یکشنبه , می 19 2024

معرفی بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

[ad_1]

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy یک بازی پلتفرمر و معمایی است که قرار است به‌زودی منتشر شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی و مشخصات آن آشنا شویم.

شرکت بازی سازی مشهور THQ Nordic پیش‌تر اعلام کرد که درنظر دارد تا بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy را در سال پیش‌رو منتشر کند. بسیاری از گیمرها و یوتیوبرها در ابتدای معرفی این اثر، خلق خروجی باکیفیت و خارق العاده را انتظار می‌کشیدند. حال باتوجه به گفته‌های اخیر سازندگان به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی از این اثر داستانی نمانده است. به همین جهت شاید بد نباشد تا نگاهی دقیق به این بازی بیاندازیم.

فهرست مطالب

معرفی بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

  • تاریخ انتشار: 9 شهریور ماه 1402
  • شرکت تولید کننده: Frozenbyte
  • منتشر کننده: THQ Nordic
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، ایندی، RPG

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy به زودی در نهم شهریور ماه منتشر می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی با بهره گیری از ژانرهای ماجراجویی، اکشن و ایندی تلاش می‌کند تا تجربه‌ای جدید را برای شما رقم بزند. همچنین سازندگان بازی چندی پیش اعلام کردند که این اثر از زبان‌های زنده دنیا همچون انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم های بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

آن‌طور که سازندگان اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد که این بازی ماجراجویی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم عرضه خواهد شد. بنابراین اگر در انتهای تابستان یا در پاییز به دنبال تجربه یک ماجراجویی کلاسیک هستید، این بازی می‌تواند نیاز شما را ارضا کند. اما بهتر است در ادامه به این موضوع بپردازیم که چرا اصلا این بازی ارزش تجربه کردن را دارد؟

همچنین بخوانید :

داستان بازی

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

پس از گذشت چندین سال از عرضه بازی Trine 4: The Nightmare Prince، صبر طرفداران برای تجربه نسخه جدیدی از این بازی به پایان رسیده بود. پس از آن‌که استودیوی THQ Nordic اعلام کرد که در سال 2023 میلادی قصد دارد تا نسخه جدیدی از این مجموعه را منتشر کند، بسیاری از طرفداران قدیمی خوشحال شدند. قسمت پنجم از این مجموعه بازی قرار است تا بار دیگر ما را در ماجراجویی محیر العقول با جادوگری افسانه‌ای آمادئوس همراه کند.

همچنین بخوانید :

به گفته سازندگان در این قسمت قرار است تا شاهد عمیق‌ترین، زیباترین و حتی حماسی‌ترین روایت ممکن باشیم.. قهرمانان تراین این‌بار با در خطر قرار گرفتن عزیزترین افراد زندگی‌شان، باید بار دیگر با یکدیگر متحد شوند و ارتشی جادویی را به مبارزه با اهریمن‌ها ارسال کنند. آن‌ها بار دیگر وظیفه و مسئولیت خطیر حفاظت از سرزمین و برگرداندن عدالت و صلح را برعهده دارند.

شخصیت های بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

طبق اطلاعات منتشر شده و به دست رسیده از سازندگان، به نظر می‌رسد که شخصیت‌هایی همچون آمادئوس جادوگر، زویای دزد و پونتئوس شوالیه در این قسمت از بازی حضور دارند. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این سه شخصیت مشهور بار دیگر باید در برابر تهدیدی خطرناک باهم متحد شوند.

گیم پلی بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

آن‌طور که به نظر می‌رسد و طبق تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از بازی، شما امکان تجربه کوآپ و ماجراجویی آنلاین را خواهید داشت. سبک بازی در قالب پلتفرمر 2.5 بعدی خواهد بود. اگر هم تیمی به شکل آنلاین یا کوآپ ندارید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد، شما این اثر را می‌توانید به شکل تک نفره نیز تجربه کنید.

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

این بازی چه ویژگی جدیدی دارد؟

از ویژگی‌های جدید در گیم پلی بازی، می‌توان به سیستم ارتقایافته برای دشواری مبارزات اشاره کرد. شما در این بازی با درجه جدیدی از دشواری، معما و پازل‌های متعدد روبرو خواهید شد. همچنین طبق گفته سازندگان به نظر می‌رسد که سیستم مبارزات بسیار بهتر شده است. تولید کنندگان بازی برای هر شخصیت، سیستم جدایی برای مبارزه و فراگیری مهارت‌ها درنظر گرفته‌اند. از طرف دیگر شما در مراحل مختلف با باس فایت‌های بسیار پرقدرتی روبرو خواهید شد که بدون شک آرزو خواهید کرد که ای کاش در سر مسیرتان قرار نمی‌گرفتند!

همچنین بخوانید :

به پایان رساندن بازی چقدر زمان خواهد برد؟

طبق اطلاعات تازه منتشر شده از بازی، شما می‌توانید این بازی را در حداقل 12 ساعت به پایان برسانید؛ پس می‌توان گفت که این مدت زمان برای تجربه یک ماجراجویی و روایتی جدید از سری مجموعه تراین بدون شک وسوسه کننده خواهد بود!

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

حداقل و حداکثر سیستم پیشنهاد شده برای این بازی به شرح زیر می‌باشد:

پیشنهادی حداقل سیستم
Requires a 64-bit processor and operating system Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-7700K 4.20 GHz or Ryzen 5 360 Processor: Intel Core i7-2600K 3.40GHz or Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD RX 580 Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card: DirectX compatible

کیفیت بازی

براساس گفته‌های سازندگان، این بازی بر روی دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه و بر روی کنسول ایکس باکس سری اس با کیفیت بسیار بالای 1440p و نرخ ریت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

سوالات متداول

بازی‌ Trine 5: A Clockwork Conspiracy برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد؟

برای نینتندو سوییچ، کنسول‌های نسل نهم و هشتم و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy آیا قابلیت آنلاین دارد؟

بله شما این بازی را می‌توانید در حالت آنلاین و به شکل کواپ تجربه کنید.

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

طبق گفته سازندگان به نظر می‌رسد که این بازی در 9 شهریور 1402 عرضه خواهد شد.

جمع بندی

استودیو THG nord بار دیگر در یک ماجراجویی ما را به دنیای اساطیر و جادوگری خواهد برد؛ اما این بار قرار است تا دوشادوش جادوگران شاهد روایتی شیرین و دلچسب باشیم. بنابراین در این مطلب تلاش کردیم تا براساس اطلاعات منتشر شده از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy، توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. به محض انتشار بازی و ارائه اطلاعات بیشتر، این مطلب را آپدیت خواهیم کرد.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =