چهارشنبه , می 8 2024

نقدها و نمرات بازی Starfield منتشر شدند

درست یک روز پیش از آغاز دسترسی بازی Starfield برای پیش خرید کنندگان، شاهد انتشار نمرات و نقدهای سایت‌های مختلف بودیم؛ همراهمان باشید تا به بررسی نمرات داده شده برای این بازی کمپانی بتسدا بپردازیم.

بازی استارفیلد از مجموع 50 نقد ثبت شده توانست تا به متای 88 برای کامپیوترهای شخصی و متای 87 برای ایکس باکس سری دست یابد.

VGC – 100/100:

Starfield بهترین بازی بتسدا است. آن چیزهایی که مردم درباره‌ی Fallout و Skyrim دوست داشتند را در بر می‌گیرد و آن‌ها را در یک کهکشان عظیم پر از شخصیت‌های جذاب پخش می‌کند.

IGN Japan – 100/100:

جهان استارفیلد خانه‌ی سیارات، جناح و حزب‌ها و شخصیت‌های منحصر به فرد است و طیف وسیعی از انتخاب‌ها را ارائه می‌دهد. بازی این امکان را به شما می‌دهد که تبدیل به هرکسی که می‌خواهید شوید و هردو جنبه‌ی روشن و تاریک جهان را آن‌طور که می‌خواهید بچشید. استارفیلد نه‌تنها نسبت به بازی‌های بتسدا پیشرفت کرده است بلکه دنیای کاملا جدیدی را به وجود می‌آورد که تجلی بهترین بازی RPG جهان باز این کمپانی است.

Destructoid – 100/100:

بتسدا توانسته سطح بازی‌های سندباکس را بالا ببرد، چیزی که من نسبت به انجام آن مطمئن نبودم.

RPG Fan – 98/100:

باید استارفیلد را در نظر داشته باشم، چرا که به وعده‌هایش حتی کمی بیشتر از حد انتظار عمل کرد. استارفیلد یک فضای فوق‌العاده و غوطه‌ورانه مبتنی بر بازیکن است و من مجذوب تمام عناصر طراحی آن حتی نقاط ضعفش نیز هستم که کمتر از حد انتظار است. این یک بازی است که تک‌تک اجزای آن جذاب هستند اما وقتی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند جذاب‌تر به نظر می‌رسند. فضای بازی تقریبا بی‌نهایت است اما فضای آن برای کاوش بیشتر از بی‌نهایت است و این فضا را به روش‌های مبتکرانه‌ای پیش روی بازیکن قرار می‌دهد و خود را یک نمود از صورت فلکی نشان می‌دهد و به همان شعار «اضافه بر بی‌نهایت» اشاره می‌کند که ما قرار است بر بی‌نهایتف چیزهای جدیدی اضافه کنیم.

Digital Chumps – 95/100:

دلیلی وجود دارد که بشر سفرهای فضایی را بسیار جذاب می‌داند و آن، مرموز بودن، گسترده بودن و البته متشکل بودن از فرصت‌های نامحدود است؛ استارفیلد به خوبی از هر یک از این جنبه‌ها بهره می‌برد. هنگامی که از بخش آموزشی پیچیده و سنگین بازی عبور کردید، بازی به جای یک روند خطی، بازیکن را در دایره‌ی تخیل خود قرار می‌دهد. Starfield یک بازی RPG است که با اضاقه کردن ماموریت اصلی در کنار سیستم مدیریت شخصیت که در آن می‌توانید قدرت شخصیت را تغییر دهید، به آرامی شما را در گیر تجربهی خود می‌کند. تجربه‌ی من از استارفیلد بسیار عالی است و می‌خواهم برای همیشه درگیر این بازی نقش آفرینی از بتسدا باشم.

Forbes – 95/100:

من واقعا عاشق این بازی هستم، بله این ساخته‌ی بتسدا تا حد زیادی با همتایان خود مطابقت ندارد چرا که در تلاش است تا همه‌چیز را به یکباره انجام دهد. اما در مجموع، اگر می‌خواهید یک RPG غول‌پیکر بتسدا در فضا با مبارزات بهتر و صرف زمان بیشتر برای هم‌سطح کردن و ساختن چیزها و کشف و پیدا کردن اسرار در فضا تجربه کنید، بله استارفیلد بهترین گزینه است.

GameSkinny – 80/100:

به طور کلی، استارفیلد به شدت بر تخصص بتسدا در ساخت عناوین گذشته تکیه دارد که به دلیل اندازه، وسعت و مقیاس، ده‌برابر بزرگ‌تر شده است اما به همان اندازه بازی از افزایش وسعت، ضربه دیده است. در حالی که کارهای زیادی برای انجام دادن و کاوش‌های جسورانه و رفتن به سمت ناشناخته‌ها وجود دارد، کاوش‌ها می‌توانند بی‌ارزش جلوه کنند چرا که اغلب سیارات خالی هستند. با این حال، پس از اتمام ماموریت‌های قابل انجام برای هر جناح و همچنین اتمام داستان اصلی، حالت New Game+ و البته مادهای سخته شده توسط هواداران در آینده امکان تجربه خواهند داشت.

Noisy Pixel – 80/100:

استارفیلد یک ماجراجویی فضایی واقعی است که فقط بتسدا می‌توانست آن را توسعه دهد. این یک تجربه برای طرفداران روایت RPG های بزرگ است اما در این بازی یک قدم به پیش می‌رود تا روایت را در تمام جهان توسعه دهد. سیستم‌ها و منوهای جزیی وجود دارند که باعث سر درگمی می‌شوند و فقدان آموزش‌های کامل همراه با یک افتتاحیه‌ی ضعیف، زمان ارتباط با بازی را به تعویق می‌اندازد. با این حال بازی می‌تواند یک تجربه‌ی به یاد ماندنی باشد و تعامل با NPC ها را به عنوان بهترین لحظات خود رقم بزند. اگر چه برخی از سیستم‌های بازی می‌توانند اضافی باشند اما این یک بازی عمیق و پر از کشف برای همه‌ی کسانی است که بازی را تجربه می‌کنند.

PC Gamer – 75/100:

استارفیلد، DNA اشتراکی قابل توجهی با دو بازی Skyrim و Fallout 4 دارد اما در نهایت، تجربه‌ی متفاوتی از این دو \برای مخاطب\ رقم می‌زند.

Gamer.no – 70/100:

شاید کمپانی بتسدا در آینده با به روز رسانی و توسعه‌‌ی بیشتر، تجربه‌ی استارفیلد را بهتر کند اما در حل حاضر برای این بازی جهانی، تجربه‌ی آن در 10 سیاره کم‌نقص‌تر و بهتر از تجربه‌ی خود در 1000 سیاره عمل کند.

Games.cz – 70/100:

استارفیلد یک اپرای فضایی بزرگ و بی‌رقیب است. اگر چه این بازی بسیار شبیه یه بازی‌های قبلی بتسدا است و کاوش در سیارات خسته کنده است اما با داستانهای جالب، سرگرم کننده به نظر می‌رسد و واقعا ماورایی است.

IGN – 70/100:

استارفیلذ موانع زیادی در مقابل کیفیت بالای تجربه‌ی خود دارد، اما در نهایت جذابیت ماموریت‌های نقش آفرینی و مبارزات تحسین برانگیز آن، مقاومت در مقابل تجربه‌ی آن را دشوار می‌کند.

 

نقدها و نمرات بازی Starfield منتشر شدند

بازی استارفیلد هم‌اکنون برای پیش خرید کنندگان روی کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری در دسترس است و روز ششم سپتامبر (15 شهریور) به طور رسمی عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

 


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =