یکشنبه , می 19 2024

سریال لاکوود و شرکا ؛ داستان، بازیگران و بررسی سریال Lockwood & Co

[ad_1]

سریال لاکوود و شرکا یکی از جدیدترین سریال‌های نتفلیکس است که در سال 2023 منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. در این مقاله به معرفی کامل و سریال Lockwood & Co خواهیم پرداخت.

نتفلیکس در ساخت آثار جذاب و مهیج مشهور است و مشهورترین سریال‌های دنیا در سال‌های اخیر از این پلتفرم پخش می‌شوند. سال 2023 نیز سال خوبی برای نتفلیکس بود و در همین اول کار شاهد آثار تماشایی و درخور تماشایی از آن بودیم. همچنین فصل جدید بسیاری از آثار پرطرفدار جهان نیز قرار است در سال جاری پخش شوند.

لاکوود و شرکا سریالی انگلیسی به کارگردانی ویلیام مک‌گریگور (William McGregor)، کاترین مرشد (Catherine Morshead) و جو کورنیش (Joe Cornish) ساخته شده و کورنیش توسعه‌دهنده سریال نیز است. این اثر در واقع براساس سری کتاب‌هایی با همین نام به قلم جاناتان استرود (Jonathan Stroud) ساخته شده که پنج جلد دارد و به روایت داستان دو کتاب اول آن می‌پردازد. در این مقاله پلازا بیشتر با سریال آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار سریال لاکوود و شرکا

ژانر سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳ رازآلود، مهیج، فراطبیعی و کارآگاهی است. این سریال در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) منتشر شد. اگر سوال شما این باشد که سریال لاکوود و شرکا چند قسمت است؟ باید بگوییم که این اثر 8 قسمت دارد و هر قسمت آن حدودا 37 تا 49 دقیقه طول می‌کشد.

همچنین بخوانید :

داستان سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳

داستان سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳

به سراغ خلاصه ی سریال Lockwood & Co 2023 می‌رویم. داستان درباره دختری جوان به نام لوسی کارلاین است که توانایی‌های فراطبیعی دارد و در واقع یک روشن‌بین محسوب می‌شود. او با دیدن کارت ویزیتی از آژانس شکارچی لاکوود و شرکا، کنجکاو می‌شود و نزد این دو پسر که لاکوود و جرج نام دارند می‌رود‌. آنها یک تیم می‌شوند و شروع به مبارزه با ارواحی که در لندن حضور دارند، می‌کنند. لاکوود و شرکا هیچ تنها هستند و قصد کمک دارند.

بازیگران سریال Lockwood & Co 2023

بازیگران این سریال جوان هستند و تجربه زیادی برای بازیگری ندارد. همین فاکتور نیز به جذابیت این اثر می‌افزاید. در ادامه با بیوگرافی هنرپیشه های سریال لاکوود و شرکا همراه شما هستیم.

روبی استوکس در نقش لوسی کارلاین

روبی استوکس در نقش لوسی کارلاین / بازیگران سریال Lockwood & Co 2023

  • سن: 22 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس

روبی می استوکس (Ruby May Stokes) بازیگر اهل انگلیس متولد 4 سپتامبر 2000 (14 شهریور 1379) است. این بازیگر حرفه خود را از سن کم و سال 2010 شروع کرد تا اینکه توانست در سال 2016 با فیلم Una کار خود را رسما آغاز کند. سپس در سال 2019 در فیلم  راکس (Rocks) ایفای نقش داشت. اما دیده  شدن استوکس از سریال معروف بریجرتون (Bridgerton) شروع شد. او در حال حاضر با سریال Lockwood & Co توانست به خوبی دیده شود و نقش لوسی استوکس او در بین مخاطبان پرطرفدار شد.

کمرون چپمن در نقش آنتونی لاکوود

کمرون چپمن در نقش آنتونی لاکوود / بازیگران سریال Lockwood & Co 2023

  • سن: 20 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس

کمرون چپمن (Cameron Chapman) بازیگر جوان و بااستعداد اهل انگلیس در تاریخ 15 دسامبر 2002 (24 آذر 1381) به دنیا آمد‌. او بازیگری را در واقع با سریال لاکوود و شرکا شروع کرده و توانسته به عنوان یک نقش اصلی کاملا تثبیت شود. این بازیگر به جز بازیگری به بازی‌های ویدیویی، سفر و عکاسی نیز علاقه دارد‌.

همچنین بخوانید :

علی حاجی حشمتی در نقش جورج کریم

علی حاجی حشمتی در نقش جورج کریم / هنرپیشه های سریال لاکوود و شرکا

  • سن: 23 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس

علی حاجی حشمتی (Ali Hadji-Heshmati) بازیگری انگلیسی است که در 15 ژوئن 1999 (25 خرداد 1378) به دنیا آمد. او اصالتی عربی دارد و تاکنون در سریال آموزش بد (Bad Education) محصول 2012 و سریال اکس رایدر (Alex Rider) محصول 2020 ایفای نقش داشته است. این بازیگر در سریال لاکوود و شرکا یکی از نقش‌های اصلی محسوب می‌شود.

سایر بازیگران سریال Lockwood & Co عبارتند از:

  • مایکل کلارک (Michael Clarke) در نقش اسکال (جمجمه)
  • ایوانو جرمیا (Ivanno Jeremiah) در نقش بازرس بارنس
  • لوک تریداوی (Luke Treadaway) در نقش گلدن بلید (خنجر طلایی)
  • مروان کریستی (Morven Christie) در نقش پنه‌لوپه فیتس
  • و…

بررسی سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳

بررسی سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳

به بخش نقد سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳ رسیدیم. همان‌طور که گفتیم این سریال با استقبال خوبی روبه‌رو شد به طوری که به احتمال زیاد فصل دوم آن نیز تمدید شود. منتقدان نیز نظر مثبتی راجع به این اثر داشتند.

در جدول زیر می‌توانید نمرات سریال Lockwood & Co 2023 را مشاهده کنید.

سایت نمرات
آی‌ام‌دی‌بی (IMDb) 7.5/10
راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) 91/100
متاکریتیک (Metacritic) 78/100

از میان 7 منتقدی که به سریال رای دادند، 6 نفر نظری مثبت و فقط یک نفر نظری متوسط داشت. در ادامه چند دیدگاه را باهم مرور می‌کنیم.

جنا شرر (Jenna Scherer) / AV Club

در مجموع، لاک‌وود ترکیبی جذاب از داستان‌های پلیسی رنگارنگ نوآر، ترسناک، و درام نوجوانانه با میزان مناسبی از طنز است.

لیلا لطیف (Leila Latif) / The Guardian

اسرار زیادی وجود دارد، مبارزه با شمشیر و ترس، پرش، و همچنین برخی از چرخش های شگفت انگیز از ایوانو جرمیا در نقش بازرس بیهوده بارنز و لوک تریداوی در نقش گولدن بلید نیز می‌بینیم که تعادل کاملی در سریال ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید :

مایک هیل (Mike Hale) / The New York Times

سریال در شیوه خودش بسیار رضایت بخش است. بازیگر جوان بریجرتون حال در نقش لوسی ایفای نقش دارد. حضور یک قهرمان زن و دو قهرمان مرد، مثلثی جالب ایجاد می‌کند.

لوئیس گریفین (Louise Griffin) / Radio Times

متاسفانه، به سادگی می‌توان دید پیچ و خم‌های داستان ما را به کجا خواهند برد و آنچه که می‌تواند پیچیدگی داستانی بزرگی برای تنظیم قسمت آخر باشد را می توان خیلی زود فهمید. اما این توانایی کورنیش برای زنده کردن (یا مرگ) وحشتناک ترین بخش های رمان های استرود است که سریال را از دیگر آثار فانتزی نتفلیکس متمایز می‌کند.

کلام آخر

به پایان معرفی سریال Lockwood & Co 2023 رسیدیم و سعی کردیم از جزئیات سریال شما را باخبر کنیم. در مجموع این اثر تماشایی و جذاب بود. همچنین هنوز خبر ساخت یا کنسل شدن سریال از نتفلیکس مشخص نشده است. شما نیز می‌توانید با دانلود سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳ و تماشای آن، ما را نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما تا انتهای مقاله سپاس‌گزاریم‌.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + ده =