یکشنبه , می 19 2024

بازی Baldur’s Gate 3 در هنگام عرضه به ۱۲۲ گیگابایت فضای نصب بر روی PC نیاز دارد

[ad_1]

تایید شده است که بازی Baldur’s Gate 3 در هنگام انتشار به ۱۲۲ گیگابایت فضای نصب بر روی PC نیاز دارد. با ما همراه باشید.

تبلیغات

استودیوی لاریان (Larian Studios) جزئیات لحظه آخری بازی Baldur’s Gate 3 را قبل از عرضه اولیه آن در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) برای رایانه‌های شخصی، اعلام کرده.

از طریق پست جدید این شرکت در استیم متوجه شده‌ایم که بازی Baldur’s Gate 3 در هنگام عرضه به ۱۲۲ گیگابایت فضای خالی برای نصب بر روی PC نیاز دارد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شده بود، ذخیره‌های نسخه دسترسی زودهنگام در بازی نهایی قابل بازیابی و استفاده نیستند، اگرچه لاریان می‌گوید: «تغییرات زیادی به وجود آمده که واقعاً ارزشش را دارد که از نو شروع کنید.»

سازگاری بازی با استیم دک (Steam Deck) تأیید شده است. توسعه‌دهنده قول داده که این محصول با بهینه‌ترین تنظیمات گرافیکی بر روی استیم دک اجرا شود. همچنین Split-screen غیرفعال است، اما پشتیبانی کامل از کنترلر وجود خواهد داشت.

شایان ذکر است که پیاده سازی FSR 2.0 هنوز در حال انجام است و نزدیک به ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور – زمانی که نسخه PS5 عرضه می‌شود) آماده خواهد شد.

در مورد اجرای بازی در تنظیمات بالاتر، یک پردازنده‌ی خوب به همراه Nvidia GeForce RTX 3060، کیفیت ۱۴۴۰p/60 FPS را ارائه می‌دهد.

با این وجود، برای حالت Native 4K، به یک RTX 4080/4090 یا معادل AMD آن نیاز دارید، اگرچه می‌توانید DLSS را فعال کنید تا با الزامات کمتر به کیفیت ۴K برسید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
Ezio (Spider-Man Edition)🤘Mohsenj74
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =