چهارشنبه , می 8 2024

انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible) | داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن شکست ناپذیر یکی از انیمیشن‌های معروف است که فصل اول آن در سال 2021 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Invincible 2021 آشنا شوید.

ژانر کارتون شکست ناپذیر اکشن، ماجراجویی و ابرقهرمانی است. این انیمیشن مخصوص افراد بزرگسال است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. تاریخ اکران کارتون شکست ناپذیر در 25 مارس 2021 برابر با 5 فروردین 1400 بود و بخش اول فصل دوم آن در تاریخ 3 نوامبر 2023 برابر با 12 آبان 1402 منتشر شد و بخش دوم فصل دوم آن در سال 2024 منتشر خواهد شد. این انیمیشن بر اساس یک مجموعه کمیک با همین عنوان اثر رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، کوری واکر (Cory Walker) و رایان آتلی (Ryan Ottley) برای Amazon Prime Video تولید شده است.

از جمله افرادی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان استیون یان (Steven Yeun)، ساندرا اوه (Sandra Oh)، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) و گیلیان جیکوبز (Gillian Jacobs) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن Invincible 2021 در هر قسمت آن بین 40 دقیقه تا 1 ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Invincible 2021 خواهیم پرداخت و درباره بازیگران، داستان و نمرات این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن شکست ناپذیر

انیمیشن Invincible 2021

به طور خلاصه انیمیشن شکست ناپذیر داستان مارک گریسون را دنبال می‌کند که پدرش قدرتمندترین ابرقهرمان جهان این انیمیشن است. او یک نوجوان به ظاهر عادی است اما مدتی پس از تولد هفده سالگی استفاده از توانایی‌های خود را شروع می‌کند که به پدرش کمک کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Invincible 2021 را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن شکست ناپذیر

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون شکست ناپذیر و نقش‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

استیون یان در نقش مارک گریسون

بررسی انیمیشن Invincible 2021

استیون یان که نام اصلی او Yeun Sang-yeop است، یک بازیگر است که در تاریخ 21 دسامبر 1983 برابر با 30 آذر 1362 در سئول (Seoul) در کره جنوبی متولد شد و در کودکی همراه با خانواده به کانادا و سپس به آمریکا مهاجرت کرد. او با ایفای نقش در سریال The Walking Dead شناخته شد و برای بازی در فیلم Minari محصول سال 2020 کاندید دریافت جایزه اسکار شد. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Nope محصول سال 2022 را نام برد. استیون یان در انیمیشن شکست ناپذیر در نقش کاراکتر مارک گریسون (Mark Grayson) یا Invincible حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

ساندرا اوه در نقش دبی گریسون

معرفی کارتون شکست ناپذیر

ساندرا اوه یک بازیگر کانادایی آمریکایی است که در تاریخ 20 جولای 1971 برابر با 29 تیر 1350 در انتاریو (Ontario) در کانادا از پدر و مادری اهل کره جنوبی متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال Grey’s Anatomy و سریال Killing Eve شناخته شده است که برای حضور در آن‌ها جایزه گلدن گلوب دریافت کرد و همچنین کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شد. ساندرا اوه در انیمیشن Invincible 2021 ایفای نقش کاراکتر دبی گریسون (Debbie Grayson) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

جی. کی. سیمونز در نقش نولان گریسون

بازیگران انیمیشن شکست ناپذیر

جی. کی. سیمونز یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 9 ژانویه 1955 برابر با 19 دی 1333 در ایالت میشیگان (Michigan) متولد شد. از جمله نقش‌های معروفی که جی. کی. سیمونز بازی کرده است می‌توان کاراکتر J. Jonah Jameson در مجموعه فیلم‌های Spider-Man و فیلم Spider-Man: No Way Home را نام برد. او جایزه‌های زیادی دریافت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و بفتا را نام برد که برای ایفای نقش در فیلم Whiplash کسب کرد. از جمله انیمیشن‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها صداپیشه بوده می‌توان Spider-Man: Across the Spider-Verse محصول سال 2023 را نام برد. جی. کی. سیمونز در انیمیشن شکست ناپذیر در نقش کاراکتر نولان گریسون (Nolan Grayson) یا Omni-Man بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

گیلیان جیکوبز در نقش سامانتا ویلکینز

تاریخ اکران کارتون شکست ناپذیر

گیلین جیکوبز (Gillian Jacobs) که بعضی به اشتباه نام او را جیلیان تلفظ می‌کنند، یک بازیگر و کارگردان اهل آمریکا است که در تاریخ 19 اکتبر 1982 برابر با 27 مهر 1361 در ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Love و فیلم‌های Fear Street را نام برد. گیلیان جیکوبز در انیمیشن Invincible 2021 به ایفای نقش کاراکتر سامانتا ویلکینز (Samantha Wilkins) یا Atom Eve پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن Invincible 2021 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن شکست ناپذیر و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 8.7 از 10، 99 از 100 و 76 از 100 را کسب کرده است. این سریال پس از انتشار فصل اول آن تحسین منتقدان را دریافت کرد و تصمیم گرفته شد که دو فصل دیگر از آن نیز تولید شود. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که در مورد انیمیشن شکست ناپذیر به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

Variety / کارولین فرامکه: 80

مجموعه انیمیشن پر انرژی شکست ناپذیر با هر قسمت حدود یک ساعت آن به نوعی می‌تواند در عین حال، هم خنده‌دار و هم جدی باشد. دلیلی که انیمیشن شکست ناپذیر را به خوبی ایجاد می‌کند و جالب نگه می‌دارد، بازیگران آن است که پر از استعداد هستند.

Slashfilm / نوشته رافائل موتامایر: 80

انیمیشن شکست ناپذیر هر موضوع و عنصر عجیب و غریب کتاب‌های کمیک را به طور جدی در بر می‌گیرد و در عین حال خشونت و خونریزی را به آن اضافه می‌کند. در فصل دوم، Invincible بزرگتر، جسورانه‌تر و با انیمیشن بسیار بهتری حضور پیدا کرده است.

Decider / جوئل کلر: 80

فصل دوم انیمیشن شکست ناپذیر به نظر می‌رسد که پیچیده‌تر از فصل اول آن خواهد بود، اما اطمینان داریم که فصل دوم به اندازه فصل اول منسجم خواهد بود.

IndieWire / بن تراورز: 75

در حالی که خیلی زود است برای گفتن اینکه دقیقا چگونه فصل اول انیمیشن Invincible 2021، چه برسد به همه مجموعه آن به طور معناداری جمع می‌شود، در دورانی که بسیاری از سریال‌های جاه‌طلبانه می‌توانند بیش از اندازه قابل پیش‌بینی به نظر برسند، این انیمیشن باید بینندگان را به دلایل درست مشتاق نگه دارد.

We Got This Covered / اسکات کمبل: 70

انیمیشن Invincible 2021 جهان بزرگی دارد که تا به حال حتی به ندرت کاوش شده است، اما بزرگترین نقطه قوت آن این است که تجربه‌هایی که استقامت مارک گریسون را آزمایش می‌کند هرگز از کانون توجه آن خارج نمی‌شوند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی کارتون شکست ناپذیر پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Invincible 2021 را تماشا کنید و اگر از انیمیشن‌های ابرقهرمانی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای این انیمیشن بیشتر آشنا شوید اوقات فراغت خود را با تماشای آن بگذرانید. علاوه بر این می‌توانید نظرتان را در مورد انیمیشن Invincible را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =