سه‌شنبه , می 14 2024

در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود

مت سوفوس (Matt Sophos)، کارگردان روایت God of War Ragnarok، در اظهارات جدید خود می‌گوید شخصیت کریتوس در ابتدا قرار بود سرنوشت متفاوتی در این بازی داشته باشد.

هشدار: ادامه این مطلب بخش‌هایی از داستان God of War 2018 و God of War Ragnarok را اسپویل می‌کند.

کارگردان روایت God of War Ragnarok در مصاحبه با MinnMax، به صحبت در مورد پایان بازی God of War پرداخت. جایی که کریتوس روی یک دیوارنما مرگ خود را می‌بیند که یک پیشگویی را نشان می‌دهد که می‌تواند در بازی بعدی اتفاق بیفتد.

اگرچه این دیوارنما بار دیگر در اوایل God of War Ragnarok نمایش داده می‌شود، اما کریتوس در نهایت نمی‌میرد. در این مصاحبه از مت سوفوس پرسیده شد که آیا واقعاً سازندگان قصد کشتن کریتوس را در این بازی داشته‌اند؟ وی در این باره گفت:

پیش‌نویس اولیه داستان God of War Ragnarok طرحی بود که ما به آن رسیدیم و آن را به اریک ویلیامز، کارگردان بازی، نشان دادیم. طبق این طرح، کریتوس قرار بود در ابتدای بازی در مبارزه با ثور (Thor) کشته شود. کریتوس قرار بود بمیرد، اما این یک مرگ دائمی نبود.

این که قرار بود چه اتفاقی بیفتد، من دیگر اهمیتی نمی‌دهم،زیرا دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد، بنابراین تمرکز روی داستان‌ فن فیکشن بود و در نهایت کریتوس توسط آترئوس از جهنم بیرون کشیده می‌شود.

مت سوفوس در ادامه توضیح داد که اریک ویلیامز (Eric Williams) تمایلی به ادامه این مسیر داستانی در God of War Ragnarok نداشت. سوفوس اعتقاد دارد که تغییر این داستان تصمیم درستی بود.

اریک می‌گفت نمی‌خواهد این داستان را بیان کند، کریتوس بارها مرده و از مرگ بازگشته است. احساس واقعاً قرار نبود وجود داشته باشد و او کاملاً درست می‌گفت و به همین دلیل است که تغییر داستان خیلی طول نکشید.

کارگردان روایت God of War Ragnarok در ادامه افزود که پایان فعلی این بازی در آن کریتوس تا پایان زنده می‌ماند، کمک کرد تا پیامی به بازیکنان مبنی بر اینکه سرنوشت آن‌ها مشخص نشده است، ایجاد شود.

در حالی که داستان را گسترش می‌دادیم، می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را رها کنیم و تغییر دهیم. در مورد اسطوره‌های اسکاندیناوی‌ می‌دانستیم که همه چیز درباره سرنوشت و پیشگویی است، اما می‌خواستیم بگوییم که این موارد مزخرف هستند.

تا زمانی که مایل به ایجاد تغییرات در زندگی خود باشید، مقید به سرنوشت نیستید. بنابراین وقتی به این داستان پرداختیم، متوجه شدیم این همان داستانی است که می‌خواستیم بگوییم و می‌دانستیم که کریتوس نمی‌تواند بمیرد.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + ده =