یکشنبه , می 19 2024

عکس جدید و خانوادگی از بابک جهانبخش در کنار همسر جدیدش و فرزندانشان

[ad_1]

بابک جهانبخش که برای بار دوم ازدواج کرده است، عکسی خانوادگی از خود، پسرش و خانواده همسرش منتشر کرد. عکس بابک جهانبخش در کنار همسرش را در ادامه ببینید.

عکس بابک جهانبخش در کنار همسرش

بابک جهانبخش مبانی آهنگسازی و تنظیم و دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر استادان بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادی و… طی کرده‌است و با موفقیت به اتمام رسانده‌است.

بابک جهانبخش و پسرش + بابک جهانبخش در کنار همسر دومش و فرزند او

بابک جهانبخش و پسرش + بابک جهانبخش در کنار همسر دومش و فرزند او
بابک جهانبخش و پسرش + بابک جهانبخش در کنار همسر دومش و فرزند او

بابک جهانبخش و پسرش ، همسرش و‌ دخترش

پ.ن: بچه‌ها از ازدواج ‌اولشون هستن

علی جهانبخش (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۶۲) معروف به بابک جهانبخش، آهنگساز و خوانندهٔ ایرانی است. جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.از دید بسیاری از کارشناسان جهانبخش یکی از بهترین خواننده‌های پاپ ایران است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =