یکشنبه , می 19 2024

فروش فیزیکی بازی Hogwarts Legacy در بریتانیا، 80 درصد بیشتر از بازی الدن رینگ است

[ad_1]

بازی Hogwarts Legacy به دلیل کامنت‌های بحث برانگیز J.K. Rowling، نویسنده رمان‌های هری پاتر درگیر حاشیه‌های بسیار شده است. اما فروش بازی نشان می‌دهد که بازی توانسته از شر این حاشیه‌ها خلاص شده و حداقل در بریتانیا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. همچنین این بازی جزو پرفروش‌ترین عناوین استیم قرار گرفته است. طبق آماری که سایت GamesIndustry منتشر کرده است، بازی Hogwarts Legacy به راحتی پرفروش‌ترین بازی بریتانیا در هفته گذشته بوده است.

درواقع این بازی توانسته فروش فیزیکی بازی الدن رینگ را در سال گذشته با 80 درصد فروش بیشتر رد کند و همینطور بازی Hogwarts Legacy پرفروش‌ترین بازی منتشر شده از سری هری پاتر است.

در بین پلتفرم‌ها، 82 درصد فروش این بازی روی پلتفرم PS5 و 18 درصد باقی مانده روی کنسول Xbox Series X بوده است. همینطور باید در نظر داشته باشید که این ارقام فقط مربوط به فروش فیزیکی بازی است و فروش دیجیتالی آن در این ارقام محاسبه نشده‌اند. از آنجایی که این بازی قرار است در ماه آپریل برای PS4 و Xbox One و سپس در ماه جولای برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود، می‌توان انتظار داشت که همواره آن را در جدول فروش بازی‌ها ببینیم.

در جایگاه دوم بازی God of War Ragnarok قرار دارد که جایگاه خود را از هفته پیش حفظ کرده درحالی که بازی FIFA 23 به جایگاه سوم سقوط کرده است.

می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش بازی‌ها در بریتانیا را مشاهده کنید:

شماره جایگاه. نام بازی
1. Hogwarts Legacy
2. God of War Ragnarok
3. FIFA 23
4. Mario Kart 8 Deluxe
5. Animal Crossing: New Horizons
6. Call of Duty: Modern Warfare 2
7. Dead Space
8. Nintendo Switch Sports
9. Minecraft (Switch)
10. New Super Mario Bros. U Deluxe

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی اس ارنا همراه باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =