جمعه , می 17 2024

بنظر می‌آید استودیو Ballistic Moon توسط سونی خریداری شده است

[ad_1]

سونی در سال‌های اخیر با خریداری استودیو‌های Bungie، Housemarque، Bluepoint Games و Firesprite توسعه‌دهندگان خود را به شکل قابل توجهی افزایش داده و انتظار می‌رود سونی همچنان به سرمایه‌گذاری روی استودیو‌های دیگر ادامه دهد. درواقع این امکان وجود دارد که سونی استودیویی را خریداری کرده اما هنوز آن را بطور رسمی اعلام نکرده باشد.

طبق گزارش Last Stand Media، وبسایت PitchBook که یک شرکت داده‌های مالی و نرم‌افزاری است، سونی را به عنوان مالک استودیو Ballistic Moon فهرست کرده. صفحه این استودیو در PitchBook وضعیتش را بصورت خریداری یا ادغام شده نشان می‌دهد و سونی شرکت مادر محسوب می‌شود.

همچنین نشانه‌هایی از سوی سونی وجود دارد که نشان می‌دهد استودیو Ballistic Moon به مجموعه استودیو‌های سونی پیوسته است. سونی به تازگی یک آگهی استخدام برای طراح ارشد دیالوگ به اشتراک گذاشته بود و ذکر کرد که داوطلب همراه با چند استودیو فرست پارتی سونی همکاری خواهد کرد که نام استودیو Ballistic Moon در بین آن‌ها بود. البته کمی بعد این آگهی آپدیت و نام این استودیو از آن حذف شد.

استودیو Ballistic Moon در سال 2019 توسط اعضای سابق استودیو‌هایی نظیر Supermassive Games, Quantic Dream, Guerrilla, Square Enix و دیگر استودیو‌ها تشکیل شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این استودیو درحال کار روی یک بازی انحصاری پلی‌استیشن در سبک ترسناک و بقا  با اسم رمز Project Bates است که توسط موتور Guerrilla’s Decima ساخته می‌شود.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =