یکشنبه , می 19 2024

تولید Starfield هشت سال طول کشیده است؛ نیو گیم پلاس تایید شد

[ad_1]

بازی Starfield این روزها به نقل محافل ویدیوگیم تبدیل شده است. پیت هاینس مدیر ارشد بتسدا روز گذشته گفت که پس از 150 ساعت تجربه بازی، هنوز محتوای زیادی وجود دارد که باید سراغ آن‌ها برود. تاد هاوارد، کارگردان بازی در مصاحبه با رسانه‌ها در حاشیه نمایشگاه گیمزکام تایید کرد که تولید Starfield حدود هشت سال طول کشیده است و همچنین مود نیو گیم پلاس نیز وجود خواهد داشت.

تاد هاوارد در پاسخ به خبرنگار در مورد زمان توسعه طولانی بازی گفت:‌ «فکر می‌کردم که سریع‌تر به جواب می‌رسیم. این‌طور است که ما محتوای بسیار زیادی ساختیم و نمی‌توانستیم ببینیم که نتیجه روی صفحه چطور بود، واقعاً کار سختی بود.» وی تایید کرد که نیو گیم پلاس طراحی شده است و بازی‌کنان پس از تمام کردن بخش داستانی، می‌توانند با قدرت بیشتر بازی را دوباره شروع کنند.

بخش دیگری از مصاحبه به بازی الدر اسکرولز 6 اختصاص داشت. او در گفتگو با GQ اظهار کرد که بازی زودتر از آنچه فکر می‌کرده معرفی شده است:‌ «این سؤال را خیلی از خودم پرسیده‌ام، نمی‌دانم واقعاً. فکر می‌کنم باید بازی را خودمانی‌تر معرفی می‌کردیم.» او در ادامه به ابعاد بازی اشاره کرد و افزود:‌ «نمی‌خواهم پاسخ دهم اما می‌خواهم مؤدبانه رفتار کنم. باید بگویم که می‌خواهیم این بازی کامل‌ترین شبیه‌ساز فانتزی ممکن باشد. برای این هم راه‌های مختلفی وجود دارد.»

تولید بازی Starfieldمدت‌زمان طولانی تولید بازی Starfield

دنباله بازی The Elder Scrolls 5 هنوز در مراحل به سر می‌برد و تولید جدی آن آغاز نشده است. تاد هاوارد می‌گوید که موتور گرافیکی استارفیلد برای ساخت بازی الدر اسکرولز استفاده می‌شود. البته Creation Engine 2 نیازمند ارتقاء است و یک سری تغییرات در آن ایجاد خواهد شد. او در مصاحبه سال گذشته با IGN گفته بود که از فاصله زیاد میان Skyrim و بازی ششم اطلاع دارد و ای‌کاش می‌توانست دستش را تکان دهد و این بازی به یک باره ساخته شود. بتسدا می‌خواهد وقت زیادی را صرف توسعه بازی‌هایش کند و به این زودی خبر از عنوان بعدی نیست.

تولید Starfield پس از انتشار ادامه می‌یابد. قرار است دی‌ال‌سی و محتوای اضافه زیادی در حجم‌های مختلف برای بازی منتشر شود. اولین بسته الحاقی داستانی نیز در حال ساخت است و جزوی از محتوای نسخه پریمیم به‌حساب می‌آید. خریداران این نسخه می‌توانند روز اول سپتامبر شروع به تجربه بازی کنند. کدهای منتقدان فرستاده شده است و نمرات بازی روز 30 اوت اعلام خواهند شد. چند روز اخیر اطلاعات زیادی از بازی فاش شد و یک افشاگر نشان داد که با یک بازی باکیفیت روبه‌رو هستیم.

Starfield Live Action

تریلر لایو اکشن بازی Starfield

منبع: GamingBolt

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =