جمعه , می 17 2024

بتا رایگان بازی EA Sports FC Mobile به‌زودی منتشر می‌شود

[ad_1]

در حالی که تمامی توجهات روی بازی EA FC 24 قرار دارد، شرکت الکترونیک آرتز برای انتشار نسخه موبایل این عنوان آماده می‌شود. بازی EA Sports FC Mobile به‌عنوان جانشین بازی فیفا موبایل در حال ساخت است و تولید آن طبق گزارش تازه‌ای بسیار خوب پیش می‌رود. قرار است بتا بازی EA FC Mobile برای اندروید و آی‌او‌اس در اواسط ماه اوت میلادی منتشر شود. این نسخه آزمایشی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

یک صفحه توییتر مربوط به اخبار و شایعات بازی اف سی موبایل، خبر مهمی را فاش کرده است. اپ آزمایشی بازی EA Sports FC Mobile به سرورهای گوگل پلی اضافه شده است و انتظار می‌رود که به‌زودی در دسترس همگان قرار گیرد. افرادی که قبلاً بتا بازی فیفا موبایل 22 را دریافت کرده‌اند، می‌توانند زودتر به بتا بازی جدید دسترسی پیدا کنند. قرار است نسخه آزمایشی در اختیار افراد زیادی قرار گیرد و حالت عمومی داشته باشد. این نکته البته توسط EA تائید نشده است.

شرکت الکترونیک آرتز در رویداد رونمایی از بازی EA FC 24، چندین عنوان موبایل را معرفی کرد. مهم‌ترین آن‌ها که EA Sports FC Mobile نام دارد، مشابه فیفا موبایل خواهد بود. این نسخه آپدیت‌ شده با تغییرات تازه‌ای منتشر می‌شود که هنوز از جزئیات آن اطلاعاتی در دست نیست. دیگر بازی موبایل نیز FC Tactical نام دارد. این بازی حالت مدیریتی و استراتژی دارد و بازی‌کنان هدایت یک تیم مجازی را به دست می‌گیرند و در پست سرمربی به هدایت تیم خواهند پرداخت.

بتا بازی EA Sports FC Mobile

بتا بازی EA Sports FC Mobile 

هدف بازی FC Mobile ارائه روند آشنا برای طرفداران فیفا موبایل است و همچنین قرار است تجربه‌هایی از فوتبال واقعی نیز به آن اضافه شود. بازی‌کنان می‌توانند با حریف‌هایی از سراسر جهان مسابقه دهند و همچنین کارت‌های مختلفی مربوط به بازی‌کنان حرفه‌ای دریافت کنند. شرکت EA حق امتیاز استفاده از نوزده هزار بازیکن، هفت‌صد تیم، صد ورزشگاه و سی لیگ معتبر را در اختیار دارد. همچنین لایسنس لیگ قهرمانان اروپا و دیگر رقابت‌های اروپایی نیز در اختیار آن‌ها است.

فصل جدید بازی فیفا موبایل آغاز شده است و تا انتشار بازی EA Sports FC Mobile فرصت زیادی مانده است. آن‌ها رویدادهای تازه‌ای معرف کرده‌اند که در طی ماه‌های آینده بازی‌کنان را سرگرم خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست بتا بازی FC Mobile چه محتوایی خواهد داشت و ممکن است تنها حالت مسابقات دوستانه مورد تست قرار گیرد. احتمالاً زمان انتشار نهایی بازی نیز مهر ماه امسال خواهد بود. انتظار چه تغییراتی در بازی جدید دارید؟

منبع: GamingonPhone

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =