جمعه , می 10 2024

اولین تیزر بازی EA Sports FC منتشر شد

بازی FIFA 23 سال گذشته آخرین بازی از این سری بود که با این نام عرضه شد و شرکت EA قبلاً تایید کرده بود که به همکاری طولانی مدت خود با این سازمان ورزشی پایان خواهد داد. از امسال، این فرنچایز سالانه فوتبالی نام خود را به EA Sports FC تغییر می‌دهد و اکنون اولین تریلر (بسیار مختصر) از آن ارائه کرده‌است.

این تیزر کوتاه، لوگوی جدید این سری را نمایش می‌دهد، یک لوگوی مثلثی که از مثلث‌های موجود در سری بازی‌های فوتبال EA SPORTS الهام گرفته‌شده است. از چند ضلعی‌های ایزومتریک گرفته تا مثلث‌های شیمی که در Ultimate Team وجود دارند تا شاخص بازیکن در هر مسابقه.

وب‌سایت بازی با افتخار اعلام کرده که این بازی خانه اول بسیاری از فوتبال دوستان چه مرد و چه زن خواهد بود. لایسنس برخی از رقابت‌ها و تیم‌ها از جمله رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا، لالیگا (سطح ۱) ، سری آ، جام CONMEBOL Libertadores، لیگ قهرمانان اروپا (زنان و مردان)، سوپر لیگ بانوان Barclays و NWSL تایید شده است.

از بازی EA Sports FC در ماه جولای به طور کامل رونمایی خواهد شد. منتظر دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر از این بازی از سایت پی‌اس‌آرنا باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =