چهارشنبه , می 8 2024

بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار؛ 15 عنوان برای آخر هفته

در این مطلب سعی داریم بهترین فیلم های آکشی کومار را به شما معرفی کنیم. فیلم های آکشی کومار همیشه جزو بهترین‌های صنعت بالیوود بوده‌اند. بالیوود ترکیب دو کلمه بمبئی و هالیوود بوده که شامل فیلم و سریال‌هایی به زبان هندی می‌شود. جالب است بدانید بالیوود صنعت بسیار پرکاری است و سالیانه بیش از هزار فیلم تولید می‌کند. سبک آثار این صنعت بسیار خاص و منحصربه‌فرد بوده و فیلم های آکشی کومار نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از افراد معتقدند که راز محبوبیت فیلم و سریال‌های هندی این است که در طول تماشای آنها خسته نخواهید شد. با توجه به این موضوع می‌توان با خیال راحت به سراغ تماشای فیلم و سریال‌ های آکشی کومار رفت و از آنها لذت برد. در اینجا نیز قصد داریم ابتدا سراغ بیوگرافی این بازیگر رفته و سپس بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار معرفی کنیم.

آکشی کومار یکی از نام آشناترین بازیگران هندی است که برای مدتی بیش از 20 سال نام خود را در لیست بهترین بازیگران هندی حفظ کرده است. این بازیگر می‌تواند در ژانرهای مختلف بازی ویژه‌ای ارائه دهد. او می‌تواند بهترین خود را در نقش‌های طنز به تصویر کشیده و در عین حال عملکردی فوق‌العاده در یک فیلم اکشن داشته باشد. اگر شما از طرف‌داران این بازیگر توانا هستید، فیلم های آکشی کومار که در این مطلب آورده نشده‌اند را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

بیوگرافی آکشی کومار (Akshay Kumar)

این بازیگر با نام راجیو هاری اوم باتیا در امریتسار هند در تاریخ 9 سپتامبر 1967 به دنیا آمد. اولین تجربه بازیگری آکشی کومار بازی در نقش مربی هنرهای رزمی در فیلم Aaj در سال 1987 بود. او به‌خاطر بازی در این نقش، به‌طور جدی در تمرینات رقص و هنرهای رزمی شرکت نمود.

باتیا در چندین پروژه دیگر نیز همکاری داشت تا اینکه در سال 1992، بازی در فیلم “دیدار” به او پیشنهاد شد. در همین زمان‌ها بود که این بازیگر با نام آکشی کومار شناخته شد. او در ابتدا بیشتر به بازی در نقش‌های اکشن و پلیسی از جمله فیلم بازیکن، من بازیکن تو بی‌تجربه می‌پرداخت. با پیشروی در کار بازیگری، آکشی کومار توانست در نقش‌های متنوعی از شخصیت بد داستان گرفته تا شخصیت طنز و عاشقانه، بدرخشد.

در همین حین او توانست جوایز بزرگی کسب کند. به‌عنوان مثال در سال 2009 موفق به کسب مدال افتخار از یکی از والامقام‌ترین افراد هند، به‌خاطر تاثیر او در فرهنگ هندی شد.

معرفی بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار

همان‌طور که پیش از این گفتیم، این بازیگر تابه‌حال در نقش‌های متنوعی بازی کرده است. آکشی کومار فیلم و سریال‌های بسیار زیادی بازی کرده است. ما در اینجا بهترین فیلم های آکشی کومار را می‌آوریم و شما می‌توانید از بین آنها، ژانری را که می‌خواهید انتخاب و به تماشای آن بپردازید. بازی ماهرانه آکشی کومار و فیلمنامه‌های خوب از دلایلی هستند که شما را از تماشای فیلم های آکشی کومار پشیمان نمی‌کنند.

این بازیگر بیشتر در عرصه فیلم فعال بوده است؛ ازاین‌رو شاهد سریال‌های زیادی از او نبوده‌ایم. به‌جای سریال‌ های آکشی کومار، فیلم‌هایی را که چند قسمتی هستند، در این بخش می‌آوریم. تمامی موارد معرفی شده از بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار هستند. ترتیب موارد معرفی شده، بر اساس امتیاز IMDB آن‌ها از زیاد به کم است.

فیلم سوریاوانشی – Sooryavanshi

فیلم سوریاوانشی Sooryavanshi

تاریخ انتشار: 5 نوامبر 2021
امتیاز IMDB: 6.1 از 10
ژانر: اکشن| جنایی
فروش باکس آفیس: 196 کرور

فیلم سوریاوانشی به کارگردانی روهیت شتی در ژانر جنایی و اکشن جزو بهترین فیلم های آکشی کومار است که در 2021 اکران شد. بازیگران مطرحی مانند آکشی کومار، کاترینا کایف، اجی دیوگن، رانویر سینگ، گلشن گروور در فیلم سوریاواشی (Sooryavanshi) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران فیلم Sooryavanshi به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سال 2020 کنسل شد و در آوریل 2021 به تاخیر افتاد و در نهایت این فیلم توانست در 5 نوامبر 2021 هم‌زمان با دیوالی (از جشن‌های هندوان) در سینماها اکران شود.

سوریاوانشی با نویسندگی فرهاد سامجی و سانچیت بندر توانسته است موفق به کسب 6 جایزه و 9 بار نامزد دریافت آن شود.

خلاصه داستان فیلم سوریاوانشی

در سال 1993 بمبئی چند مرتبه هدف بمب‌گذاری قرار می‌گیرد. رییس گروه ضد تروریسم و تیم او، عاملان این خرابکاری را شناسایی می‌کند؛ اما داستان به این سادگی جلو نمی‌رود …

فیلم سه نخاله - Hera Pheri

فیلم سه نخاله – Hera Pheri

تاریخ انتشار: 31 مارس 2000
امتیاز IMDB: 8.1 از 10
ژانر: موزیکال| کمدی
فروش باکس آفیس: 178 میلیون روپیه

این فیلم باعث جا افتادن Akshay Kumar در ژانر کمدی شد. او توانست به‌خوبی مهارت خود را در این زمینه به تصویر بکشد. فیلم سه نخاله به کارگردانی پریادارشان (Priyadarshan) علاوه بر یک فیلم کمدی معمولی، تاثیراتی در زمینه نشر فرهنگی داشته است.

از این فیلم به‌عنوان نه‌تنها یکی از بهترین فیلم‌های کمدی هندی بلکه از بهترین فیلم‌های کمدی تاریخ یاد می‌کنند. ترکیب سه بازیگر محبوب، آکشی کومار، پارش راوال و سونیل شتی به این فیلم کمک کرده تا جزو بهترین فیلم های آکشی کومار باشد. این سه نفر افرادی بازیگوش ولی ساده‌دل هستند که روزی با دریافت تماسی، زندگی آنها تغییر می‌کند. فیلم سه نخاله توانست در سه مراسم نامزد بهترین اجرا و بهترین بازیگر شود.

فیلم اوه خدای من - !OMG – Oh My God

فیلم اوه خدای من – !OMG – Oh My God

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2012
امتیاز IMDB: 8.1 از 10
ژانر: کمدی| فانتزی| درام
فروش باکس آفیس: 1.22 بیلیون روپیه

پارش راوال و آکشی کومار تابه‌حال در فیلم‌های زیادی باهم هم‌بازی بوده‌اند. این ترکیب هیچ‌وقت تماشاگران را ناامید نکرده است و در اینجا نیز شاهد حضور این دو نفر در کنار هم هستیم. البته بر خلاف فیلم‌های دیگر می‌توان گفت که نقش اصلی در اینجا پارش است.

فیلم اوه خدای من با اینکه در ژانر کمدی تولید شده، می‌تواند به‌راحتی احساسات‌تان را برانگیزد. نویسندگی و کارگردانی هر دو بر عهده اومش شوکلا (Umesh Shukla) بوده است. شوکلا داستان این فیلم را از فیلمی استرالیایی به نام «مردی که از خدا شکایت کرد» الهام گرفته. این اثر سودی حدود 6 برابر هزینه فیلم داشته چرا که بودجه اولیه فیلم حدود 200 میلیون روپیه و فروش آن بیش از 1.22 بیلیون روپیه برآورد شده است.

داستان فیلم راجع به مردی به نام کانجی با بازی پارش راوال است که از خدا به‌خاطر زمین‌لرزه‌ای که مغازه او را خراب کرده، شکایت می‌کند. در ادامه شاهد حضور خود خدا با بازی آکشی کومار هستیم.

این فیلم موفق به کسب جوایزی از جمله بهترین بازیگر سال، بهترین فیلمنامه، بهترین دیالوگ در جشنواره‌های فیلم ملی هند، استارداست و اسکرین اوارد شد.

Special 26

فیلم گروه 26 – Special 26

تاریخ انتشار: 8 فوریه 2013
امتیاز IMDB:   8 از 10
ژانر:  هیجان‌انگیز| درام| تاریخی| جنایی| اکشن
فروش باکس آفیس: 1.03 بیلیون روپیه

فیلم گروه 26 به کارگردانی نیراج پاندی (Neeraj Pandey)، یکی از پرفروش‌ترین فیلم های آکشی کومار است. این فیلم بر اساس پرونده واقعی حل نشده‌ای به نام Opera House Heist بوده که در سال 1987 اتفاق افتاده است.

داستان فیلم راجع به گروهی از دزدان است که خود را جای ماموران CBI جا زده و اموال مردم را غارت می‌کنند. آکشی کومار به‌عنوان سردسته گروه مذکور به ایفای نقش پرداخته که یکی از موفق‌ترین پروژه‌های او بود. در ادامه فیلم می‌بینیم که CBI واقعی به دنبال این گروه بوده و قصد دستگیری آنها را دارند. این فیلم در سال 2014 توانست نامزد بهترین نمایشنامه و بهترین بازیگر فرعی شود.

Pad man

فیلم پد من – Pad man

تاریخ انتشار:  18 ژانویه 2018
امتیاز IMDB:  7.9 از 10
ژانر:  کمدی| درام
فروش باکس آفیس: 2.077 بیلیون روپیه

بسیاری از فیلم و سریال‌ های آکشی کومار، مشکلات اجتماعی هند را به تصویر می‌کشند. آکشی کومار در این زمینه بسیار فعال بوده و این اثر نیز از همین دسته است. فیلم پد من به کارگردانی آر بالکی (R. Balki) به مشکل بهداشت زنان در هند می‌پردازد. می‌توان از این فیلم به‌عنوان یک قدم بزرگ، جهت افزایش آگاهی درباره عادت ماهانه و بهداشت لازم آن یاد کرد.

داستان فیلم پد من بر اساس داستانی واقعی بوده و راجع به مردی با بازی Akshay Kumar است که نگران بهداشت زنانه همسر خویش می‌شود. این مرد از همین جهت به فکر راهی ارزان‌قیمت برای تولید نوار بهداشتی می‌افتد.

این فیلم بسیار موفق عمل کرد و در جشنواره فیلم ملی هند، جایزه بهترین فیلم در بخش مشکلات اجتماعی را کسب نمود. به‌طور قطع می‌توان فیلم پد من را جزو محبوب‌ترین و بهترین فیلم های آکشی کومار نام برد.

فیلم بیبی – Baby

فیلم بیبی – Baby

تاریخ انتشار:  23 ژانویه 2015
امتیاز IMDB:  7.9 از 10
ژانر: اکشن| جاسوسی| جنایی| هیجان‌انگیز
فروش باکس آفیس: 1.42 بیلیون روپیه

فیلم بیبی یکی از بهترین فیلم های آکشی کومار بوده و علاوه بر این جزو بهترین فیلم‌های جاسوسی هندی قرار دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده نیراج پادنی بوده که پیش از این او را معرفی کردیم. این کارگردان معروف به تولید فیلم‌های هیجانی با روندی سریع است و فیلم بیبی نیز در همین دسته جای می‌گیرد.

آکشی کومار در این فیلم نقش افسری به نام آجای را دارد که در ماموریت BABY، قرار است نقشه تروریست‌ها را به هم بزند. این فیلم توانست در سال 2015 و 2016 نامزد جوایز مختلفی از جمله بهترین بازیگر در نقشی هیجانی شود. علاوه بر موفقیت‌های گفته شده، فیلم بیبی در آن سال به بهترین فیلم جاسوسی بالیوود تبدیل شد.

فیلم هوابرد – Airlift

فیلم هوابرد – Airlift

تاریخ انتشار: 22 ژانویه 2016
امتیاز IMDB:  7.9 از 10
ژانر: اکشن| جنگی| تاریخی| هیجان‌انگیز|  درام
فروش باکس آفیس: 2.31 بیلیون روپیه

این اثر با کارگردانی راجا کریشنا منون (Raja Krishna Menon) بر اساس داستان واقعی تولید شده است. فیلم هوابرد داستان زندگی مردی به نام متانی متیوز را روایت می‌کند که هنگام حمله عراق به کویت مجبور به ترک خانه خویش شد. در سال 1990، نیروهای صدام حسین به‌قصد تصرف کویت به این کشور حمله کردند. هندی‌های ساکن در کویت مجبور به فرار از این کشور شدند.

داستان اصلی این فیلم نیز حول محور متانی متیوز می‌چرخد که فروشنده موفقی است؛ اما پس از واقعه تصرف، زندگی او زیرورو می‌شود. در این فیلم شاهد تلاش‌های این مرد برای حفاظت خانواده‌اش تا رسیدن به هند خواهیم بود.

این فیلم از آن دسته فیلم و سریال‌ های آکشی کومار است که بازی او مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم زعفرانی – Kesari

فیلم زعفرانی – Kesari

تاریخ انتشار:  21 مارس 2019
امتیاز IMDB:  7.4 از 10
ژانر: تاریخی| درام| جنگی| اکشن
فروش باکس آفیس:  2.07 بیلیون روپیه

فیلم زعفرانی از جمله فیلم و سریال‌ های آکشی کومار است که بر اساس داستان واقعی ساخته شده. نویسندگی و کارگردان این اثر بر عهده آنوراگ سینگ (Anurag Singh) بوده و او توانسته نتیجه بی‌نظیری را ارائه دهد. فیلم زعفرانی علاوه بر موفقیت‌های این فیلم در کشور هند، توانست فروش بالایی در سرتاسر جهان داشته باشد.

داستان درباره‌ی اتفاقاتی است که در دوران نبرد ساراگاری رخ می‌دهند. در این نبرد 21 سرباز سیک در برابر ارتش 10 هزارنفره افغان‌ها ایستادگی می‌کنند. آکشی کومار بازی سردسته سربازان سیک را برعهده دارد که این عملیات شجاعانه را هدایت می‌کند.

در این فیلم شاهد نقش و گریم نسبتا جدیدی از آکشی کومار هستیم. او نقش خود را به بهترین نحو ممکن بازی کرده و مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفته است.

فیلم هزارتو - Bhool Bhulaiyaa

فیلم هزارتو –  Bhool Bhulaiyaa

تاریخ انتشار:  12 اکتبر 2007
امتیاز IMDB:  7.4 از 10
ژانر: ترسناک| کمدی| هیجانی| رازآلود| روان‌شناسی
فروش باکس آفیس: 497 میلیون روپیه

اثر دیگری از پریادارشان که توانست رتبه هشتم بیشترین فروش در سال 2007 را کسب کند. با وجود ژانر ترسناک، این فیلم می‌تواند شما را از ته دل بخنداند. می‌توان از هزارتو به‌عنوان یکی از خنده‌دارترین فیلم های آکشی کومار نام برد. علاوه بر این‌ها، این فیلم اولین فیلم هندی با ترکیب ژانر کمدی و ترسناک بوده است.

داستان هزارتو در رابطه با زوجی است که قصد دارند در خانه‌ای قدیمی مستقر شوند. آنها تمام اخطارها راجع به این خانه و تسخیرشده بودن آن، نادیده می‌گیرند. به‌زودی اتفاقاتی برای آنها می‌افتد که دست‌به‌دامن روانپزشکی می‌شوند که بازی آن بر عهده آکشی کومار است.

قسمت دوم فیلم هزارتو در سال 2022 ساخته شده که می‌توانید در صورت تمایل به تماشای آن نیز بپردازید.

فیلم طلا - Gold

فیلم طلا – Gold

تاریخ انتشار: 15 آگوست 2018
امتیاز IMDB:  7.3 از 10
ژانر: تاریخی| درام| ورزشی
فروش باکس آفیس: 1.58 میلیون روپیه

فیلم طلا مطابق با واقعیت تولید شده و کارگردانی آن برعهده ریما کاگتی (Reema Kagti) بوده است. این فیلم روایت اولین تیم ملی هاکی هند را به تصویر می‌کشد که راهی المپیک تابستان 1948 شد. داستان حول محور تاپان داس، اولین فردی که در همین رشته مدال طلا برد می‌چرخد. به لطف بازی واقع‌گرایانه آکشی کومار، می‌توان به‌خوبی با این فیلم ارتباط برقرار کرد. می‌توان از فیلم طلا به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین فیلم های آکشی کومار نام برد.

فیلم توالت: یک داستان عاشقانه - Toilet: Ek Prem Katha

فیلم توالت: یک داستان عاشقانه – Toilet: Ek Prem Katha

تاریخ انتشار: 11 آگوست 2017
امتیاز IMDB:  7.2 از 10
ژانر: عاشقانه| کمدی| درام
فروش باکس آفیس: 311.5 میلیون روپیه

این فیلم نیز به کارگردانی شری نارایان سینگ (Shree Narayan Singh) از دسته فیلم و سریال‌ های آکشی کومار است که به مشکلات کشور هند می‌پردازد. فیلم «توالت: یک داستان عاشقانه» ممکن است نام نامعمولی داشته باشد؛ ولی در قالب طنز، مشکل کمبود توالت مناسب در خانه مردم را روایت می‌کند.

داستان در رابطه با مردی به نام کشاو با بازی آکشی کومار است که عاشق دختری به نام جایا می‌شود. این دو نفر با هم ازدواج می‌کنند و مدتی بعد به مشکل برمی‌خورند. جایا با بازی بومی پدنکار، از اینکه خانه کشاو توالت ندارد، شاکی است. جایا به‌خاطر این موضوع تصمیم به طلاق گرفته و کشاو سعی دارد او را منصرف کند. این فیلم نه‌تنها از جنبه فرهنگی، بلکه به‌طور کلی فیلمی باکیفیت است که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

فیلم بازیکن – Khiladi

فیلم بازیکن – Khiladi

تاریخ انتشار: 5 ژوئن 1992
امتیاز IMDB:  7.2 از 10
ژانر: اکشن| هیجان‌انگیز| رازآلود

این اثر یکی از اولین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار بود که توانست به محبوبیت این بازیگر کمک بسزایی کند. این فیلم توانست در زمان خودش، دهمین فیلم پرفروش هند شود. قسمت اول این سری با بازی آکشی کومار، توانست توجهات بسیار زیادی کسب کرده و موفقیت‌های زیادی به ارمغان آورد. هرچند قسمت دوم این سری که در سال 2022 ساخته شده، نتوانست به‌اندازه فیلم سابق موفقیت کسب کند. کارگردانی فیلم بازیکن بر عهده موستان بورماوالا (Mustan Burmawalla) و عباس بورماوالا (Abbas Burmawalla) بوده است. این دو کارگردان فیلم‌های هیجانی زیادی در پرونده کاری خود دارند و در این عرصه بسیار نامدار هستند.

داستان فیلم درباره گروهی از افراد است که تصمیم می‌گیرند به‌منظور شوخی دوست پول‌دارشان را بربایند. متاسفانه نقشه آنها جایی خراب می‌شود که فرد مذکور کشته شده و این گروه به دردسر میفتند. فیلم بازیکن 1992 نقطه عطفی در مسیر کاری آکشی کومار بود.

فیلم مهره – Mohra

فیلم مهره – Mohra

تاریخ انتشار: 1 جولای 1994
امتیاز IMDB:  7 از 10
ژانر: اکشن| هیجان‌انگیز| درام
فروش باکس آفیس: 311.5 میلیون روپیه

این فیلم یکی از محبوب‌ترین فیلم های آکشی کومار بوده که ممکن است خاطرات زیادی را برای شما زنده نماید. فیلم مهره در زمان خودش، دارای استایل خاص خود بود. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این فیلم، آهنگ‌های آن است. از آهنگ‌های بسیار معروف فیلم مهره می‌توان به «تو چیز بریهه مست مست» و «تیپ تیپ بارسا پانی» اشاره کرد. باید خاطرنشان کنیم که ارزش این فیلم تنها به آهنگ‌های آن نبوده و به‌طور کلی، ارزش دیدن دارد.

فیلم مهره به کارگردانی راجیو رای (Rajiv Rai) در رابطه با پلیسی است که مجرم تازه از زندان آزاد شده‌ای را زیر نظر دارد. بازیگری این دو نقش برعهده آکشی کومار و سونیل شتی بوده است. اگر از طرف‌داران آکشی کومار هستید، به‌احتمال زیاد این فیلم را حداقل یک بار تماشا کرده‌اید. فیلم مهره توانست در مراسم Filmfare، جایزه بهترین طراحی رقص را نیز دریافت نماید.

فیلم رستم – Rustom

فیلم رستم – Rustom

تاریخ انتشار:  12 آگوست 2016
امتیاز IMDB:  7 از 10
ژانر: رازآلود| هیجان‌انگیز| عاشقانه| درام| جنایی
فروش باکس آفیس: 216.35 میلیون روپیه

آکشی کومار توانست با ایفای نقش در این فیلم، به اولین جایزه ملی خود دست یابد. او در مراسم National Film جایزه بهترین بازیگر را برای نقش رستم گرفت. کارگردانی این فیلم بر عهده تینو سورش دسای (Tinu Suresh Desai) بوده که با این فیلم برنده جایزه‌ای در مراسم Screen Award شد. تا همین‌جا دلایل کافی داشتیم تا فیلم رستم را بین بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار بیاوریم.

داستان فیلم راجع به افسر نیرو دریایی به نام رستم است که بازی آن بر عهده آکشی کومار بوده. رستم متوجه می‌شود همسرش با مرد دیگری به او خیانت کرده است. مرد مذکور به قتل رسیده و مظنون اول ماجرا، رستم شناخته می‌شود. نقش مقابل آکشی کومار توسط ایلیانا دی کروز بازی شده است. بازی دو بازیگر مذکور، باعث شده تا ارزش تماشای این فیلم بالاتر برود.

فیلم اعتراض – Aitraaz

فیلم اعتراض – Aitraaz

تاریخ انتشار:  12 آگوست 2004
امتیاز IMDB:  6.6 از 10
ژانر: هیجان‌انگیز| درام| جنایی
فروش باکس آفیس: 26.04 میلیون روپیه

بسیاری معتقدند فیلم اعتراض از جمله فیلم و سریال‌ های آکشی کومار است که لایق امتیازهای بالاتری بوده است. با وجود امتیاز نه‌چندان بالا، این فیلم جوایز مختلفی از جمله بهترین نقش منفی، بهترین موسیقی، بهترین ادیت کسب کرده است. احتمالا از جوایز آن متوجه شده‌اید که قرار است با موسیقی خوبی در این فیلم مواجه شوید. کارگردانی فیلم اعتراض بر عهده کارگردانان معروف سبک هیجانی، یعنی عباس و موستان بوده است که پیش از این راجع به آنها سخن گفتیم.

داستان فیلم درباره مردی به نام راج با بازی آکشی کومار است که متهم به تجاوز می‌شود. واقعیت چیزی برعکس اتهام بوده و راج پرونده‌ای بر علیه کسی که اتهام زده است، تشکیل می‌دهد. این فیلم در زمان خودش تاثیر فرهنگی زیادی داشت و توانست مشوق کسانی شود که درگیر این‌گونه پرونده‌ها هستند. آکشی کومار در این فیلم با ستارگانی همچون پریانکا چوپرا و کارینا کاپور هم‌بازی بود.

 

سخن آخر

با وجود تعداد بسیار بالای فیلم‌های بالیوودی، همواره فیلم و سریال‌ های آکشی کومار از بهترین‌های این صنعت بوده‌اند. بدیهی است که فیلم‌های نامبرده شده بدون حضور آکشی کومار، شاید به موفقیتی که امروزه دارند نمی‌رسیدند. این بازیگر از جوانب زیادی جزو بهترین بازیگرهای هندی به‌حساب میاید. او علاوه بر مهارت فوق‌العاده در بازیگری، قدم‌های زیادی در مسیر آگاهی فرهنگی برداشته است.

می‌توان از این بازیگر به‌عنوان فعالان فرهنگی هند نام برد چرا که بسیاری از فیلم‌های او به مشکلات اجتماعی پرداخته‌اند. در لیست بهترین فیلم و سریال‌ های آکشی کومار نیز شاهد چنین فیلم‌هایی بودیم. در صورتی که فیلم های آکشی کومار را تماشا کرده‌اید، با ما در میان بگذارید که کدام از آثار او را بیشتر دوست داشته و کدام‌یک انتظارات شما را برآورده نکرده‌اند. ممنونیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید.

سوالات متداول

1- پرفروش‌ ترین فیلم های اکشی کومار کدام‌اند؟

خبر خوب، سوریاوانشی و خانه‌دار پرفروش‌ترین فیلم های آکشی کومار هستند.

2- بهترین فیلم های هندی اکشی کومارکدام اند؟

فیلم های پد من، سه نخاله، فیلم اوه خدای من، فیلم گروه 26 و … را می‌توان در لیست فیلم های اکشی کومار بهترین دانست.

3- جدیدترین فیلم های سینمایی آکشی کومار کدام‌اند؟

فیلم هندی رام سیتو، راکشا بندهان، کاتپوتلی از جدیدترین فیلم‌های اکشی کومار در 2022 هستند.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =