یکشنبه , می 19 2024

تام هاردی: پیش تولید فیلم Venom 3 آغاز شده است

[ad_1]

فیلم Venom 3 یکی از آثار مورد انتظار کمیک بوکی می‌باشد که تام هاردی اطلاعات جدیدی از آن منتشر کرده است.

مجموعه فیلم‌های Venom (ونوم) با هنرنمایی تام هاردی یکی از آثار محبوب کمیک بوکی سینما میباشد که تاکنون 2 فیلم از آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته و با وجود این که در جلب نظر منتقدین به هیچ عنوان موفق عمل نکرده است اما فروش خوبی را در گیشه رقم‌زده‌اند. آخرین‌بار در سال 2021 بود که شاهد اکران دومین فیلم از این مجموعه تحت عنوان Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) بودیم که در بحبوحه کرونا فروشی بالغ بر 506 میلیون دلار را به ارمغان آورد.

در حالی که سونی مشغول گسترش دنیای عنکبوتی خود حول محور شخصیت‌های ضدقهرمان و ابرشرور کمیک‌های مارول می‌باشد و پروژه‌های سینمایی و سریالی گوناگونی در دست توسعه قرار دارد، تام هاردی فاش کرده که مراحل پیش تولید فیلم Venom 3 رسماً آغاز شده است.

این ستاره محبوب سینما که در عین هنرنمایی نقش ادی براک، صداپیشگی ونوم را نیز در 2 فیلم قبلی انجام داده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود فاش کرده که مراحل پیش تولید ونوم 3 به جریان افتاده است. پس از آن که فیلم ونوم 2 به کارگردانی اندی سرکیس با انتقادات بسیار شدیدی از سوی منتقدین روبرو شد، شاهد بودیم که کلی مارسل به عنوان کارگردان فیلم سوم انتخاب شده است.

فیلم Venom 3 پایان‌دهنده سه‌گانه ونوم تام هاردی خواهد بود. پروژه‌ای که شایعاتی حول محور حضور مرد عنکبوتی در آن به گوش رسیده و باید دید که کمپانی سونی پیکچرز چه برنامه‌هایی برای به وجد آوردن مخاطبین و جبران اشتباهات گذشته خواهد داشت.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =