سه‌شنبه , می 14 2024

گزارش: Call of Duty 2024 نیز احتمالا برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Insider-Gaming، بازی Call of Duty 2024 نیز میان‌نسلی خواهد بود و برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

با وجود این که به سومین سال نسل جدید کنسول‌های بازی وارد شده‌ایم، شرکت اکتیویژن (Activision) همچنان تازه‌ترین بازی‌های سری Call of Duty را برای PS4 و Xbox One نیز عرضه می‌کند. اگرچه کیفیت خروجی روی این سخت‌افزارهای قدیمی تعریفی ندارد، اما از دید عملکرد و نرخ فریم، می‌توانند 60 فریم بر ثانیه را به صورت پایدار حفظ کنند که در بخش چندنفره، این مهم‌ترین موضوع است.

طبق گزارش جدیدی که تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور، به اشتراک گذاشته است، در ابتدا اکتیویژن برنامه داشت تا بازی Call of Duty 2023 تنها برای نسل جدید منتشر شود، اما حالا برنامه‌ها تغییر کرده و حتی Call of Duty 2024 نیز میان‌نسلی خواهد بود. به احتمال زیاد، یکی از دلایل اتخاذ چنین تصمیمی، کمبود کنسول‌های نسل جدید در بازار است.

تا کنون، اخبار مشخصی از برنامه‌های مجموعه‌ی Call of Duty برای سال 2023 منتشر نشده است. ابتدا شایعه شده بود که قرار است عرضه‌ی سالانه‌ی سری متوقف شود و در این سال هیچ نسخه‌ای منتشر نشود، اما اکتیویژن (Activision) اعلام کرد که امسال «محتوای کاملی» از Call of Duty انتشار می‌یابد.

در افشاگری‌های بعدی ادعا شد که محتوای مورد بحث، بسته‌های گسترش‌دهندۀ Call of Duty: Modern Warfare 2 هستند که شامل نقشه‌های بخش چندنفرۀ نسخه‌های پیشین و بخش تک‌نفره‌ای جدید می‌شوند. گزارش جدید رسانه‌ی Insider Gaming اما، محتوای یادشده را نسخه‌ای کاملاً جدید و مستقل می‌داند.

به گفتۀ رسانۀ مذکور، اگرچه این محتوا ابتدا قرار بود بستۀ گسترش‌دهندۀ Modern Warfare 2 باشد، اکنون مسیر سازندگان تغییر کرده است. در توضیح این پروژه آمده که تمامی استودیوهای سازنده‌ی Call of Duty در ساختش نقش دارند، اما به نظر می‌رسد که اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games) هدایت آن را بر عهده داشته باشد؛ این نکته با افشاگری‌های پیشین نیز هم‌خوانی دارد.


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =