جمعه , می 17 2024

بازگشت جف بریجز به فرنچایز ترون در فیلم Tron: Ares

[ad_1]

در خبری غیرمنتظره و در عین حال شگفت انگیز مطلع شدیم که بازیگر نمادین فرنچایز ترون یعنی جف بریجز در فیلم Tron: Ares حضور خواهد داشت.

تبلیغات

جف بریجز خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و بازیگر توانمند و مطرح ۷۴ ساله آمریکایی در طول چند دهه گذشته آثار ارزشمند و خاطره انگیزی را برای دوست داران فیلم و سریال‌های هالیوودی به ارمغان آورده است. هنرمند مورد احترام و برنده جایزه اسکاری که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۲ و ۲۰۱۰ میلادی ایفای نقش نمادین کوین فلین، سازنده دنیای “گرید” را در فیلم‌های ترون بر عهده داشت و علی‌رغم شیوه پایان‌بندی Tron: Legacy شاهد بازگشت او در دنباله جدید این فرنچایز خواهیم بود.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی The Playlist و پادکست Film Comment مطلع شدیم که جف بریجز در حال آماده شدن برای ایفای مجدد نقش کوین فلین در فیلم Tron: Ares (ترون: آرس) به کارگردانی یواخیم رانینگ می‌باشد تا بتواند در کنار جرد لتو باری دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. او از بابت همکاری با جرد لتو ابراز خوشحالی کرده و شیوه بازیگری وی را تحسین کرده است.

علی‌رغم انتشار ویدیوهایی از پشت صحنه ترون: آرس اما هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نبوده و نمی‌دانیم که داستان این فیلم، دنباله مستقیم Tron: Legacy خواهد بود یا خیر! زیرا در ساخته سال ۲۰۱۰ میلادی داستان به گونه‌ای پایان یافت که راه بازگشتی نمی‌توان برای شخصیت کوین فلین متصور شد و باید تا انتشار نخستین تریلر صبر کرد و دید که یواخیم رانینگ و تیم او چه محصولی را برای مخاطبین تدارک دیده‌اند.

فیلم Tron: Ares برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

RoyalknightBatman Arkham knight
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =