سه‌شنبه , می 14 2024

معرفی انیمه ستاره بلعیده شده | تهذیب‌گرانی در دنیای مدرن

انیمه ستاره بلعیده شده یک دونگهوای چینی بسیار زیبا و هیجان‌انگیز بوده که براساس رمانی با همین نام نوشته شده است. انیمه Swallowed Star را به تمام کسانی که طرفدار ژانر علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به دونگهواهای چینی آشنا باشید، خواهید دانست که اکثر این انیمه‌ها به تهذیب‌گری و به دست آوردن قدرت‌های معنوی می‌پردازند. حال دونگهوای ستاره بلعیده شده نوع جدید از این انیمه‌ها را به ما نشان می‌دهد. این انیمه یک دنیای تهذیب‌ را با سایبرپانک درآمیخته است. جایی که تقریبا همه چیز را تکنولوژی و آخرین فناوری‌ها کنترل می‌کنند و تهدیدی که با آن مواجه هستند درواقع جهشی در همین سیستم است. برای این که اطلاعات بیشتری درباره این دونگهوای زیبا به دست آورید، در معرفی انیمه ستاره بلعیده شده همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه ستاره بلعیده شده

انیمه Swallowed Star در سال 2056 اتفاق می‌افتد در دنیایی که با ویروسی به نام RR آلوده شده است. منشا این ویروس ناشناخته بوده و هیچکس نمی‌داند این ویروس چگونه به وجود آمده است. ویروس RR سبب تغییرشکل حیوانات و تبدیل شدن آن‌ها به هیولاهای وحشتناکی می‌شود که بدون دلیل به انسان‌ها حمله می‌کنند.

در این زمان، انسان‌ها شهرهای خود را در پشت دیوارهای بلند و بزرگی پنهان کردند تا بتوانند از نسل خود محافظت کنند. آزمایش‌ها و مراحلی که بشر در این دوره تجربه‌ کردند را «دوره نیروانا» می‌نامند. حال در دوره نیروانا، علاوه بر تغییراتی که بر روی حیوانات اعمال شده، انسان‌ها نیز به تدریج تکامل یافته و پیشرفت کردند. آن‌ها از قوای جسمانی بی‌نظیری برخوردارند و هنرهای رزمی جدیدی نیز اختراع کردند. قوی‌ترین انسان‌ها جنگجویان نام داشته که وظیفه محافظت از دیگران را برعهده دارند.

لو فنگ 18 ساله نیز آرزو داشت یک جنگجو شود. او در آستانه شرکت در آزمون ورودی کالج بود که اتفاق سهمگینی زندگیش را تغییر داد. او به وسیله یک هیولا مورد حمله قرار گرفت و آلوده شد. به دلیل شرایط بد زندگی، خانواده‌اش نتوانستند کمکی به او بکنند. بنابراین، او مجبور شد به تنهایی با این آلودگی دست و پنجه نرم کند.

به دلیل تلاش‌های مداوی که لو فنگ داشت، به تدریج به یکی از قدرتمند‌ترین جنگجوها تبدیل می‌شود. او نه تنها از خانواده‌اش بلکه از انسان‌های بسیاری حمایت می‌کند. او همراه دیگر جنگجویان به رویارویی با هیولاهای شیطانی و محافظت از سرزمین بشریت برای بقا و توسعه یک نوع بشر بهتر می‌پردازد. آیا در این وضعیت ناامیدکننده دنیا، لو فنگ و سایر جنگجویان می‌توانند هیولاها را دفع کنند و با موفقیت از دنیای انسان‌ها محافظت کنند؟ با دانلود انیمه Tunshi Xingkong می‌توانید به ادامه داستان این جنگجوی شجاع پی ببرید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه ستاره بلعیده شده

کاراکترهای انیمه ستاره بلعیده شده به شرح زیر هستند:

لو فنگ (Lo feng)

شخصیت های انیمه ستاره بلعیده شده

لو فنگ در سال 2038 در شهر “303” به دنیا آمد. او از بدو تولد یک فرد معمولی نبود؛ به دلیل شکستگی ژنتیکی در ژن‌هایش، لو فنگ قوی‌، زیرک، سرسخت و سریع‌تر از سایر هم سن و سالهایش شد. همچنین او خیلی سریع‌تر از همتایان خود رشد کرد.

در دبیرستان، لو فنگ دانش آموز معروف و باهوشی بود. او با دختری به نام شو شین آشنا شده و در نهایت با او ازدواج کرد. در دوران دبیرستان او می‌خواست به ارتش ملحق شود تا زندگی بهتری برای خانواده‌اش که فقیر بودند فراهم کند.

شو شین (Xu xin)

زمان پخش انیمه ستاره بلعیده شده

شین بخشی از خانواده شو است؛ خانواده‌ای تأثیرگذار در رده‌های بالای جامعه. با وجود اینکه شین از نظر مالی قدرتمند بود، مانند یک فرد معمولی به یک دبیرستان دولتی رفت. در آنجا بود که او با لو فنگ به عنوان همکلاسی آشنا شد و احساسات متقابلی نسبت به یکدیگر پیدا کرد. در دوران دبیرستان، شو شین یکی از زیباترین دختران مدرسه بود.

همچنین بخوانید :

لو هوا (Lu Hua)

نقد انیمه Swallowed Star

برادر کوچکتر لو فنگ و یک سرمایه گذار نابغه. او کسی است که معمولاً ثروت لو فنگ را مدیریت می کرد، او همچنین از خانواده سلطنتی لو و شرکت پینگ های مراقبت می کرد. در ابتدا به دلیل تصادف رانندگی روی ویلچر بود. او به قدری باهوش است که در دنیای سرمایه‌گذاری حتی باباتا اعتراف کرد که در مدیریت حساب‌ها نمی‌تواند با لو هوآ رقابت کند.

باباتا (Babata)

داستان انیمه ستاره بلعیده شده

باباتا درواقع یک هوش مصنوعی بوده که پس از سال‌ها ارتقا و یادگیری مسائل مختلف به یک ربات بسیار هوشمند تبدیل شده است. او در کنار عواطف انسانی، همانند سایر انسان‌ها می‌تواند منطقی فکر کند و احساسات را درک کند.

باباتا بدن خاصی ندارد، اما می‌تواند از طریق انرژی دیگر اشیا با دنیای بیرون تعامل داشته باشد. در انیمه ستاره بلعیده شده او یکی از اساتید لو فنگ است. باباتا شخصیتی مغرور دارد و همچنین اکثر اوقات با هزینه لو فنگ بازی رایانه‌ای انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید :

هانگ (Hong)

کاراکترهای انیمه ستاره بلعیده شده

در رمان، هانگ یک مرد مغرور و قد بلند با موها و چشمانی مشکی است. اما در دونگهوا، او موهای بلند و قرمزی دارد و سنش از آن‌چه در رمان گفته شده، کمتر است.

او اولین رئیس زمین و همچنین قوی‌ترین فرد روی زمین است. تنها فردی که می‌تواند از نظر قدرت با او رقابت کند، لی شن است. هانگ همچنین رئیس و بنیانگذار باشگاه رزمی و یکی از معدود افرادی است که می‌داند زمین یک ستاره واقعا ضعیف در کهکشان به حساب می‌آید.

لی شن (Lei Shen)

تعداد قسمت های انیمه ستاره بلعیده شده

در انیمه Swallowed Star لی شن یک جنگجوی قوی و شجاع است که هیچ چیز نمی‌تواند عزم او را برای از بین بردن هیولاها متزلزل کند. او در ابتدای داستان با هانگ از نظر قدرت برابری می‌کند. قبل از دوران نیروانا، او که عاشق هنرهای رزمی بود، هم یوگای هندی و هم ووشیای چینی را فراگرفت؛ چرا که او دورگه چینی و هندی است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه Swallowed Star

انیمه ستاره بلعیده شده پروژه مشترکی بین استودیوی انیمیشن‌سازی Sparkly Key چین و استودیو انیمیشن‌سازی اکسیس بریتانیا است. استودیو انیمیشن‌سازی Sparkly Key دونگهواهای ارزشمندی همچون Soul Land، Wu Geng Ji و Qins Moon را ساخته است.

این انیمه به کارگردانی شن لپینگ (Shen Leping) و براساس رمانی به قلم نویسنده محبوب اما گمنام چینی با نام مستعار I eat tomato ساخته شده است. تاکنون 5 فصل از این انیمه منتشر شده و تعداد قسمت های انیمه ستاره بلعیده شده سرجمع 130 اپیزود است. زمان پخش انیمه ستاره بلعیده شده نیز به 29 نوامبر 2020 (9 آذر 1399)  برمی‌گردد.

توجه داشته باشید که با دیدن دو فصل اول این دونگهوای چینی نمی‌توانید به جذابیت آن پی ببرید. بلکه باید صبورانه تا فصل 3 را تماشا کرده و به آن فرصت دهید خود را نشان دهد. همانطور که در رمان نشان داده شده، داستان آن هر لحظه پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

با تماشای انیمه، مطمئنا می‌توانیم بگوییم که این پروژه‌ای است که توسط Sparkly Key تولید شده است. چرا که بسیاری از صحنه‌ها شباهت عجیبی به کارهای قبلی دارد. به عنوان مثال، برخی از صحنه‌هایی که لو فنگ در حال مبارزه است، شبیه وی ژوانگ از Nine Songs of the Moving Heavens و افسانه کین است. اما نکات بسیاری وجود دارد که آن را از سایر انیمه‌های هم‌ژانر خودش متمایز می‌کند.

دونگهواهای تهذیب‌گری که قبلا دیده‌ایم، قهرمان داستان باید سال‌ها تلاش می‌کرد یا یک شی قیمتی به دست می‌آورد تا نیروی معنوی خود را افزایش می‌داد. اما در انیمه ستاره بلعیده شده خواهید دید که یک سیستم ثابت برای تهذیب‌گری و افزایش قدرت جادویی وجود دارد. تهذیب‌گران تنها کافی است چیزهایی که برای افزایش قدرت معنوی خود نیاز دارند را خریداری کنند. این موضوع می‌تواند هم مفید باشد و هم مضر؛ نکته مثبت آن این است که راه تهذیب‌گری بسیار آسان‌تر خواهد بود و نکته منفی این است که یک نظام سرمایه‌داری شکل خواهد گرفت که هر شخصی پول بیشتری داشته باشد، تهذیب‌گر بهتری خواهد بود. با این حال، افراد مستعد بسیاری وجود دارند که می‌توانند با تلاش قدرتمند‌تر شوند.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه ستاره بلعیده شده

این انیمه چینی هنوز به اتمام نرسیده، با این حال تا اینجای کار توانسته نمرات بسیار خوبی را به دست آورد. بررسی انیمه Swallowed Star در سایت‌های مختلف نشان می‌دهد که این انیمه طرفداران را راضی کرده و نظرات مثبت آن‌ها را جلب کرده است. این انیمه در سایت IMDb نمره 8.2 و در سایت MyAnimeList نمره 7.86 از 10 نمره را به دست آورده است.

کلام آخر

معرفی انیمه ستاره بلعیده شده را به اتمام رساندیم. اگر طرفدار دونگهواهای چینی هستید یا از داستان‌ها فانتزی و ماورایی لذت می‌برید، این انیمه می‌تواند به راحتی شما را میخکوب کند. پس پیشنهاد می‌کنیم که آن را همراه دوستانتان تماشا کنید. فراموش نکنید که ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند کنید.


منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =