سه‌شنبه , می 21 2024

نقدها و نمرات سریال لایو اکشن Knuckles

[ad_1]

سریال Knuckles نسخه‌ای فرعی از مجموعه فیلم‌های Sonic The Hedgehog به شمار می‌رود که توانسته نمرات خوبی از منتقدان بگیرد.

تبلیغات

مجموعه فیلم‌های لایو اکشن و جذاب «سونیک خارپشت» از کمپانی سونی در سال‌های اخیر توانسته توجه مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به خودش جلب کند. تاکنون دو اثر سینمایی در این مجموعه ساخته شده و سومین فیلم از آن نیز در دست توسعه قرار دارد.

حالا نیز نسخه‌ای فرعی از این مجموعه ساخته شده که سریال لایو اکشن Knuckles است و همانطور که از عنوان آن مشخص است، داستان این سریال حول محور ناکلز و حضور او روی زمین است. همانند فیلم «سونیک خارپشت ۲»، صداپیشگی این شخصیت را در این سریال ادریس البا برعهده دارد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۰ نقد برای سریال «ناکلز» منتشر شده که امتیاز ۷۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۴ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۷ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این سریال را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال ناکلز

  • راتن تومیتوز | ۱۰ نقد – امتیاز ۷۰ درصد
  • متاکریتیک | ۷ نقد – امتیاز ۶۴ از صد
نقدها و نمرات سریال لایو اکشن Knuckles - گیمفا
سریال Knuckles

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: رایان لستون»

سریال «ناکلز» یک شورش مطلق است. شیطنت‌های بیش از حد شخصیت وید ویپل باعث شده تا این سریال بسیار جذاب به نظر برسد و در نتیجه آن نیز یک فیلم جاده‌ای خنده‌دار است که در قالب مینی سریالی شش قسمتی عرضه شده است. این سریال جسورانه و خلاقانه است و پایان دلچسبی نیز دارد و با گذشت هر قسمت نیز ناکلز و انسان همراهش به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

«۸۰/۱۰۰ We Got This Covered | منتقد: مت پیرسلو»

این نکته که سریال خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد به نویسندگان و کارگردان‌های آن اجازه داده تا بتوانند تمام ایده‌های غیرمنتظره خودشان را داخل این اثر بگنجانند. به همین خاطر نیز سریال «ناکلز» گواهی آن است که چطور یک تیم بااستعداد و پرشور می‌تواند ابتدایی‌ترین جنبه‌های داستانی را به لحظاتی منحصربه‌فرد و فوق‌العاده سرگرم‌کننده تبدیل کنند.

«۷۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: رندی جونز»

با اینکه این سریال تازه نسخه‌ای فرعی از فیلم‌های اصلی به شمار می‌رود اما با تمایل به سمت پوچی و غیر عادی بودن توانسته ویژگی خاص و جدیدی را در این فرنچایز به نمایش در بیاورد.

«۶۷/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: مریدیت هابز کونز»

اگر می‌توانید برخی از شوخی‌های عجیب و جوک‌های غیرمنتظره را در بین لحظات خنده‌دار واقعی تحمل کنید، پس حتما از تماشای این سریال لذت می‌برید. همچنین اگر از حس و حال نوستالژی دهه ۹۰ لذت می‌برید نیز ایستراگ‌های زیادی در این سریال وجود دارند. این سریال لحظات احساسی نیز درون خودش دارد و برخلاف شخصیت اصلی، خودش را زیاد جدی نمی‌گیرد.

«۴۰/۱۰۰ Looper | منتقد: آلیستر رایدر»

فقط بعضی از قسمت‌های سریال «ناکلز» هستند که توانستند سطح آن را ارتقا بدهند ولی با این وجود، از تماشای این سریال لذت بردم. این سریال درخشانی نیست ولی دقیقا همان چیزی است که از یک نسخه فرعی انتظار می‌رود، یک ماجراجویی کناری که هیچ چیزی را در خط داستانی فرنچایز اصلی تغییر نمی‌دهد یا به خطر نمی‌اندازد.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یازده =