جمعه , می 10 2024

تریلر بازی ea sports fc 24 منتشر شد + مشخصات و سیستم مورد نیاز بازی ویدئویی fc 24

بازی فیفا، که در دو سال گذشته با نام EA Sport FC شناخته می‌شود که چندی پیش، تریلر بازی ea sports fc 24 منتشر شد و بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت.

چندی پیش، کمپانی EA، بر روی کاور سی دی 31 اسطوره در فوتبال گذشته و حال این ورزش مانند دیوید بکهام، آندره آ پیرلو، ارلینگ هالند و غیره حضور دارند. همچنین، به جای تصاویر واقعی از بازیکنان، هر کدام از طریق رندرهای درون بازی نشان داده می شوند.

تریلر بازی ea sports fc 24

تریلر ea sports fc 24

این بازی، اولین مورد برای EA Sports به صورت مستقل است که این شرکت را پس از 30 سال وارد دوره جدیدی بدون فیفا می‌کند. الکترونیک آرتز، امسال به جای FIFA 24 بازی جدید خود EA Sports FC 24 را منتشر خواهد کرد. تاریخ انتشار لو رفته است، و اکنون EA تریلر رسمی اعلامیه را نیز به انتشار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

این منجر به اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌های بیشتر می‌شود. فدراسیون بین‌المللی فوتبال، که معمولاً با نام فیفا شناخته می‌شود. این کمپانی، در حال برنامه‌ریزی برای توسعه بازی خود است، در حالی که EA یک بازی جدید با نام تجاری EA Sports FC منتشر خواهد کرد. این یک موقعیت گیج کننده است که “FIFA” توسط خود فیفا ایجاد می‌شود، در حالی که “EA FC” از EA Sports خواهد آمد.

تریلر بازی ea sports fc 24
تریلر بازی ea sports fc 24, تریلر رسمی ea sports fc 24, تریلر بازی فیفا 24

تریلر رسمی ea sports fc 24

در ادامه می‌توانید تریلر بازی فیفا 24 را ببینید:

با افشای کاور رسمی EA FC 24 ،EA به ما نشان داد که در چند ماه آینده چه چیزی را روی کنسول یا رایانه شخصی خود خواهیم دید (البته اگر نسخه Ultimate Edition را بخرید). بر اساس افشاگر و دیتامینر قابل اعتماد ،EA Sports FC 24 در 29 سپتامبر 2023 منتشر خواهد شد. Leaker FUTSheriff یکی از قابل اعتمادترین منابع موجود در مورد افشای چیزها در اوایل فیفا است. او در اوایل به انتشار در 29 سپتامبر اشاره کرد.

تریلر رونمایی از بازی جزییات زیادی از آن ارائه نمی‌دهد و در آن فقط شاهد حضور چهره‌هایی معروف فعلی جهان فوتبال آقایان و بانوان در کنار اسطوره‌های فوتبال مثل زیدان یا بکهام هستیم. در نهایت هم قابی از این بازیکنان شکل می‌گیرد که پوستر نسخه آلتیمیت بازی هم است.

مشخصات و سیستم مورد نیاز بازی ویدئویی fc 24

تریلر بازی ea sports fc 24
سیستم مورد نیاز بازی ویدئویی fc 24
  • سیستم عامل: Windows 10 – ۶۴-Bit Windows 10 – ۶۴-Bit
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHZ
  • رم: ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت
  • گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD RX 5600 XT
  • دایرکت‌اکس: DirectX 12 DirectX 12
  • فضای خالی مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت ۱۰۰ گیگابایت پلتفرم نیازمند حساب کاربری EA Origin
  • نیازمند حساب کاربری: EA Origin

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =