دوشنبه , آوریل 29 2024

New Vegas را تایید کرد

بازی Fallout: New Vegas همیشه به‌عنوان نسخه فرعی سری فالوت شناخته می‌شود چون توسط استودیوی آبسیدین ساخته شده است. اخیرا امیل پاگلیارولو (Emil Pagliarulo)، یکی از طراحان و کارگردان‌های استودیوی بتسدا، در توییتر خود تایید کرد که داستان و اتفاقات بازی Fallout: New Vegas نیز کانن (Canon) است. به‌عبارتی دیگر، این اتفاقات و شخصیت‌ها در دنیا و خط داستانی اصلی فالوت جریان دارد و جزء خط زمانی نسخه‌های دیگر محسوب می‌شود.

چندین سال این صحبت و شک وجود داشت که آیا اتفاقات بازی نیو وگاس در همان دنیایی جریان دارد که بازی‌های دیگر سری فالوت جریان داشته یا در دنیای موازی رخ می‌دهد. پس از انتشار سریال فالوت، در یکی از قسمت‌ها به اتفاقات نیو وگاس اشاره می‌شود که این بحث را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

بتسدا تایید کرد که اتفاقات بازی Fallout: New Vegas کانن است

بتسدا تایید کرد که بازی Fallout New Vegas کانن است

آقای پاگلیارولو در توییتر خود یک تصویری از خط زمانی داستانی سری فالوت منتشر کرد که در آن اسم فالوت نیو وگاس نیز دیده می‌شود. یکی از کاربران از او این سوال را پرسید که آیا اتفاقات این بازی کانن است یا خیر. آقای پاگلیارولو قاطعانه جواب داد که بله، اتفاقات این بازی کانن است و چیزی غیر از این نیست.

این موضوع همیشه به این دلیل که بتسدا استودیوی سازنده نیو وگاس نبوده است، در شک و شبهه قرار داشت. اما به لطف پاگلیارولو، این موضوع نیز تایید شد. یکی از چیزهایی که باعث می‌شد بتسدا از تایید کردن این موضوع سر باز بزند، برتری نیو وگاس نسبت به فالوت 3 و فالوت 4 بود. طرفداران آرزوی ساخته شدن نسخه دوم یا ریمیک بازی فالوت نیو وگاس را برای مدت‌ها داشتند. حالا که هر دو استودیو زیرمجموعه مایکروسافت است، شانس رخ دادن این اتفاق را بیشتر می‌دانند.

داستان بازی فالوت: نیو وگاس درباره شخصی است که به طرز معجزه‌آسایی از شلیک به سر نجات پیدا می‌کند و حالا قصد انتقام گرفتن را دارد. در این مسیر آدم‌ها و گروه‌های مختلفی او را کمک می‌کنند تا اینکه به شهر نیو وگاس برسد. سیستم انتخاب دیالوگ و واکنش شخصیت‌ها و دنیای بازی، آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی کرده است.

اخیرا سریال فالوت نیز توسط شبکه آمازون پرایم منتشر شد. منتقدین و طرفداران آن را یکی از بهترین سریال‌های اقتباسی ویدیو گیم خطاب کردند. حتی تیم کین، خالق سری فالوت نیز به تمجید آن پرداخته و گفته است که کیفیت این سریال به‌شدت راضی است. جالب است بدانید که پس از انتشار سریال، تعداد بازیکنان سری فالوت افزایش چشمگیری داشته است.

منبع: PCGamer


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 16 =