یکشنبه , می 19 2024

تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh منتشر شد !

[ad_1]

Tintin Reporter یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال آینده می‌باشد که در نهایت روز گذشته، تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh منتشر شد.

این بازی، که توسط استودیوی Pendulo عرضه خواهد شد، یک بازی ماجراجویی بر اساس کمیک‌های محبوب تن تن می‌باشد که از روی اولین جلد با همان عنوان منتشر خواهد شد. روز گذشته، در مراسم معارفه‌ی این بازی، نخستین تریلر Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh به انتشار رسید.

تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh

تن تن و همراه وفادارش اسنوی، قصد دارند ماجراهای خارق العاده‌ای را این بار در صنعت دنیای گیم تجربه کنند. این بازی غنی از هر جنبه‌ای از جهان تن تن و با داستانی پر از پیچ و خم‌ها که بخشی از میراث خلاقانه بزرگ Hergé است، شما را به قلب مصر مرموز و دیگر سرزمین‌های زیبای بی‌نهایت فرو می‌برد. «سیگارهای فرعون» چهارمین ماجراجویی این مجموعه در کمیک‌های تن تن است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh را ببینید:

نخستین تریلر Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh

بازی تن تن، مملو از گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه که ترکیبی از بهترین عناصر بازی‌های ماجراجویی و تحقیقی است. بازی که شما را دعوت می‌کند تا لباس کارآگاه/خبرنگار بپوشید و به جستجو، نفوذ برای یافتن سرنخ‌ها و حل پازل‌ها با کمک گفت و گوهای تحقیقی که با سکانس‌های ویدئویی خیره کننده غنی شده است بپردازید.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =