یکشنبه , می 19 2024

معرفی سریال ایرانی شریک جرم (زمان پخش، بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان)

[ad_1]

زمان پخش سریال شریک جرم، ساعت تکرار، خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شریک جرم را می‌توانید از این مقاله از تایم سیتی پیگیری کنید.

“شریک جرم” یکی از سریال های جدید نمایش خانگی است که توسط مازیار میری کارگردانی و توسط همایون اسعدیان تهیه می‌شود و قرار است به زودی از پلتفرم نماوا پخش شود.

نویسندگی این اثر نیز توسط امیر عربی انجام شده است. آقایان میری و اسعدیان پیش از این در سریال “خسوف” نیز همکاری داشتند.

مازیار میری، یکی از کارگردانان ایرانی در سال ۱۳۵۲ متولد شد و از سال ۱۳۷۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۹، او فیلم “قطعه ناتمام” را کارگردانی کرد و توانست توجه مخاطبان جهانی را به خود جلب کند.

سپس آقای میری به کارگردانی فیلم‌های معروفی مانند “کتاب قانون”، “سعادت‌آباد”، “حوض نقاشی” و سریال محبوب “خسوف” پرداخت. یکی از نکات قابل توجه درباره این کارگردان، تخصص او در ساخت فیلم های درام ایرانی است.

معرفی سریال ایرانی شریک جرم (زمان پخش، بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان)

جدول پخش سریال شریک جرم از شبکه نماوا

سریال شریک جرم در ژانر درام، رازآلود و جنایی قرار دارد. هنوز تاریخ دقیق پخش این سریال اعلام نشده است، اما احتمالاً تا هفته اول آذر ۱۴۰۲ در نماوا پخش خواهیم شد. 

  • پلتفرم پخش کننده سریال شریک جرم : نماوا
  • روز پخش سریال شریک جرم : نامشخص
  • زمان پخش سریال شریک جرم : نامشخص
  • زمان بازپخش سریال شریک جرم : نامشخص

خلاصه داستان سریال شریک جرم

سریال “شریک جرم”، درباره زندگی یک وکیل مشهور و بااعتبار به نام میترا است. ماجراها از زمانی شروع می‌شود که در محل کار میترا، یک حادثه جنایی اتفاق می‌افتد. این حادثه باعث می‌شود موقعیت شغلی میترا به خطر بیفتد و او مجبور می‌شود برای نجات خود به تحقیق درباره یکی از موکلانش بپردازد.

هرچه میترا بیشتر درگیر این ماجرا می‌شود، رازهای تاریک و پیچیده‌تری را کشف می‌کند. او متوجه می‌شود که همه چیز به طرز ناگهانی در هم پیچیده شده است و حتی آینده شغلی او نیز در خطر قرار دارد.

در طول داستان، میترا با تهدیدها و خطرات مختلفی مواجه می‌شود و برای حفظ عدالت و حقیقت، باید با قدرت و شجاعت برای پیدا کردن پاسخ‌هایی که باعث آشکارسازی حقیقت می‌شود، مبارزه کند.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال شریک جرم

تاکنون چند بازیگر برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شده‌اند که در ادامه به معرفی بیوگرافی مختصری از آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است تعدادی از این بازیگران در سریال خسوف به کارگردانی مازیار میری با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

در ادامه برای اطلاع از بیوگرافی بازیگران سریال شریک جرمه، مراه ما در تایم سیتی باشید.

سریال شریک جرم (زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان)

علیرضا ثانی فر

علیرضا ثانی‌فر در اولین روز سال 1351 به دنیا آمد. او علاوه‌بر بازیگری در زمینه صداپیشگی و نویسندگی نیز فعالیت می‌کند. وی در سال 1364 با بازی در فیلم “مرگ گرگ‌ها” وارد عرصه بازیگری شد. در سال 1366 در فیلمی دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت و سپس برای مدت تقریباً 10 سال از بازیگری دوری کرد.

در سال 1376 در سریال “شن‌های کف رودخانه” حضور داشت. علیرضا ثانی‌فر بیشتر در زمینهٔ نویسندگی فعالیت می‌کند و بسیاری از نقش‌هایش به عنوان مکمل بوده‌اند. از جمله آثار معروف علیرضا ثانی‌فر می‌توان به فیلم‌های “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”، “خون خدا”، “لتیان” و سریال‌های “سایه‌بان”، “نهنگ آبی”، “آنها”، “حرفه‌ای” و “نوبت لیلی” اشاره کرد.

سریال شریک جرم (زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان)

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی، یکی از هنرپیشه‌های ایرانی در تاریخ 5 شهریور 1370 به دنیا آمد. او از سال 1388 تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شهر شیراز بازیگری را آغاز کرد. بعد از دو سال، این بازیگر را نخستین بار در تئاتر “زمین آبی‌ است مثل پرتقال” مشاهده کردیم.

او پس از اجرای چندین نمایش تئاتر در سریال “همه‌چیز آنجا است” به عنوان نقش مکمل حضور یافت. سپس در فیلم “هشت و نیم دقیقه” به ایفای نقش پرداخت تا اینکه در سریال تلویزیونی “لحظه گرگ و میش” به عنوان نقش اصلی، ظاهر شد.

شخصیت یاسمن در سریال ایرانی لحظه گرگ و میش، باعث شد تا مخاطبان او را با این نام بشناسند. از آثار خانم دهقانی می‌توان به فیلم “سیاه باز” و سریال‌های “حرفه‌ای” و “خسوف” اشاره کرد.

سریال شریک جرم (زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان)

سجاد بابایی

سجاد بابایی از بهترین بازیگران مرد ایرانی در تاریخ 19 اردیبهشت 1372 متولد شد. او بازیگری را از سال 94 با حضور در تئاتر آغاز کرد.

در سال 1395 در اولین فیلم کوتاه خود به نام “جنایات” نقش بازی کرد. شهرت سجاد بابایی به نقش امیر در سریال “خسوف” برمی‌گردد. وی در فیلم‌های “سوزن آب”، “تومان”، “من زهره”، “مرد بازنده” و سریال “زندگی زیباست” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سریال شریک جرم (زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان)

سارا بهرامی

سارا بهرامی از بازیگران زن ایرانی در تاریخ 2 بهمن 1361 متولد شده است. او حرفه خود را از سال 1388 با بازی در تئاتر آغاز کرد؛ اما شهرت و شناخت وی در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی “پروانه” اتفاق افتاد.

این هنرمند برای نقش آفرینی در فیلم “خانه‌ای در خیابان چهل و یکم” موفق به کسب نامزدی دریافت جایزه حافظ شد و برای فیلم “دارکوب” برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. همچنین برای فیلم‌های “ایتالیا ایتالیا”، “علف‌زار” و “جنگل پرتقال” نیز نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین شد.

سارا بهرامی از جمله ستارگان برجسته کشورمان است و برخی از آثار معروف او شامل فیلم‌های “هزارپا”، “لتیان”، “خائن کشی” و “بعد از رفتن”، و سریال‌های “کرگدن”، “خون‌سرد” و “مگه تموم عمر چندتا بهاره” است.سریال شریک جرم (زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان)

محمد امین شعرباف

در انتهای مقاله معرفی سریال شریک جرم به بیوگرافی محمدامین شعرباف پرداخته‌ایم. شعرباف، هنرپیشه ایرانی در تاریخ 10 خرداد 1369 متولد شده است. او بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد و نخستین بار با بازی در نقش سروش در سریال “قورباغه” به شهرت دست یافت.

سپس آقای شعرباف در سریال “نوبت لیلی” نیز حضور داشت و در اثر جدید خود، سریال شریک جرم، یکی از نقش‌های کلیدی محسوب می‌شود.

سایر بازیگران سریال شریک جرم

سوالات متداول:

1 ) ژانر سریال شریک جرم چیست؟

درام و جنایی

2 ) سریال شریک جرم چند قسمت است؟

احتمالا 15 تا 20 قسمت

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =