جمعه , می 10 2024

زمان پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس + تکرار و اسامی بازیگران

در این مطلب به بررسی زمان پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس می‌پردازیم. سریال “جهنم متحرک” یا “ارابه جهنم” (به انگلیسی: Hell on Wheels) یک سریال وسترن آمریکایی است که از شبکه AMC پخش می‌شود. این سریال خارجی توسط تونی گیتون و جو گیتون ساخته شده است و نقش اصلی آنسون مانت را ایفا می‌کند.

این سریال دارای شخصیت‌پردازی قوی و صحنه‌های خشن زیادی است و از سال ۲۰۱۱ به روی آنتن رفته است. تاکنون، این سریال توانسته نامزدی برای دریافت جایزه Emmy را کسب کند. فصل آخر این سریال نیز در دوره بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نمایش داده شد.

جدول پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس با دوبله فارسی

جدول پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس با دوبله فارسی

سریال “جهنم روی چرخ” از شبکه جم روبیکس هر شب از تاریخ ۱۷ مهر هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود. همچنین بازپخش آن در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ صورت می‌گیرد.

  • روز پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس : شنبه تا پنجشنبه
  • زمان پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس : ساعت 14
  • زمان باز پخش سریال جهنم روی چرخ از شبکه جم روبیکس : ساعات 10 – 18 – 22 (یکساعت بعد از روبیکس پلاس)

داستان سریال جهنم روی چرخ

داستان سریال به سال ۱۸۶۰ بازمی‌گردد و دربارهٔ شخصی به نام کالن بوهانن روایت می‌شود. او یک سرباز سابق اتحادیه آمریکا است که پس از قتل همسرش، به دنبال انتقام می‌رود. او به منطقهٔ نبراسکای غربی می‌رود، جایی که به عنوان “جهنم متحرک” شناخته می‌شود. این شهر در حال ساخت خط راه آهن به سمت اقیانوس آرام است و با بی‌عدالتی و بی‌قانونی مشهور است. وقتی یک قبیله برای نابودی خط راه آهن تلاش می‌کند، ماجراها پیچیده‌تر می‌شوند و…

این سریال نامزدی برای دریافت جوایز مختلفی به دست آورده است. در سال ۲۰۱۲، در جایزه امی، موسیقی متن آن توسط گوستاوو سانتائولایا نامزد شد. همچنین در سال ۲۰۱۳، در جایزه ساترن، کالم مینی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در تلویزیون نامزد شد.

لیست بازیگران و عوامل سریال جهنم روی چرخ

ژانر وسترن، درام
سازنده جو گیتون
توسعه‌دهنده اندمول
بازیگران انسون مونت، کالم مینی، کامن، دومینیک مک الیگوت، ادی اسپیرز، بن اسلر، فیل برک، کریستوفر هیردال، رابین مک لیوی، کاشا کروپینسکی، جنیفر فرین، دان نوروود، جیک وبر، مکنزی پورتر
سازنده موسیقی متن گوستاوو سانتائولایا
آهنگساز کوین کینر
کشور سازنده ایالات متحده آمریکا
زبان اصلی انگلیسی
شمار فصل‌ها ۵
شمار قسمت‌ها ۵۷ (فهرست قسمت‌ها)
مکان تولید نیر کلگری، آلبرتا
فیلم‌برداری الیوت دیویس (پیلوت)، ماروین وی. راش
تدوین‌گر اسکیپ مک دونالد
مدت زمان ۴۳ دقیقه

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =