دوشنبه , می 20 2024

بازی The Sims 4 Horse Ranch؛ جدیدترین بسته الحاقی برای خانواده سیمز

[ad_1]

شرکت الکترونیک آرتز با ایده نوآورانه خود که در سبک بازی های شبیه سازی بود توانست یکی از بهترین گیم های جهان را عرضه کند. حال در سال 2023 بازی The Sims 4 Horse Ranch جدیدترین اثر از خانواده سیمز بوده که میزبان مزیت های بسیاری است.

در این مقاله از سایت پلازا تصمیم به بررسی بازی The Sims 4 Horse Ranch گرفته ایم که بی تردید در انتها میتوانید با ویژگی های برجسته بازی آشنا شوید. ارتباط و همکاری دو شرکت قدرتمند بنام های Maxis و Electronic Arts سبب شده تا شاهد یکی از بهترین بازی های شبیه سازی باشیم که ماهیت و گیم پلی آن در خصوص زندگی روزمره و خانواده بوده است. اغلب گیمرهای این مجموعه را دختران تشکیل میدهند که پیشنهاد میشود تا انتها با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی The Sims 4 Horse Ranch

بازی‌ The Sims 4 Horse Ranch در قالب یک محتوای دیجیتال عرضه شد که توانست رده بندی سنی 12 سال به بالا را کسب کند. در این میان اگر نگاهی اجمالی به ویدیوهای بازی داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد که سازنده و ناشر بازی به جزئیات نیز بهای بسیاری داده اند. همین امر عاملی بر تقویت گیم پلی بوده که میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. با پایان معرفی بازی The Sims 4 Horse Ranch به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی‌ بازی The Sims 4 Horse Ranch

این بسته الحاقی به شما امکان ساخت یک زندگی جدید در حومه شهری بزرگ را میدهد. ارزش کارهای شما در این بازی بیشتر از چیزی بوده که انتظارش را دارید. روند کار و نحوه پیش بردن بازی بستگی به شما خواهد داشت که صبح چه زمانی از خواب بیدار شوید. هرچه روز خود را بهتر آغاز کنید در پایان روز شاهد خبر و رویدادهای بهتری خواهید بود اما اگر روز شما با بدی و خستگی آغاز شود باید انتظار خبر های بدی را داشته باشید.

spacer

بی شک با خواندن پاراگراف فوق شاید پیش خود بگویید که بهتر است یک جمله منفی و یا نقد بازی The Sims 4 Horse Ranch را به ثبت رسانم زیرا این موضوع یک دروغ است. در پاسخ به سوالاتی که در ذهنتان پدیدار شده باید بدانید که گیم پلی بازی دقیقا خلاصه از از همان چیزی بوده که در توضیحات فوق گفته شده است. بازی به شما امکان نگه داری اسب و اقلام مرتبط را خواهد داشت که زین پس بستگی به شما خواهد داشت که بازی را چگونه پیش ببرید.

دوستی با حیوانات میتواند گیم پلی The Sims 4 Horse Ranch را به شکل بهتری برایتان معنا کند. همانطور که میدانید این بسته الحاقی در خصوص ارتباط شما با اسب بوده است. هرچقدر بتوانید این ارتباط را دوستانه کنید قطعا زیبایی های بیشتری را درک خواهید نمود. داستان بازی در مورد یکی از اعضای خانواده سنتی بوده که آن شما هستید. تعاملات و روش های نگهداری شما یکی از اصلی ترین رکن هایی بوده که میتواند روی پیشرفت بازی تاثیر گذار باشد.

همچنین بخوانید :

شخصیت های The Sims 4 Horse Ranch تقریبا ناشناس هستند اما برخی اشخاص از نسخه های دیگر الگوبرداری شده اند تا گیمر بتواند با همین سبک و سیاق بازی های دیگر ارتباط داشته باشد. حضور شخصیت های مختلف در بازی سبب شده تا در زندگی سنتی نیز همسایه و دوستانی داشته باشید. این اشخاص میتوانند با نظر دهی به شما اعلام کنند که حیواناتی که در اختیار دارید زیبا هستند یا خیر.

انجمنی که قرار است به آن ملحق شوید میزبان لحظات آرامش بخش بسیاری بوده است. صحنه های اجتماعی پرجنب و جوش و مهمانی های دوست داشتنی برای افزایش شادابی مفید بوده است. بسته به روز ها و مراسمات پیش روی میتوانید برگذار کننده این مهمانی ها باشید و دوستان خود را دعوت کنید. با جمع آوری هزینه ها میتوانید یک مزرعه پرورش اسب نیز راه اندازی کنید و در آن چابکی و تمرینات لازم را به اسب خود بدهید.

تاریخ انتشار بازی The Sims 4 Horse Ranch

spacer

در حال حاضر بازی‌ منتشر شده است که بدنیست بدانید خبری از انتشار بازی‌ The Sims 4 Horse Ranch برای گوشی نبوده است و در حال حاضر بازی The Sims 4 Horse Ranchبرای کامپیوتر کرک شده است. اگر تصمیم دارید که به نسخه رایگان بازی دسترسی داشته باشید کافیست که یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا بتوانید بازی را برای کامپیوتر دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز The Sims 4 Horse Ranch

برای اجرای بازی به سیستم گیمینگ قوی نیاز نخواهید داشت که حداقل سیستم بازی در ادامه ذکر شده است:

  • سیستم عامل: 64 بیت ویندوز 10
  • پردازنده: 3.3 گیگاهرتز Intel Core i3-3220 (2 هسته، 4 رشته)، AMD Ryzen 3 1200 3.1 گیگاهرتز (4 هسته) یا بهتر
  • حافظه: رم 4 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better
  • DirectX: نسخه 11
  • ذخیره سازی :26 گیگابایت فضای موجود
همچنین بخوانید :

پلتفرم های بازی The Sims 4 Horse Ranch

در حال حاضر بازی برای ویندوز عرضه شده است که انتظار میرود بزودی شاهد انتشار آن برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس باشیم. سبک بازی‌ The Sims 4 Horse Ranch قرار است ابتدا برای ویندوز تست شود و اگر ژانر بازی‌ The Sims 4 Horse Ranch مورد تایید گیمرها بود برای دیگر موارد ذکر شده توسعه داده شود.

سخن پایانی

بررسی بازی‌ The Sims 4 Horse Ranch به پایان رسید که برای شروع سعی نمودیم به بخش های مختلفی از این بسته الحاقی اشاره داشته باشیم. شما عزیزان اگر از دوست داران این بازی هستید و یا تجربه کاربری با آن دارید میتوانید نظرات خود نسبت به این محصول را باما به اشتراک بگذارید. بی تردید با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود که پیشنهاد میشود نظر خود را از ما دریغ نکنید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =