یکشنبه , می 19 2024

جدایی مرت دمیر رمضان و افرا ساراچ اوغلو

[ad_1]

طبق خبر 2sayfa مرت دمیر رمضان و افرا ساراچ اوغلو از هم جدا شدند. در ادامه هاکان بوراغلو علت جدایی را توضیح داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با تایم سیتی باشید.

هاکان بوراغلو در بیانیه‌ای منتشر کرد:

مرت دمیر رمضان و افرا ساراچ اوغلو از هم جدا شدند

بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو – Afra Saraçoğlu

افرا ساراچ اوغلو متولد سال ۱۹۹۷ است که فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری را از سال ۲۰۱۶ شروع کرده و در سریال‌هایی نظیر فضیلت خانم و دخترانش، عشق این است؟ یشیچام و بچه بد ایفای نقش کرده است.

اولین فیلم سینمایی افرا، شانس نام دارد که بعد از آن با بازی در فیلم سینمایی «بازی خوب: آغاز» مورد توجه فیلم سازان قرار گرفت. اما بیشتر شهرت افرا به لطف بازی در سریال ترکی yali capkiniاست

بیشتر بخوانید:

جدایی افرا و مرت بازیگران سریال چشم چران عمارت

بیوگرافی مرت دمیر رمضان – Mert Ramazan Demir‎

مرت دمیر رمضان در کنار افرا ساراچ اوغلو از بازیگران سریال چشم چران عمارت استو مرت متولد سال ۱۹۹۸ است و فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری را به طور رسمی از سال ۲۰۲۰ شروع کرده است.

مرت رمضان با بازی در مجموعه تلویزیونی معلم به جامعه فیلم سازان معرفی شد. او نیز همانند افرا با بازی در سریال چشم چران عمارت به شهرت دست یافت و به طور رسمی در دنیای هنرپیشگی به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای اعلام حضور کرد.

افرا ساراچ اوغلو با حرکت عجیبی که انجام داد، رابطه عاشقانه‌اش با مرت رمضان دمیر را انکار کرد. این دو بازیگر، که در تعطیلات مارماریس به هم نزدیک شده بودند، پس از انفالو شدن مرت توسط افرا، ادعایی به وجود آوردند که این دو از هم جدا شده‌اند.

mert efra

در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید که نام مرت در فالویینگ‌های افرا یافت نمی‌شود.

عکس های لو رفته از میپل و میرتل در تعطیلات

عکس لو رفته از لحظه بوسیدن میرتل و افرا

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =