جمعه , می 10 2024

چگونه قفل لباس‌ها و آیتم‌های جدید را باز کنیم؟

اگر می‌خواهید در حین سلاخی هیولاهای موجود در بازی Resident Evil 4 Remake لباس‌های متنوعی داشته و از تجهیزات مختلفی استفاده کنید، این مقاله برای شما است.

تبلیغات

لباس‌های انتخابی، یک موضوع جدید در دنیای گیمینگ محسوب نمی‌شوند. در طول این سال‌ها، عناوین بسیاری وجود داشته‌اند که به بازیکن اجازه داده‌اند تا با پیش‌روی در بازی، قفل لباس‌های جدیدی را برای شخصیت خود باز کرده و از آن‌ها استفاده نماید. این ویژگی‌ که تا حد زیادی در بازسازی‌های فرنچایز Resident Evil برجسته بوده، در بازی محبوب Resident Evil 4 Remake نیز وجود دارد.
در حین تجربه این عنوان، لیان اسکات کندی (Leon S. Kennedy) و اَشلی گراهام (Ashley Graham) به چندین حالت می‌توانند لباس خود را تغییر دهند. شما می‌توانید از این پوشش‌های انتخابی، به صورت دائمی استفاده کنید؛ با این‌حال، برای انجام این‌کار می‌بایست در ابتدا پوسته (Skin) مورد علاقه خود را خریداری نمایید. علاوه بر این، در RE 4 Remake شما می‌توانید پوشش‌های عادی لیان و اشلی را با تعدادی از لباس‌های ویژه جایگزین کنید. این موضوع را وقتی در کنار آیتم‌های دیگر در نظر می‌گیرید، متوجه می‌شوید که این بازی دست شما را برای ایجاد تغییر در طرز پوشش شخصیت‌های اصلی داستان تا حد زیادی باز می‌گذارد. در این مقاله به کلیه لباس‌هایی پرداخته خواهد شد که می‌توانید در Resident Evil 4 Remake به آن‌ها دست پیدا کنید.

چگونه برای لیان قفل لباس‌های جدید را باز کنیم

ژاکت

لیان بازی را با ژاکت معروف خود شروع می‌کند؛ با این وجود، پس از ماجراجویی‌های اولیه، آن را از دست می‌دهد. شما می‌توانید پس از اتمام داستان اصلی بازی و از طریق قسمت Extra Content Shop، این ژاکت را در ازای ۵۰۰CP خریداری کنید.

حالت بدون ژاکت برای لئون

در این حالت، دیگر خبری از ژاکت اصلی لئون نخواهد بود. طوری که پیش‌تر گفته شد، در بخشی از کمپین اصلی، لیان ژاکت نمادین خود را از دست می‌دهد. با این وجود، اگر شما می‌خواهید تا بازی را بدون این ژاکت شروع کنید، می‌توانید قفل این ویژگی را پس از به اتمام رساندن داستان اصلی و در قسمت Extra Content Shop باز کنید. برای انجام این‌کار به ۵۰۰CP نیاز خواهید داشت.

لباس راه‌راه (Pinstripe)

این‌که طرز پوشش گنگستری مربوط به دهه ۱۹۲۰ میلادی را بازآفرینی کنید چندان آسان نیست، اما لیان به راحتی این کار را انجام می‌دهد. قسمت جالب ماجرا اینجا است که اگر این لباس راه‌راه را همراه با اسلحه Chicago Sweeper استفاده کنید، در این زمان خواهید دید که لیان در هنگام پر کردن خشاب سعی می‌کند تا یکی از ژست‌های معروف مایکل جکسون (Michael Jackson) را تکرار نماید. برای باز کردن قفل این ویژگی، ابتدا باید داستان اصلی را تکمیل کرده و سپس با پرداخت ۲۰۰۰CP در قسمت Extra Content Shop، آن را خریداری کنید.

Resident Evil 4 Remake Outfits

ژاکت اَشلی

مانند لیان، اَشلی هم در ابتدا بازی را با ژاکت شروع می‌کند. با این‌حال، او نیز پس از مدتی ژاکت خود را از دست خواهد داد. اگر می‌خواهید اَشلی ژاکت خود را تا انتهای بازی حفظ کند، این ویژگی را می‌توانید پس از به اتمام رساندن داستان اصلی در ازای ۵۰۰CP خریداری کنید.

عدم پوشیدن ژاکت توسط اشلی

همان‌طور که می‌دانید، اَشلی پس از مدتی ژاکت خود را از دست می‌دهد. اگر می‌خواهید او از همان شروع بازی ژاکت خود را نداشته باشد، می‌توانید این ویژگی را در ازای ۵۰۰CP و پس از تکمیل کمپین اصلی خریداری کنید.

لباس زرهی (Suit of Armor)

با این‌که بسیاری از لباس‌های موجود در Resident Evil 4 Remake جنبه تزئینی دارند، لباس جنگی یا زرهی موجود در بازی علاوه بر زیبایی‌های ظاهری، از نظر عملکرد نیز یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شود. شاید از نظر زیبایی‌شناسی این لباس بهترین انتخاب ممکن نباشد، اما استفاده از آن باعث می‌شود تا اَشلی در برابر تمامی حملات مصون باقی مانده و کسی نتواند او را گروگان بگیرد. در واقع، این لباس باعث می‌شود تا مراحلی که در آن‌ها باید اشلی را اسکورت کنید، به مراتب راحت‌تر از قبل شوند. برای باز کردن قفل این آیتم، ابتدا باید بازی را در حالت Hardcore با رنک A به پایان رسانده و سپس در بخش Extra Content Shop به مبلغ ۲۰۰۰CP، آن را خریداری نمایید.

چگونه قفل لوازم تزئینی فرعی را در Resient Evil 4 Remake باز کنیم؟

حین پیش‌روی در داستان Resident Evil 4 Remake، شما می‌توانید ابزار و تجهیزات مختلفی را به دست آورده و از آن‌ها استفاده کنید. این تجهیزات روی لباس اصلی شخصیت اصلی قابل مشاهده هستند. شما می‌توانید این آیتم‌ها را در Extra Content Shop ببینید. این در حالی است که هرکدام از آن‌ها ۵۰۰CP قیمت‌گذاری شده‌اند. البته، برای استفاده از این ویژگی باید برخی پیش‌نیازها را داشته باشید. در ادامه به این پیش‌نیازها اشاره خواهد شد.

تبلیغات

کامل کردن داستان اصلی به شما اجازه تهیه این تجهیزات را می‌دهد:

  • عینک لکسینگتون (Lexington)
  • عینک آفتابی بدون چهارچوب
  • عینک Cat Eye
  • محافظ صورت (Face Guard)
  • ماسک جمجمه (Skull Mask)
  • پوششی به نام Eye Patch
  • عینک کروی
  • ماسک حبابی (Foam Mask)
  • کلاه پرواز (Flight Cap)

به پایان رساندن بازی در حالت استاندارد یا دشوار با رنک A به شما اجازه خرید این موارد را می‌دهد:

  • عینک مربعی (Square Glasses)
  • کلاه خود فلزی
  • کلاه دست‌بافت

به پایان رساندن بازی در حالت Hardcore باعث می‌شود تا بتوانید این موارد را خریداری کنید:

  • عینک کروی
  • کلاه‌ پرواز
  • ماسک جراحی‌

چگونه قفل تجهیزات غیرتزئینی Resident Evil 4 Remake را باز کنیم؟

با این‌که بخش زیادی از تجهیزات بازی صرفاً جنبه تزئینی دارند، اما تعداد معدودی از آن‌ها دارای یک کارایی ویژه بوده و می‌توانند بازی را آسان‌تر کنند. البته باید خاطرنشان کرد که هرکدام از این آیتم‌ها مبلغ ۲۰۰۰CP برای شما هزینه در بر خواهند داشت. از سوی دیگر، برای به دست آوردن این آیتم‌ها، باید تعدادی از چالش‌های بسیار دشوار را با موفقیت تکمیل کنید. در ادامه راجع به نحوه باز کردن این تجهیزات غیر تزئینی توضیحات لازم ارائه می‌شود.

photo 2023 03 26 19 03 39 1
ژاکت معروف لیان در Resident Evil 4 Remake

Wolf Tail

این آیتم باعث می‌شود تا میزان آسیبی که توسط حملات مِلی (melee) به دشمنان می‌رسانید افزایش پیدا کند. برای باز کردن قفل Wolf Tail، باید بازی را در حالت Assisted با رنک S به پایان برسانید.

Deer Antlers

این آیتم باعث می‌شود تا قدرت ضرباتی که توسط چاقو به دشمنان وارد می‌کنید، افزایش پیدا کند. برای باز کردن قفل این آیتم باید بازی را در حالت استاندارد و با رنک S به پایان برسانید.

Chicken Hat

این آیتم باعث می‌شود تا از میزان آسیب ضرباتی که دریافت می‌کنید کاسته شود. برای باز کردن این آیتم باید بازی را در حالت Hardcore و با رنک S به پایان برسانید.

Gas Mask

این آیتم به شما اجازه می‌دهد تا در وقت هدف‌گیری، راهنمایی دریافت کنید. برای باز کردن قفل این آیتم باید بازی را در حالت Professional به پایان برسانید.

Cat Ears

این آیتم باعث می‌شود تا مهمات سلاح‌هایتان (به جز آرپی‌جی) به بی‌نهایت افزایش پیدا کند. برای باز کردن قفل این آیتم باید بازی را در حالت Professional و با رتبه S+ به پایان برسانید.

لباس‌های بسته‌های الحاقی Resident Evil 4 Remake

اگر از صبر و مهارت کافی برخوردار باشید، می‌توانید بسیاری از لباس‌ها و آیتم‌های موجود در Resident Evil 4 Remake را به دست بیاورید. با این‌حال، کپکام (Capcom) تعدادی از آیتم‌ها را در قالب بسته الحاقی به بازی اضافه نموده است. این آیتم‌ها شامل زوج Casual و Romantic (که به لیان و اشلی مرتبط است)، لباس Hero and Villain برای لیان که تعدادی فیلتر را در خود جای داده و یک عینک اسپورت می‌شوند.


نظر شما در مورد این آیتم‌ها چیست؟ آیا حاضر هستید تا Resident Evil 4 Remake را چندین مرتبه به پایان رسانده و قفل آیتم‌های مختلف را باز کنید؟ آیا پاداشی که در قبال تکمیل یک چالش خاص به بازیکن تعلق می‌گیرد کافی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =