پنج‌شنبه , می 16 2024

نقدها و نمرات سریال The Continental

[ad_1]

سریال The Continental اولین نسخه فرعی از دنیای جان ویک به شمار می‌رود که توانسته نمرات متوسطی از منتقدان بگیرد.

تبلیغات

سریال کانتیننتال (The Continental) پیش‌درآمدی برای مجموعه فیلم‌های جان ویک (John Wick) به شمار می‌رود و همانطور که از نامش پیدا است، داستان آن حول محور هتل کانتیننتال است و داستان تلاش وینستون برای به دست آوردن کنترل این هتل را بازگو می‌کند.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «کانتیننتال» توانسته برخی اکشن‌های شیک و جالب‌توجهی را به نمایش بگذارد، اکشن‌هایی که مطمئنا برای طرفداران سرسخت این فرنچایز جذاب به نظر می‌رسند و مطمئنا آن‌ها از گسترش بیشتر این جهان بسیار راضی هستند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۷ نقد برای سریال «کانتیننتال» منتشر شده که امتیاز ۴۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۴ از صد به ثبت رسیده است که بر اساس ۲۴ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این سریال را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال The Continental: From the World of John Wick

  • راتن تومیتوز | ۵۷ نقد – امتیاز ۴۹ درصد
  • متاکریتیک | ۲۴ نقد – امتیاز ۵۴ از صد
The Continental
سریال The Continental

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جیمز دایر»

مسلما ما به داستانی پر از جزئیات از پس‌زمینه شخصیت وینستون نیاز نداشتیم و این در حالی است که این سریال آن طور که باید به جنبه‌های جذاب و جالب های‌تیبل نمی‌پردازد. با این وجود، تیراندازی، جذابیت و شیک بودن این سریال ثابت کرده که فرنچایز «جان ویک» فراتر از خود جان ویک است.

«۸۰/۱۰۰ The Telegraph | منتقد: اد پاور»

سریال «کانتیننتال» سرعت بسیار خوبی دارد، سرگرم‌کننده است و با نقش‌آفرینی درخشان کالین وودل در نقش وینستون است. چه خوب یا چه بد، موتور محرکه این سریال، مل گیبسون است که نقش‌آفرینی درخشانی از خودش به جای گذاشته و همین نیز این سریال را به اثری جذاب تبدیل کرده است.

«۶۷/۱۰۰ Collider | منتقد: مایکل توماس»

با اینکه در نهایت پایان این اثر به خوبی داستان را جمع و جور می‌کند اما سازندگان می‌توانستند داستانی فشرده‌تر را در مدت زمان ۶۰ دقیقه‌ای در هر قسمت بازگو کنند.

«۶۷/۱۰۰ The Playlist | منتقد: رودریگو پرز»

همه چیز در سریال «کانتیننتال» شیک است ولی هیچ محتوایی ندارد، حتی با وجود اینکه این اثر سریالی شجاع و با استعداد به شمار می‌رود. با این حال، سریال «کانیتننتال» یک مسیر انحرافی خوب است که فقط نشان می‌دهد وینستون چطور صاحب این هتل شده است.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»

سریال «کانتیننتال» به جای یک حماسه کامل بیشتر یک آزمایش مفهومی است که نسبتا موفقیت‌آمیز است اما اشتباهی بزرگ دارد که می‌تواند همه چیز را برای بسیاری از افراد خراب کند.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: گریم ورچو»

سریال «کانتیننتال» به خوبی مخاطبان هدفش را می‌شناسد و می‌داند که آن‌ها علاقه‌مندان به اکشن‌های جذاب و مهیج هستند. این اثر توانسته همه چیز را به نحو موثری انجام بدهد و در عین حال سعی کرده تا از پرداختن به موارد اضافی دوری کند.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: تام یورگنسن»

کسانی که به دنبال آن هستند تا ببینند وینستون و شارون چطور با هم آشنا شدند و چطور توانستند این هتل را به دست بیاورند، مطمئنا از تماشای سریال «کانتیننتال» لذت می‌برند اما باید گفت که به جای این سریال نیمه کاره و پراکنده، بهتر بود که این داستان در قالب اثری سینمایی بازگو می‌شد.

«۵۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: نیک آلن»

سریال «کانتیننتال» جدای از اینکه دارای فقدان سرعت، عظمت و همچنین اکشن‌های متعدد همانند فیلم‌های «جان ویک» است، آن جذابیت و خونسردی فیلم‌ها را درون خودش ندارد.

«۳۰/۱۰۰ Variety | منتقد: آلیسون هرمان»

سریال «کانتیننتال» اثری ناامیدکننده، دلسردکننده و بیهوده به شمار می‌رود که نتوانسته از حضور مل گیبسون به خوبی بهره ببرد.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 1 =