یکشنبه , می 19 2024

اندازه نقشه Assassin’s Creed Mirage مشخص شد – مستر گیمرز

[ad_1]

در مورد  ابعاد نقشه Assassin’s Creed Mirage کنجکاو هستید؟  خب خوب اینکه در مورد اندازه نقشه Assassin’s Creed Mirage مشخص شد . با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید.

اندازه نقشه Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

Assassin’s Creed Mirage یکی از موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۳ است اما تا همین اواخر اطلاعات زیادی در مورد این بازی نداشتیم. در رویداد Ubisoft Forward، نگاهی دقیق‌تر به داستان و مبارزات بازی داشتیم و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه دنیای جدید بازی چگونه خواهد بود، پیدا کردیم.

بازی در بغداد می‌گذرد، و با دانستن اینکه یوبی‌سافت چگونه دنیای بازی‌های خود را در دنیای Assassin’s Creed تا آنجا که ممکن است از نظر تاریخی دقیق می‌سازد، انتظار داریم که گشت و گذار در شهر برای طرفداران هیجان‌انگیز باشد. در یک جلسه مقدماتی قبل از رویداد Ubisoft Forward، متوجه شدیم که نقشه Assassin’s Creed Mirage دقیقا چقدر بزرگ است. ما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با شما هیجان زده هستیم!

نقشه Assassin’s Creed Mirage چقدر است؟

در جریان رویداد اولیه در Ubisoft Forward اخیر، مشخص شد که نقشه Assassin’s Creed Mirage تقریباً به اندازه پاریس است. داستان بازی در بغداد قرن نهم می‌گذرد و دوره زمانی آن از سال ۸۶۱ پس از میلاد آغاز می‌شود که مصادف با عصر طلایی است.

وقایع میراژ چندین دهه قبل از والهالا اتفاق می افتد. با توجه به اظهارات مدیر هنری ژان لوک سالا در طول یوبی سافت دایرکت، بغداد به عنوان مرکز جهان عمل کرد و “مکانی کلیدی برای دانش، هنر، نوآوری، علم، تجارت و قدرت” بود.

این شهر حدود ۵۰۰ سال بعد به طور کامل ویران شد، اما طرفداران بغداد را در اوج فرهنگی خود تجربه خواهند کرد. در حالی که بغداد کوچکتر از دنیاهایی است که در Valhalla، Odyssey و Origins تجربه کردیم، اما همچنان یک نقشه عظیم با رازهای فراوان برای کشف خواهد بود. اندازه نقشه باید به آنچه در Assassin’s Creed Unity تجربه کردیم نزدیک‌تر باشد.

نقشه دارای چه مناطقی است؟

چهار منطقه ای که ما تجربه خواهیم کرد شامل منطقه صنعتی کرخ، شهر زیبای گرد و دو منطقه دیگر است که هنوز ندیده ایم. ما همچنین می‌توانیم شهر را ترک کنیم و الموت را که خانه همه قاتلان است، تجربه کنیم.

نقشه به گونه ای طراحی شده است که تجربه گیم پلی متمرکز بر مخفی کاری را با لبه های فراوان و زمین های بلند برای بازیکنان ارائه دهد. همچنین می توانید از پرنده خانگی خود برای جستجوی مناطق و شرکت در جنگ در زمان مناسب استفاده کنید. چند ماهی تا تجربه سفر باسم بن اسحاق فاصله داریم و علاقه مندان نمی توانند برای تجربه زیبایی بغداد صبر کنند.

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به خبر زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =