یکشنبه , می 19 2024

کمپانی مایکروسافت پیشنهاد نهایی خود را برای تغییر نظر CMA ارسال کرده است

[ad_1]

کمپانی مایکروسافت برای تایید خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط نهاد CMA و پاسخ به دغدغه‌ی این نهاد در رابطه با بازی‌های ابری پیشنهادات جایگزین خود را ارسال کرده است.

پس از رد درخواست تجدید نظر نهاد FTC ایالات متحده در رابطه با خرید ردموندی‌ها، اکنون این معامله در حالت تایید حداقلی قرار گرفته است، اما ردموندی ها دوست ندارند که بازار بریتانیا را از دست بدهند.

پس از رد خرید توسط سازمان نظارتی بریتانیا، دادگاه تجدید نظر مدت دوماه را برای پایان اختلافات و حل و فصل آن‌ها اعلام کرد. اخیرا اعلام شد که این شرکت، پیشنهادات جایگزین خود را برای تجدید نظر نهاد نظارتی بریتانیا ارسال کرده و اکنون، CMA جزییاتی را درباره‌ی تحویل این پیشنهادات بیان کرده است.

این نهاد نظارتی در ابتدا، جزییاتی از پیشنهاد ردموندی‌ها برای تجدید نظر اعلام نکرده است، اما بیان می‌کند که عمل بررسی پیشنهادات برای تغییر نظر این نهاد غیرمعمول و خارج از دایره‌ی وظایف است و تنها در شرایطی بسیار خاص و نادر، تحت بررسی و انجام قرار می‌گیرد؛ اما آن‌ها علی‌رغم نبود شرایطی چندان خاص و به توصیه‌ی دادگاه تجدید نظر، به بررسی پروپوزال ارسال شده توسط مایکروسافت می‌پردازند تا تصمیم قطعی خود را اعلام و احتمالا اختلاف نظر موجود را حل و فصل کنند.

پیش از این، CMA اعلام کرده بود که در این خرید آمریکایی‌ها برای حفظ رقابت در بازار بازی‌های ابری چاره‌ای اندیشیده نشده است و به همین دلیل، این خرید از نظر آن‌ها مردود است، اما اکنون با ارائه‌ی پیشنهادات جایگزین توسط خریدار یک مهلت دوماه دریافت کرده‌اند تا در فصل پاییز پیش رو تایید یا رد خرید را به صورت قطعی اعلام کنند.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =