جمعه , می 17 2024

بازی Alan Wake 2 دارای دو شخصیت قابل بازی است

[ad_1]

به طور رسمی اعلام شده است که بازی Alan Wake 2 دارای دو شخصیت قابل بازی است. در کنار آلن ویک، ماموری از FBI به نام Saga Anderson حضور دارد.

استودیو Remedy Entertainment بازی آلن ویک ۲ را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد و ما با دو پروتاگونیست سروکار خواهیم داشت. ظاهرا در جریان یک‌سری قتل‌های آیینی پیچیده ماموری از FBI فرستاده می‌شود تا معمای سخت این قتل‌ها را حل کند. آلن ویک هم مثل همیشه با چالش‌های روحی عجیب و غریب سروکار دارد و «در زندانی کابوس‌وار و ماورایی به دام افتاده است». تیم رمدی در این باره می‌گوید که «آلن ویک دوباره درگیر یک وحشت سیری ناپذیر شده و در تلاش است تا عقل خود را حفظ و شیطان را شکست دهد».

تجربه‌ی بازی دوم مستقل از بازی اول است و افرادی که بازی را اول انجام نداده‌اند مشکلی برای تجربه‌ی بازی دوم نخواهند داشت، همچنین نیازی به اطلاع از داستان بسته‌ی الحاقی AWE از بازی Control نخواهد بود. بازی در جهان متصل رمدی (Remedy Connected Universe) روایت می‌شود و جذابیت داستان دوچندان خواهد بود.

سم لیک در پیامی جذاب به مخاطبان خود گفت:

ما دو دنیای متفاوت برای کشف، دو داستان موازی برای دنبال کردن و دو شخصیت قهرمان قابل بازی داریم: آلن ویک، نویسنده‌ی شکنجه شده‌ی ما و مامور Saga Anderson :FBI که در حل پرونده‌های غیرممکن با روش‌های عجیب و غریب. من بسیار هیجان‌زده هستم که شما Saga را بشناسید. دو قهرمان ما بسیار متفاوت از یکدیگر هستند و در عین حال به روش‌های غیرمنتظره‌ای به یکدیگر متصل می‌شوند. آن‌ها هردو بخش مهمی از این داستان و تجربه هستند. وقتی صحبت از افسانه‌های ماوراءالطبیعه در دنیای آلن ویک می‌شود، Saga یک تازه‌وارد محسوب می‌شود و نقطه نظر جدیدی در این دنیا است اما همچنان عمق زیادی برای بازگشت طرفداران به این دنیای عجیب و غریب ارائه می‌دهد.

استودیو Remedy Entertainment همچنین انتشار دو بسته‌ی الحاقی پولی را در کنار به روز رسانی‌های رایگان بازی تایید کرد.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۵ مهر برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌آرنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =