شنبه , می 18 2024

از DLC Kameo Fighters مورتال کمبت ۱ رونمایی شد – مستر گیمرز

[ad_1]

یک خالق محتوای Mortal Kombat  تایید کرد که از DLC Kameo Fighters مورتال کمبت ۱ رونمایی شد . .با مسترگیمرز مرجع بازی همراه باشین .

بازی Mortal Kombat از DLC Kameo Fighters MK1 رونمایی می کند

استودیوی NetherRealm اولین مجموعه DLC Kameo Fighters را برای Mortal Kombat 1 شامل Homelander و Takeda معرفی کرد و فهرست بازی را با بازی‌سازهای سنگین گسترش داد.
فهرست Kameo در Mortal Kombat 1 دارای شخصیت های رنگارنگی از تاریخ ۳۱ ساله این فرنچایز است که به ترکیب متنوع بازی اضافه می کند.
گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1 مبارزان Kameo را معرفی می‌کند که می‌توان از آن‌ها برای کمک دعوت کرد و اولین DLC‌های اضافه شده به فهرست شامل Ferra، Johnny Cage، Khameleon، Mavado و Tremor است.

استودیو NetherRealm بسیاری از اطلاعات جدید Mortal Kombat 1 را در جریان Comic-Con سن دیگو به اشتراک گذاشت و یکی از تولیدکنندگان محتوا در این مراسم اولین مجموعه از DLC Kameo Fighters را که پس از انتشار به بازی عرضه می‌شود، فاش کرد. فهرست اصلی بازی قرار است در DLC پس از عرضه بازی، با بازیکنانی مانند Homelander و Takeda که به عنوان بخشی از Kombat Pack 1 به آن ملحق می‌شوند.

 

 

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به  گیم نیوز ” همه بازی هایی که به زودی برای Xbox منتشر می شود ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =