ماه فوریه مطرح شد و این دو تا امروز سکوت اختیار کردند.

بلوچی بازیگر 58 ساله ایتالیایی برای اولین بار در مورد کارگردان 64 ساله آمریکایی صحبت کرد و به عشق خود اعتراف کرد. بلوچی گفت که برتون را “دوست دارد” و ملاقات آنها “چیزی است که به ندرت در زندگی اتفاق می افتد”.

بلوچی که در فیلم برتون نیز بازی کرد، در مصاحبه ای با مجله فرانسوی Elle گفت: «چه بگویم… اول از همه، خوشحالم که با این مرد آشنا شدم. “این یکی از آن برخوردهای نادر در زندگی است… من آن مرد را می شناسم، او را دوست دارم، و اکنون قرار است با کارگردان ملاقات کنم، ماجراجویی دیگری آغاز می شود.”

بلوچی افزود: من عاشق تیم هستم و برای تیم برتون احترام زیادی قائل هستم.

تیم برتون همسر مونیکا بلوچی

تیم برتون در حال حاضر مشغول فیلمبرداری دومین فیلم «سوسک»، یکی از شناخته شده ترین فیلم هایش است. مونیکا بلوچی نیز یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و این زوج در لندن، جایی که فیلمبرداری آن انجام شد، با هم هستند.

در واقع، ادعا شده بود که دو نفر مونیکا بلوچی و تیم برتون که 16 سال است با یکدیگر آشنا شده اند، در جشنواره فیلم لومیر اکتبر گذشته به هم نزدیک شدند. مسیرهای این دو در اکتبر 2020، 16 سال بعد دوباره به هم رسید. در جشنواره فیلم لومیر که در لیون فرانسه برگزار شد، به تیم برتون جایزه یک عمر دستاورد اهدا شد.

مونیکا بلوچی کسی بود که این جایزه را به کارگردان اصلی اهدا کرد. به گزارش پرس مجله، عشقی که ماه ها پنهان مانده بود در این مراسم آغاز شد.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =