دوشنبه , آوریل 29 2024

فیلم Dune: Part Two پس از انتشار نسخه دیجیتالی، همچنان در باکس آفیس می‌تازد

فیلم Dune: Part Two در این آخر هفته، حدود 4.3 میلیون دلار در داخل کشور و 7.2 میلیون دلار دیگر از مناطق خارج از کشور به فروش رساند.

درآمد داخلی این فیلم در حال حاضر 272 میلیون دلار است، درحالی‌که مقدار آن در خارج از کشور از نقطه عطف خیره‌کننده 400 میلیون دلار عبور کرد. تلماسه: قسمت دوم که به مدت 45 روز در سینماهای سراسر جهان اکران شده، در کل مبلغی حدود 684 میلیون دلار فروش داشت. لازم به ذکر است که این فیلم با بودجه 190 میلیون دلاری تولید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Dune: Part Two

درباره فروش این فیلم باید گفت که فیلم Dune 2 ممکن است برای رسیدن به مرز 300 میلیون دلار در داخل کشور مشکل داشته باشد، اما مطمئنا به زودی از مرز 700 میلیون دلاری جهانی عبور خواهد کرد. در حال حاضر نزدیک به 300 میلیون دلار بیشتر از نسخه قبلی خود Dune در سراسر جهان درآمد داشته.

فیلم Dune: Part Two

Dune: Part Two اقتباس دو قسمتی «ویلنوو» از رمان برجسته علمی-تخیلی «فرانک هربرت» است. بر اساس گزارش‌ها، «دنی ویلنوو» فعالیت خود را روی فیلم سوم بر اساس رمان Dune: Messiah آغاز کرده است. در این فیلم، بازیگرانی از جمله «جاش برولین»، «ربکا فرگوسن»، «کریستوفر والکن»، «فلورنس پیو»، «آستین باتلر» و «زندایا» حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune: Part Two چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =