چهارشنبه , می 15 2024

سازندگان Exodus می گویند شخصیت متیو مک کانهی حضور زیادی در بازی دارد

[ad_1]

بازی Exodus در مراسم The Game Awards دسامبر گذشته توسط متیو مک‌کانهی رونمایی و مشخص شد که او در بازی نقشی دارد، اما این که چقدر این نقش مهم خواهد بود مشخص نشد.

در پرسش و پاسخی که اخیرا منتشر شده است، توسعه‌دهنده Archetype Entertainment کمی بیشتر در این زمینه توضیح داده است. به عنوان مثال، چاد رابرتسون، یکی از بنیانگذاران و تهیه کننده اجرایی استودیو، می گوید:
من فکر می‌کنم جالب‌ترین چیز، تعداد تئوری‌هایی است که دیده‌ایم درباره اینکه متیو چگونه در بازی ما نقش بازی می‌کند. حال روشی که ما از مک کانهی در این بازی استفاده کرده‌ایم، بسیاری از مردم را شگفت زده خواهد کرد.

جیمز اوهلن، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاقیت اجرایی استودیو نیز به این موضوع اشاره و فاش کرد که شخصیت مک کانهی حضور بزرگی در طول داستان بازی، حتی از جمله پایان آن، خواهد داشت.

اوهلن گفت: «نقش متیو در بازی واقعا مهم است. شخصیت او از ابتدا تا انتها حضور پررنگی در بازی و پایان بازی خواهد داشت. او تاکنون کارهای شگفت انگیزی انجام داده است و ما دوست داریم که او در تیم باشد. البته همانطور که می‌دانید، ما از طرفداران پروپا قرص پیچش داستانی هستیم و می‌توانید انتظار داشته باشید که شخصیت مک‌کانهی هم از این قضیه مستثنا نیست.

در طول این پرسش و پاسخ، اوهلن و رابرتسون همچنین جزئیات بسیاری از گونه‌های بیگانه را که در طول سفر خود در بازی Exodus با آنها روبرو خواهید شد، فاش کردند.

وقتی از سازندگان پرسیده شد که آیا بازیکنان می‌توانند به عنوان یک شخصیت غیرانسانی بازی کنند یا خیر، توسعه‌دهندگان به این سوال پاسخ مشخصی ندادند.

بازی Exodus برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =