شنبه , می 4 2024

بررسی بازی Exoprimal؛ با محصول آنلاین PVP شرکت Capcom آشنا شوید

بازی Exoprimal محصول در دست ساخت از شرکت نام آشنای Capcom بوده که در ژانر های اکشن، آنلاین، شوتر، FPS و بازی های 3 بعدی قرار گرفته که قرار است دیتای آن از طریق استیم بارگذاری شود که بعد از ساخت به صورت رایگان و آنلاین میتوانید وارد این بازی محبوب شوید.

در حال حاظر اطلاعات چندانی از بازی Exoprimal در استیم عرضه نشده که تنها اقدامی که میتوانید انجام دهید قرار دادن بازی در بخش wishlist یا همان علاقه مندی های خود است. ماهیت کلی بازی در خصوص نبردهای آنلاین با دایناسورهای جهش یافته بوده که این مورد سبب شده است تا نظم دنیا و امنیت جهانی بطور کامل خدشه دار شود که اگر نتوانید علیه آنها اقد امی انجام دهید باید شاهد نابودی نسل بشریت باشید. برای اینکار باید خود را تبدیل به یک ربات چنگنده نمایید. میپرسید چگونه؟ باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Exoprimal

بازی Exoprimal

اگر از بازی های آنلاین و تیمی امروزی نظیر فورتنایت، کال اف دیوتی، ئی فوتبال، کانتر و ده ها بازی دیگر خسته شده اید نیاز به کمی استراحت خواهید داشت. همانطور که میدانید گیمر استراحت نمیکند و منظور از استراحت رفتن به سمت بازی جدیدی بوده که بتواند ذهن شمارا از شکل و شمایل تکراری بازی های قدیمی پاکسازی کند. در این زمینه بدنیست بدانید که کپکام در حال ساخت یک گزینه عالی بوده که بازی Exoprimal نام داشته است.

بررسی بازی Exoprimal

با پایان یافتن معرفی بازی Exoprimal حال قصد داریم شمارا با نیمه تاریک این بازی آشنا کنیم که به نوعی میتواند راز های پنهانی که کپکام برای شما درنظر گرفته است را فاش کند. در خصوص نقد بازی Exoprimal باما همراه باشید.

به گفته کپکام خارج نمودن نام بازی Destiny 2 از ذهن گیمرها کار دشواری بوده زیرا این گیم شباهت بالایی به این بازی داشته که اگر قبل از انتشار آن ، استیم در یک بخش بتا مشکلات بازی جدید خود را برطرف نمیکرد قطعا شاهد سوخت شدن هزینه ای خواهد بود که برای ساخت این بازی صرف نموده بود. بازی در سال 2023 عرضه خواهد شد ولی در سال 2043 جریان خواهد داشت که میتوان انتظار 20 سال آینده زمین از دید کپکام را شاهد بود.

spacer

بطور کلی بازی سرنوشت را میتوان گزینه ای نامتعادل و وحشتناک در سبک PVP  و PVE دانست زیرا در آن قادر به ایجاد یک تیم برای شکست دادن دشمنان خواهید بود و همچنین قادر هستید تا به صورت انفرادی مراحل آنلاینی که برایتان درنظر گرفته شده است را به پایان رسانید. در حالت تیمی 2 تیم 5 نفره به صورت همزمان وارد بازی خواهند شد و هر تیمی که بتواند دشمنان و دایناسور های بیشتری را نابود کند برنده بازی و دریافت کننده جوایز خواهد بود.

بطور کلی شما و شخصیت های دیگر برای شرکتی بنام Aibius کار میکنید. شرکتی که ظاهرا سعی دارد با ساخت سربازان مکانیکی از پیشروی دایناسور ها جلوگیری کند که این مورد در ابتدا خوب بود تا زمانی که یک هوش مصنوعی قدرتمند وارد عرصه شد. هوش مصنوعی شروری که سعی داشت با دایناسور های جهش یافته نسل بشریت را از بین ببرد و به زمین حکمرانی کند. به همین دلیل انسان ها به سمت ساخت تیمی رفتند که در آنها از فناوری اینترنت استفاده نشود زیرا اگر چنین بود هوش مصنوعی به سادگی میتوانست آنها را به سلطه خود در اورد. با تشکیل دادن تیم خود باید در برابر دایناسورهای مختلفی نظیر velociraptors، T-Rexes و triceratops ایستادگی کنید.

نسخه بتای بازی شامل 4 لباس مکانیکی بوده که دولباس DPS Assault به نام‌های Deadeye و Tank Roadblock بوده و قرار است یک درمانگر پشتیبان بنام Witchdoctor همراع شما باشد تاهر زمان که خواستید بتوانید لباس های خود را تعویض کنید. همانطور که گفته شد در این بازی قادر به سفارشی سازی لباس و بخش های مختلف خواهید بود. این مورد میتواند شمارا در برابر رقبای قدرتمندی قرار دهد که قوی بودن آنها میتواند روند امتیاز گیری شمارا با مشکل مواجه کند پس تا میتوانید هزینه های بدست آمده را خرج خود کنید.

تاریخ عرضه ی بازی Exoprimal

گیم پلی بازی Exoprimal همانطور که پیش بینی شد در سطح خوبی قرار داشته زیرا این هیجانات کاذب ولی جذاب میتواند شمارا در مسیر های طولانی مدت قرار دهد که برای عبور از انها نیاز به پیاده سازی برنامه های مختلفی خواهید داشت. این مورد سبب خواهد شد تا تعامل شما با دیگر گیمرهای بازی افزایش پیدا کند و نیاز به یک بخش گروهی نظیر دیسکورد داشته باشید تا بتوانید هم تیمی های خود را مدیریت کنید و در مواقع ضروری اطلاعات خوبی را به آنها منتقل کنید.

طراحی بازی سرنوشت همانطور که از تصاویر و تریلر عرضه شده مشخص است در سطح بسیار خوبی قرار داشته که این مورد میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی در بازی نگه دارد و سبب سرگرمی شما شود. طراحی با کیفیت بالا در کنار صداگذاری عالی بی تردید در روند اجرای بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت که اگر از دوست داران بازی های بتل آنلاین هستید شدیدا پیشنهاد میشود که این بازی عالی را از دست ندهید.

پلتفرم های بازی Exoprimal

طبق اطلاعات بدست آمده و توضیحاتی که گوگل در مورد این بازی به ثبت رسانده بدنیست بدانید که کپکام درنظر دارد تا بازی سرنوشت را برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه کند که در این میان میتوان انتظار یک بازی گرافیکی را داشت زیرا مجوزات لازم برای ساخت بازی PS5 را کسب نموده که این مورد کپکام را مجاب به ساخت بازی گرافیکی و بی نقص خواهد نمود.

تاریخ عرضه ی بازی Exoprimal

تاریخ عرضه ی بازی Exoprimal

همانطور که گفته شد تاریخ انتشار بازی Exoprimal در سال 2023 انجام خواهد گرفت. ولی کمپام هنوز تاریخ رسمی برای انتشار بازی را مشخص نکرده که میتوان انتظار داشت انتشار بازی به سال 2024 موکول شود زیرا مشخص نبودن تاریخ انتشار دسترسی کپکام برای ساخت بازی بهتر و رفع باگ را بازتر خواهد گذاشت که در این میان فشاری روی آنها بابت انتشار سریعتر بازی نخواهد بود ولی بطور کلی تا کنون بدقولی از این بابت از کپکام دیده نشده است.

سیستم مورد نیاز بازی Exoprimal

متاسفانه سیستم اولیه و پیشنهادی بازی سرنوشت برای کامپیوتر مشخص نشده است که در این میان باید منتظر بود و دید که چه زمانی شرکت کپکام تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی را مشخص خواهد نمود. ولی سیستم 64 بیتی در کنار کارت گرافیک قوی از اصلی ترین نکاتی بوده  که باید به آن دقت داشته باشید زیرا سبک بازی نیازمند یک پردازنده قوی بوده تا بتواند بخش های مختلف بازی را تحت الشعاع قرار دهد و بدون مشکل به اینترنت متصل باشد تا گیمر بیننده یک بازی خوب و ایده آل باشد.

سخن پایانی

بررسی بازی Exoprimal به اتمام رسید که در این میان سعی کردیم به نکات خوبی اشاره داشته باشیم. بطور کلی تمام توضیحات فوق را میتوان در مشخص نبودن تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز، طراحی ایده آل و گرافیکی، حالت بتل آنلاین و تیمی که به صورت PVP و PVE خواهد بود ، پلتفرم های درنظر گرفته شده و…دانست که شما عزیزان میتوانید نظرات خود در خصوص بازی Exoprimal و نقد های خود را برایمان به اشتراک بگذارید که اینکار سبب رشد بهتر مقاله خواهد شد.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =