دوشنبه , می 20 2024

وعده PS5 رایگان در نیویورک آشوب به پا کرد + ویدیو

[ad_1]

یک یوتیوبر به نام کای سنات (Kai Cenat) توسط پلیس نیویورک به اتهام ایجاد اغتشاش در نیویورک بازداشت شده است. این یوتیوبر با وعده پخش PS5 رایگان، انبوهی از مردم نیویورک را به سطح خیابان کشید و این گردهمایی در نهایت به شورش بدل شد. 65 نفر به دلیل ایجاد اغتشاش و صدمه به اماکن خصوصی و عمومی دستگیر شدند و دست کم دوازده نفر در حین درگیری‌ها صدمه دیده‌اند.

کای سنات روز جمعه سیزدهم مرداد، گردهمایی همراه طرفداران خود بدون کسب اجازه رسمی در میدان اصلی نیویورک به پا کرد. هدف از این گردهمایی، اهداء PS5 رایگان بود. تلاش مردم برای دریافت کنسول بازی رایگان منجر به ایجاد آشوب و اغتشاش شد. پلیس نیویورک 65 تن که 30 نفر از آن‌ها نوجوان بودند را بازداشت کرد. پلیس این استریمر را مجرم می‌داند و اتهامات جدی را مطرح کرده است. از جمله آن‌ها باید تحریک به شورش و ایجاد اغتشاش را برشمرد.

تصاویر و ویدیوها نشان می‌دهند که هزاران نفر در مرکز شهر منهتن نیویورک گرد هم آمده‌اند و در حال نبرد با یکدیگر و پرتاب کپسول آتش‌نشانی به‌سوی یکدیگر هستند. حداقل دوازده نفر مجروح شده‌اند. گفتنی است مأمورهای پلیس نیویورک سریعاً در صحنه حضور پیدا کرده‌اند و سعی کرده‌اند تا مردم را حول و حوش ساعت 5 عصر پراکنده کنند. حدود دو هزار نفر طبق گفته پلیس گرد هم آمده بودند که سریعاً به خشونت کشیده شد.

PS5 رایگان کای سناتاغتشاش در قلب نیویورک با وعده PS5 رایگان

کای سنات بیست و یک ساله از جمله استریمرهای محبوب در توییچ است و حدود 5.5 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. او هفته گذشته از مراسم اهداء PS5 رایگان همراه استریمر دیگری به نام Fanum خبر داد. جمعیت گردهم‌‌آمده خساراتی به خودروها و مغازه‌های اطراف وارد کرده‌اند. نیروهای پلیس در نهایت با قرار دادن حفاظ‌های فلزی، جلوی معترضان را گرفتند و افراد آشوبگر را دستگیر کردند. در تصاویر زیر می‌توانید انبوه جمعیت که برای دریافت پلی استیشن 5 رایگان گرد هم آمده بودند را مشاهده کنید.

 

کای سنات به‌صورت زنده به صحنه‌های اغتشاش واکنش نشان داد و گفت: «یه جنگه تمام عیاره.» افراد گردهم‌آمده به یک باره شروع به تخریب اموال می‌کنند و شورش با پریدن روی خودروهای پارک‌شده و لگدزدن به آن‌ها آغاز می‌شد. این رویداد در نهایت به خشونت کشیده می‌شود و انبوهی از مردم در وسط خیابان شروع به درگیری می‌کنند. در ویدیو پخش‌شده می‌توان جوانانی را دید که با مشت و لگد به جان همدیگر افتاده‌اند. پرتاب بطری و حتی کپسول آتش‌نشانی نیز به‌وفور دیده شد.

پلیس نیویورک اتهامات جدی به کای سنات وارد کرده است و باید دید جلسه دادگاهی چطور پیش خواهد رفت. از آنجایی که گردهم‌آیی بدون مجوز انجام شده، احتمال محکومیت او بسیار زیاد است. PS5 رایگان این بار قلب نیویورک را هم به تپش درآورد.

منبع: DailyMail

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =