پنج‌شنبه , می 9 2024

چگونه پولدار و ثروتمند شویم

بازی جی تی ای وی مدت‌های طولانی است که مهمان سیستم‌های بسیاری از بازیکنان در سراسر دنیا بوده و همچنان هم محبوبیت خود را در طول این سال‌های متوالی حفظ کرده است. علاوه بر بخش داستانی جذاب و طولانی، بخش آنلاین آن طرفداران بسیاری داشته و یکی از عوامل اصلی حفظ محبوبیت و جذابیت بازی است. این بخش مملو از وسایل و تجهیزات جدیدی است که بسیاری از آن‌ها در بخش داستانی وجود ندارند و همچنین با به‌روزرسانی‌های متعدد، همواره محتوای جدیدی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

راهنمای بازی GTA Online

اما اکثر این اتومبیل‌های جذاب و سوپر اسپرت و یا هواپیماها و سایر تجهیزات به‌شدت گران هستند و به میلیون‌ها دلار پول درون بازی برای خریداری آن‌ها نیاز خواهید داشت. در حالت داستانی با استفاده از رمز های بازی GTA V می توایند موارد مختلفی را خریداری کنید ولی در حالت آنلاین روش‌های کسب درآمد زیادی درون بازی وجود دارد اما اکثر آن‌ها نیازمند کار گروهی بوده و معمولاً به‌تنهایی نمی‌توانید آن‌ها را انجام دهید. در این مطلب، روشی سریع را شرح خواهیم داد که به کمک آن می‌توانید بدون کمک سایر بازیکنان و به‌تنهایی، در بازی میلیونر شوید. ابتدا چند نکته مهم باید ذکر شود:

  • این روش بر مبنای مأموریت Cayo Perico Heist بوده که برای دسترسی به آن باید ابتدا زیردریایی Kosatka را خریداری کنید.
  • قیمت این زیردریایی 2.2 میلیون دلار است که جمع‌کردن این مبلغ با انجام مأموریت‌های فرعی و شرکت در رویدادهایی که 3 برابر پاداش دارند، در طول چند روز میسر می‌شود.
  • برای بازدهی بیشتر، از یک باگ فنی داخل بازی استفاده شده که منجر می‌شود سرعت شما در کسب درآمد چند برابر شود. این باگ بر روی نسخه PC بازی انجام شده و کاملاً امن است و اکانت شما به مشکل بر نخواهد خورد.
  • در این مطلب بهترین و سریع‌ترین روش برای اجرای مأموریت Cayo Perico Heist به‌صورت تک‌نفره شرح داده شده تا بازدهی شما بالا رود، اما می‌توانید به هر سبک دلخواه دیگری هم آن را انجام دهید.

GTA Online Cayo Perico Heist

قدم اول: انجام اولین مأموریت Cayo Perico Heist با خریداری زیردریایی

زمانی که زیردریایی را خریداری کردید، ابتدا مسیر داستانی دزدی از جزیره Cayo Perico را به همان سبکی که روایت می‌شود طی کنید. اینجا لازم نیست کار خاصی انجام دهید و صرفاً با روند انجام مأموریت و روش‌های مختلف آن آشنا شوید. بازی چون بار اولی است که این مأموریت را برای شما شرح می‌دهد، به‌طور کامل جزییاتش را نشان خواهد داد. پس از اینکه برای بار اول مأموریت را به پایان برسانید، می‌توانید به‌طور نامحدود دوباره آن را انجام دهید. نکته خوبی که این مرحله نسبت به سایر دزدی‌ها دارد، این است که برای اجرای آن نیازی به افراد دیگر ندارید و به‌صورت تک‌نفره هم می‌توانید آن را اجرایی کنید.

برای صرفه‌جویی در وقت، زمانی که وارد جزیره می‌شوید، دو منطقه مهم را حتماً در نقشه کشف کنید. برای کشف این مناطق باید به محل مورد نظر رفته و با استفاده از گوشی موبایل خود از آن عکس بگیرید (البته Drainage Tunnel در زیر آب قرار داشته و با نزدیک شدن به آن، به مناطق کشف‌شده شما اضافه می‌شود):

  1. Drainage Tunnel
  2. Main Doc

این دو منطقه در نقشه با دایره قرمزرنگ علامت‌گذاری شده‌اند:

راهنمای بازی GTA Online

منطقه 1 محل نفوذ ما برای ورود و منطقه 2 محل فرار کردن است. برای رسیدن به Drainage Tunnel بهتر است از قایق استفاده کرده و با رفتن زیر آب، تونل را پیدا کنید. اینجا نیازی به عکس گرفتن نخواهید داشت. کشف این منطقه یکی از تجهیزات مهم برای انجام این دزدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مشعل جوشکاری (Cutting Torch) بوده و شما را از مواد منفجره بی‌نیاز خواهد کرد و همچنین اجازه بازکردن بسیاری از درهای زنجیرشده را می‌دهد که در حالت عادی باید برای عبور از آن‌ها از قیچی آهن‌بر استفاده می‌کردید که در بندرگاه‌های جزیره پیدا می‌شود.

قدم دوم: انجام 5 مأموریت پیش‌نیاز پس از شناسایی هدف اصلی

این دزدی نیازمند انجام چند پیش‌نیاز اصلی و فرعی است که پس از شناسایی هدف اصلی در جزیره باید انجام دهید و در این روش با حداقل این پیش‌نیازها مأموریت را انجام خواهیم داد. شیوه انجام مأموریت مخفیانه بوده و صدا خفه‌کن نقش مهمی را ایفا می‌کند، پس حتماً در قسمتی که سلاح خود را انتخاب می‌کنید، Suppressor را فعال کنید. بهترین مدل سلاح گزینه دوم با نام Conspirator است:

راهنمای بازی GTA Online چگونه پولدار و ثروتمند شویم

درمجموع باید 5 مأموریت پیش‌نیاز را برای این دزدی انجام دهید و به سایر آن‌ها نیازی نخواهید داشت. یکی برای به دست آوردن سلاح، برای دزدیدن مشعل جوشکاری، برای فراهم کردن وسیله نقلیه جهت رسیدن به جزیره، پیدا کردن آیتمی برای هک کردن اسکنر اثرانگشت و در نهایت به دست آوردن آیتم مربوط برای دزدی اصلی که بسته به نوع هدف متفاوت خواهد بود. تمامی این مأموریت‌ها را می‌توانید به‌سادگی به‌صورت تک‌نفره انجام دهید و درمجموع کمتر از 40 دقیقه زمان نیاز دارند.

پس از اجرای تمامی پیش‌نیازها، باید چند گزینه را برای شروع دزدی خود انتخاب کنید. برای وسیله نقلیه یا همان Approach Vehicle خود زیردریایی Kosatka را انتخاب کنید زیرا در نزدیک‌ترین محل به تونل زیرآبی شما را پیاده خواهد کرد. همچنین Infiltration Point و Compound Entry Point هر دو باید تونل فاضل آب (Drainage Tunnel) باشند. برای محل فرار یا همان Escape Point هم گزینه Main Dock را انتخاب کنید زیرا نزدیک‌ترین محل به ویلای اصلی است. زمان انجام دزدی را هم می‌توانید بین روز و شب تغییر دهید که تأثیر آن تنها به میدان دید نگهبان‌ها خلاصه شده و اهمیت چندانی ندارد زیرا قرار نیست اصلاً در طول مأموریت شما شناسایی شوید. بهتر است برای واضح و روشن بودن محیط، روز را انتخاب کنید.

 

چندین نکته مهم برای ثروتمندتر شدن در GTA Online

  • سعی کنید دزدی خود را در حالت Hard Mode انجام دهید زیرا در این حالت چالش Elite Challenge نیز فعال شده که با اجرای آن 100 هزار دلار پول بیشتر به دست خواهید آورد. اجرای Elite Challenge بسیار ساده بوده و شما باید 3 شرط را رعایت کنید، یکی اینکه مأموریت را در زیر 15 دقیقه انجام دهید، دوم اینکه کیف خود را کامل پر کرده و در آخر هم هنگام هک کردن حسگر اثرانگشت اشتباه نکنید. حالت Hard Mode برای هدف اصلی نیز پول بیشتری به شما پرداخت می‌کند و در صورت فعال بودن آن، در پایین صفحه علامتش قرار می‌گیرد.
  • هدف‌های اصلی این مأموریت برای دزدی 4 مدل مختلف دارند که ارزشمندترین آن‌ها الماس صورتی‌رنگ بوده و در حالت Hard Mode 1.4 میلیون دلار پاداش خواهد داشت. همچنین هدف‌های فرعی نیز مانند پول نقد و تابلوهای نقاشی در منطقه وجود دارد که ظاهر شدن آن‌ها به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد. بهترین حالت زمانی است که تعداد این هدف‌های فرعی زیاد باشد تا بتوانید توسط آن‌ها کیف خود را پر کنید و Elite Challenge را هم تکمیل کنید.
  • روش انجام این مأموریت کاملاً بر مبنای مخفی‌کاری بوده و در هیچ قسمتی نباید توسط نگهبان‌ها شناسایی شوید. برای همین استفاده از صدا خفه‌کن ضروری بوده و فقط هم از هدشات کردن دشمنان استفاده کنید زیرا جلیقه‌های ضدگلوله شلیک مستقیم به بدن آن‌ها را کم اثرتر می‌کند و منجر به فعال شدن آژیر خطر می‌شود.
  • چون مأموریت را به‌صورت تک‌نفره انجام می‌دهید، امکان ورود به بعضی از اتاق‌ها که نیازمند کارت هوشمند است را نخواهید داشت پس وقت خود را برای آن‌ها تلف نکرده و مستقیم به سمت اتاق هدف اصلی بروید.

قدم سوم: اجرای دزدی و استفاده از باگ برای ذخیره‌سازی مأموریت پایانی

حال که تمامی پیش‌نیازها را انجام داده‌اید، طبق مسیری خاص، این مأموریت را انجام دهید. مهم‌ترین نکته این است که توسط نگهبان‌ها شناسایی نشوید و آژیر به صدا در نیاید. در این صورت شانس کشته شدن شما به صفر رسیده و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این دزدی را به پایان برسانید. راهنمای کاملی در ویدیویی زیر برای انجام مأموریت آماده شده که می‌توانید از آن کمک بگیرید؛ در این ویدیو Elite Challenge نیز تکمیل ‌شده است:

استفاده از باگ برای ذخیره‌سازی مأموریت پایانی

تا اینجا متوجه شدید هر مأموریت در Cayo Perico Heist نیازمند پیش‌نیاز بوده و پس از اولین اجرای آن باید برای شروع هر بار 25 هزار دلار پول، ابتدا پرداخت کنید. می‌توان با استفاده از یک باگ فنی موجود در بازی، پس از اینکه دزدی تکمیل شد، نیازی به تکرار پیش‌نیازها نداشته باشید و صرفاً آخرین مأموریت را دائم تکرار کنید. از لحاظ ایمنی، این باگ مدت طولانی در بازی حضور داشته و به دلیل ماهیت آن قابل به‌روزرسانی و حل شدن نیست. درنتیجه بسیاری از بازیکنان دائم از آن استفاده می‌کنند و مشکلی هم تابه‌حال برای اکانت آن‌ها پیش نیامده پس نگران بن شدن نباشید. این باگ برای نسخه PC بازی قابل‌اجرا است و زمان‌بندی در آن نقش مهمی را بازی می‌کند.

پس از اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت، صحنه‌ای نشان داده می‌شود که کاراکتر شما کیف را تحویل فردی داده و پاکتی حاوی پول را دریافت می‌کند. (به آخر ویدیو مراجعه کنید) پس از پایان این صحنه، صفحه سبزرنگ شده و عبارت Heist Passed نمایش داده می‌شود و در گوشه پایین سمت راست تصویر عبارتTransaction Pending را مشاهده می‌کنید:

بازی GTA Online

پس از پایان عبارت Transaction Pending و مشاهده نام خود باید سریعاً ارتباط سیستم خود را با اینترنت قطع کنید. برای این کار چند روش وجود داشته که بهترین آن، کشیدن کابل سیم LAN از مودم است زیرا سرعت بیشتری دارد. اگر با اینترنت بی‌سیم وصل هستید صفحه مربوط به آداپتور را در ویندوز آماده داشته باشید و چند ثانیه قبل‌تر با Alt Tab کردن آداپتور خود را Disable کنید.

اگر زمان‌بندی درستی داشته باشید و به‌موقع ارتباط با اینترنت را قطع کنید، باید چنین صفحه‌ای برای شما نمایش داده شود:

بازی GTA Online

حال با وصل کردن دوباره اینترنت و ورود به بخش آنلاین، پاداش مربوط به انجام مأموریت را به دست آورده‌اید و همچنین مأموریت نهایی را ذخیره‌سازی کرده‌اید که باعث می‌شود نیازی به اجرای پیش‌نیازها نداشته باشید و صرفاً مأموریت پایانی را دائم تکرار کنید. اگر انجام مأموریت را 20 دقیقه در نظر گرفته و قطع و وصل شدن اینترنت و ورود دوباره به بخش آنلاین را هم 15 دقیقه، شما در کمتر از 40 دقیقه می‌توانید بین 1 تا 1.5 میلیون دلار پول داخل بازی به دست آورید که با تکرار آن، به‌سادگی به عدد 3 میلیون دلار در ساعت می‌رسد.

نکات نهایی:

  1. ممکن است مرحله‌ای که شما تجربه می‌کنید با چیزی که در ویدیو می‌بینید متفاوت باشد. خود هدف اصلی و قرارگیری هدف‌های فرعی کاملاً تصادفی بوده و بر عهده خودتان است که بهترین نوع دزدی را پیدا کرده و آن را برای تکرار مداوم ذخیره‌سازی کنید.
  2. شروع این فرایند نیازمند 2 میلیون دلار پول و خریدن زیردریایی بوده اما در کمتر از 1 ساعت این هزینه‌ها جبران شده و پس از آن فقط سود خالص به شما در دنیای آنلاین GTA می‌رسد.
  3. باز هم تأکید می‌کنیم که زمان‌بندی در اجرای باگ و قطع کردن اینترنت بسیار مهم است. اگر زودتر یا دیرتر این کار را انجام دهید، ممکن است یا پاداش مأموریت به حسابتان واریز نشود و یا مأموریت نهایی ذخیره‌سازی نشود.
  4. انجام Elite Challenge دلخواه بوده اما با تکمیل کردن آن 100 هزار دلار پول بیشتر نصیب خود می‌کنید.
  5. اجرای این باگ با این روش فقط بر روی نسخه PC بازی قابل‌اجرا است.

بخش آنلاین بازی GTA V مملو از محتوای جذاب و قابل خریداری بوده که اغلب آن‌ها بسیار گران‌قیمت هستند. در این مطلب سعی شد در قالب چند نکته و آموزش ویدیویی، راهی سریع برای میلیونر شدن در این بازی شرح داده شود. برای شروع به اندکی سرمایه‌گذاری نیاز دارید اما ارزش این سرمایه‌گذاری بسیار بالا بوده و در کمتر از یک ساعت زمان گذاشتن، به سود می‌رسد.


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =