پنج‌شنبه , می 9 2024

ببینید : تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی

به تازگی تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این کارگردان ها ایجاد کرده است.

اخیرا عکس جالبی از جشن تولد لاکچری منوچهری هادی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که همه را شگفت‌زده کرد. گویا برای منوچهر هادی تولد بسیار مجللی را در نظر گرفته‌اند.

تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی

عکسی جالب از تولد لاکچری منوچهری هادی

تصاویری از جشن تولد منوچهر هادی در کنار یک زن، شایعه جدایی او از یکتا ناصر را تقویت کرد. اما منوچهر هادی و یکتا ناصر هنوز هیچ واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداده‌اند.

تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی
تصویری لو رفته از تولد منوچهر هادی

عکس عجیب جشن تولد منوچهری هادی

در ادامه می‌توانید تصویری لو رفته از تولد منوچهر هادی را ببینید:

تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی
عکس عجیب جشن تولد منوچهری هادی

منوچهر هادی، بازیگر مشهور و محبوب سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۴۵ در تهران، ایران متولد شد. وی در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد؛ پدرش علی هادی نیز بازیگر سینما و تئاتر بوده است. منوچهر هادی در سال ۱۳۶۷ با بازی در فیلم سینمایی “دلم گرفت از دلت” به صورت حرفه‌ای به عرصه هنر و سینما وارد شد. او پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نقش آفرینی کرد و با بازی‌های قوی و با استعداد خود، از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار شد.

منوچهر هادی در طول فعالیت هنری خود در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی شرکت کرده است. او در زمینه‌های مختلفی از جمله درام، کمدی، عاشقانه و اجتماعی به ایفای نقش پرداخته است و همواره توانسته است با بازی‌های قوی خود تحسین مخاطبان و منتقدان را به دست آورد.

منوچهر هادی همچنین در کنار بازیگری، به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است. وی در سال ۱۳۹۳ فیلم مستند “ملاقات با منوچهر هادی” را که درباره زندگی و حضور هنری‌اش بود، منتشر کرد.

عکسی جالب از تولد لاکچری منوچهری هادی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصاویر جنجالی از جشن تولد منوچهر هادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =