دوشنبه , می 20 2024

معرفی بازی Death Stranding 2؛ «دث استرندینگ 2» در راه است

[ad_1]

خلق داستانی نوین در نسخه اول بازی سبب شد تا ناشر و توسعه دهنده آن فکری برای بازی Death Stranding 2 که فرنچایز جدیدی از این بازی بوده داشته باشند. حال در اسل 2023 اطلاعات و اخبار ضد و نقیض بسیاری در خصوص این بازی عرضه شده که به آن اشاره خواهیم داشت.

جهت بررسی بازی Death Stranding 2 بدنیست بدانید که سعی کردیم به تمام شایعات و پیرامون آن اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان از زوایای مختلف بتوانید با این بازی عالی آشنا شوید. بازی دث استرندینگ 2 با درنظر گیری نیاز گیمرهای امروزی درصدد دستیابی به امتیازات بالایی بوده است که این مورد از سوی metacritic پیش بینی شده است و قبل از معرفی رسمی بازی صفحه جداگانه ای برای این بازی درنظر گرفته شده است. در ادامه جهت معرفی بازی Death Stranding 2 با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Death Stranding 2

بازی Death Stranding 2

نسخه اول و دوم بازی توسط Kojima Productions توسعه یافته و مانند قبل برنامه ریز و ایده پرداز اصلی آن یعنی SONY قرار است بازی را نشر دهد. در رابطه با سبک بازی بدنیست بدانید که همین دنیا و داستان سرایی تخیلی برایتان درنظر گرفته شده ولی این مورد دلیلی بر تکراری بودن بازی از زوایای مختلف نخواهد شد. شاید با خود بگویید که قرار است شاهد چند بهبود جزئی و داستانی نسبتا جدید در دث استرندینگ 2 باشیم که در همین ابتدا به شما میگوییم که کاملا در اشتباه هستید.

بررسی بازی Death Stranding 2

هیدئو کوجیما در رویداد Game Awards 2022 اعلام نمود که برنامه ریزی های اولیه جهت ساخت نسخه دوم این بازی به ثبت رسیده و رفته رفته باید آمادگی خود مبنی بر فاز عملی ساخت بازی را افزایش دهیم. حال با گذشت نزدیک به یک سال اطلاعات بیشتری از بازی بدستمان رسیده و این اطلاعات حاکی از آن است که این بازی ادامه دهنده نسخه اول بوده ولی هیچ شباهتی با آن نداشته است.

همچنین بخوانید :

وفادرا بودن به بازی از لحاظ داستانی و طراحی میتواند شمارا با همان دنیای دیدنی مواجه کند ولی باید بدانید که موانع و چالش های پیش روی سبب خواهند شد تا در بخش گیم پلی بازی Death Stranding 2 با سیستم دشواری مراحل رو به رو باشید. با عبور از بخش معرفی بدنیست بدانید که هیدئو کوجیما اعلام نموده که شخصیت پردازی و داستانی سرایی این نسخه از بازی شامل ویژگی های نوین روز دنیا خواهد بود که بی شک شمارا به سمت خودش جذب خواهد نمود.

بررسی بازی Death Stranding 2

در رابطه با داستان بازی Death Stranding 2 باید بدانید که قرار است با دشمنانی که به Bt معروف هستند مواجه شوید. این دشمنان در نسخه اول بازی نیز حضور داشته اند ولی در این نسخه با دریافت قدرت و مزایای بیشتر از توسعه دهنده قصد دارند تمام مسیر های منتهی به هدفتان را با چالش های دشوار پر کنند و این مورد خبر خوبی برای شما نخواهد بود.

اشخاص بسیاری با ثبت نقد بازی Death Stranding 2 مخالف خود مبنی بر اینکه قرار است داستان و ویژگی های جدید بازی به صورت نسخه اول پیاده سازی شود را بیان نموده اند. اما باید بدانید که این مورد بطور کامل از سوی مدیران بازی رد شد زیرا همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد شاهد هیچ بخش تکراری در بازی نخواهید بود.

همچنین بخوانید :

شخصیت های بازی Death Stranding 2 قرار است شمارا با بخش های بیشتر و جذاب تری مواجه کنند و در این میان برخی از آنها خود را در نقش دوست به شما معرفی خواهند نمود که نباید گول ساده زیست بودن آنها را بخورید زیرا این مورد یک طعمه گذاری برای شما بوده است. شخصیت های قدیمی در کنار اشخاص جدید در خط داستانی میتوانند ویژگی های بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

بازی Death Stranding 2 با در اختیار داشتن یک طراحی ایده ال که از تریلر عرضه شده قابل رویت بوده میتواند شمارا با یکی از گرافیکی ترین بازی های سال 2023 مواجه کند که در آن با گیم پلی اعتیاداوری مواجه خواهید بود. صداگذاری عالی که با افکت های صوتی جذاب همراه است میتواند روند بازی را تحت ویژگی های بیشتری قرار دهد که برای ساخت آن از اشخاص متبحر بسیاری استفاده شده است تا از هر نظر با یک بازی ایده آل مواجه باشید. در ادامه توضیحات جهت بررسی بیشتر این بازی میتوانید باما همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی Death Stranding 2

تاریخ انتشار بازی Death Stranding 2

براساس گفته های Kojima Productions زمان دقیق و مشخصی برای بازی ثبت نشده ولی در تریلر و اطلاعات بدست آمده میتوان سال 2023 را برای انتشار بازی مناسب دانست.

همچنین بخوانید :

از سوی دیگر شرکت سونی با درنظر داشتن بازی های دیگر در پروژه کاری خود دوست دارد این بازی جذاب هرچه زودتر روانه بازار شود البته این مورد بدین معنی نبوده که فشار خود مبنی بر اتمام سریعتر بازی را روی توسعه دهنده گذاشته است زیرا تمام محصولات سونی قبل از عرضه رسمی در یکسری آزمایش های پیچیده تست میشوند تا از لحاظ باگ و مشکل پاکسازی شوند.

پلتفرم های بازی Death Stranding 2

طبق اطلاعات بدست آمده بازی دث استرینگ 2 قرار است باری پلتفرم هایی نظیر پلی‌استیشن 5 و شاید پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با این اوصاف شاید پیش خود بگویید که ایکس باکس و رایانه های شخصی پس چی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمام بازی های مطرح و محبوب جهانی ابتدا برای کنسول های بازی درنظر گرفته میشوند و سپس طبق بازخورد های دریافت شده تصمیم گیری مبنی بر ساخت بازی برای پلتفرم های ذکر شده انجام خواهد گرفت. ولی همانطور که نسخه اول برای PC عرضه شد میتوان امیدوار بود که بازی دث استرینگ 2 برای کامپیوتر نیز عرضه شود که باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

سخن پایانی

بررسی بازی Death Stranding 2 به اتمام رسید و در این میان سعی کردیم به تمام نکات مهم و حیاطی بازی اشاره داشته باشیم. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید. از زوایای بسیاری میتوان بازی Death Stranding 2 را گزینه خوبی برای سرگرمی دانست ولی بدنیست بدانید که استفاده از سیستم های نوین روز دنیا در ساخت بازی سبب خواهد شد تا برای اجرای آن نیاز به کنسول های قوی و یا سیستم های بالا داشته باشید و این مورد یعنی از دست دادن بازی برای گیمرهای بسیار که موارد ذکر شده را در اختیار ندارند. داستان جدید و شخصیت پردازی های نوین در کنار طراحی بهبود یافته میتواند دلایل خوبی برای گفتگو در خصوص این بازی باشد.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =