جمعه , می 17 2024

معرفی و زمان پخش سریال ترکی Saplantı (وسواس) + داستان

[ad_1]

در ابتدای خبر معرفی و زمان پخش سریال ترکی Saplantı (وسواس) لازم است به بهترین بازیگران ترکی که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند را بررسی کنیم. در این سریال جدید و در حال پخش ترکی انور سعید یاران در نقش بابور، شخیت اصلی سریال وسواس به ایفای نقش پرداخته است.

یاران که قبل‌تر در سریال پرطرفدار خواهر و برادران بازی می‌کرد، اینبار در یکی دیگر از سریال‌هایی موردانتظار ظاهر شده است. علاوه‌بر انور یاران، نیلسو برفین و ملتم آکچول در سریال وسواس حضور دارند.

امیدواریم این مجموعه هم مانند مجموعه قبلی یاران سروصدای زیادی به پا کند. اگر تمایل دارید بیشتر با بازیگران سریال خواهران و برادران آشنا شوید می‌توانید مقاله هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم ؛ بیوگرافی بازیگران Kardeslerim را مطالعه کنید.

این مجموعه تلویزیونی توسط شرکت OGM Pictures تولید شده است. کارگردانی آن توسط تورکان دریا انجام شده و نویسندگی آن به عهده آیبیک ارتورک است. وسواس در شبکه Star TV نمایش داده می‌شود.

در ادامه این مقاله به زمان پخش، روزپخش، خلاصه داستان و اسامی هنرپیشه‌های سریال ترکی در حال پخش سواس پرداخته‌ایم. همراه تایم سیتی باشید.

جدول پخش سریال ترکی Saplantı (وسواس)

روزپخش سریال ترکی وسواس نامشخص است؛ اما این سریال در ساعت 21:00 از شبکه Star TV پخش خواهد شد.

  • روز پخش سریال ترکی وسواس : نامشخص
  • زمان پخش سریال ترکی وسواس : ساعت 21:30
  • شبکه پخش سریال ترکی وسواس : Star TV

داستان سریال سریال ترکی وسواس

سریال وسواس به عنوان یکی از بهترین سریال های ترکی داستان انتقام صباح را به تصویر خواهد کشید. او در کنار خواهرش چیسیل در محیطی با قوانین سخت بزرگ شده است و تحت فشار پدرش مجبور به ازدواج و جدایی از عشق گذشته‌اش، بابور، شد.

سال‌ها بعد، صباح و بابور دوباره با هم ملاقات می‌کنند و این باعث می‌شود که بابور با معضلی شدید و جدید روبرو شود. او در حال حاضر ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر است، این چالش جدید او را مجبور به انتخاب بین همسرش سیمین و عشق گذشته‌اش می‌کند.

لیست اسامی بازیگران سریال وسواس – Saplantı

  • نیلسو برفین آکتاش Nilsu Berfin Aktaş در نقش صباح
  • ملتم آکچول Meltem Akçöl در نقش سیمین
  • انور سعید یاران Onur Seyit Yaran در نقش بابور
  • نازلی چتین Nazlı Çetin در نقش چیسیل
  • باران بولوک‌باشی Baran Bölükbaşı در نقش ارکان

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =