پنج‌شنبه , می 9 2024

کن ترکیه چه کسی خواهد شد؟【تصاویر + بیوگرافی بازیگران】

برای فیلم باربی که به تازگی اکران شده است،  نظرسنجی‌ها هنوز ادامه دارد. در این نظرسنجی‌ها که افرا ساراچ‌اوغلو، ادا اجه، هانده ارچل و بورجو بیرینجیک در رده‌ها بالا هستند. در ادامه این خبر همراه تایم سیتی باشید.

معرفی فیلم باربی

“باربی”، فیلم کمدی فانتزی آمریکایی ساخت گرتا گرویگ، با نویسندگی نوآ بامباک، در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم بر اساس عروسک‌های باربی از شرکت متل ساخته شده و اولین فیلم لایو اکشن بر اساس این عروسک پس از سری فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن است. مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را بازی می‌کند که پس از بحران وجودی، به سفر خودشناسی می‌روند. بازیگران دیگر شامل آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، مایکل سرا، آریانا گرینبلات، ایسا رای، رئا پرلمان، هلن میرن و ویل فرل هستند.

بیوگرافی نامزدان باربی ترکیه

بعد از انتشار فیلم باربی، سایت KızlarSoriyor در هفته گذشته یک نظرسنجی با عنوان “باربی ترکیه کیست؟” را انجام داده است.

در این نظر سنجی افرا ساراچ‌اوغلو، ادا اجه، هانده ارچل و بورجو بیرینجیک شرکت کردند که در ادامه به بیوگرافی هریک از این بازیگران خوش چهره می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو - efra sarachoghlu

افرا ساراچ‌اوغلو

افرا ساراچ اوغلو متولد ۲ دسامبر ۱۹۹۷ در ترکیه است و یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او دارای مدرک لیسانس رشته ادبیات تطبیقی از دانشگاه اسکی شهیر آناتولی است. او از طریق تلویزیون وارد عرصه بازیگری شد و در حال حاضر در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی ادا اجه - eda eje

ادا اجه

ادا اجه متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۹۰ در ترکیه است و یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او دارای مدرک لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از طریق تلویزیون آغاز کرد و در حال حاضر در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

بیوگرافی هانده ارچل ؛ hande erchel

هانده ارچل

هانده ارچل متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در ترکیه است و یک بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه‌ای است. او دارای مدرک لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان است. او به دلیل زیبایی چهره‌اش از مدلینگ شروع به کار کرد و در ادامه تجربه بازیگری را نیز کسب کرد.

بیوگرافی بورجو بیرینجیک - burju birinjik

بورجو بیرینجیک

بورجو بیریجیک متولد ۴ می ۱۹۸۹ در ترکیه است و یک بازیگر ترکیه‌ای است. او دارای مدرک لیسانس رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است. او فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و سپس به بازی در فیلم‌های کوتاه پرداخت. در حال حاضر او در صنعت سینما و تلویزیون حضور دارد.

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =