شنبه , می 18 2024

تاریخ انتشار و محتویات نسخه بتای Mortal Kombat 1 اعلام شد – مستر گیمرز

[ad_1]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و تاریخ انتشار و محتویات نسخه بتای Mortal Kombat 1 اعلام شد .با مسترگیمرز مرجع بازی همراه باشین .

تاریخ انتشار و محتویات نسخه بتای Mortal Kombat 1 اعلام شد

استودیوی NetherRealm تاریخ های آزمایش بتای بسته Mortal Kombat 1 را پس از یک رویداد تست استرس آنلاین در ماه ژوئن اعلام کرد. نسخه بتا از ۱۸ تا ۲۱ آگوست(۲۷ تا ۳۰ مرداد) ۲۰۲۳ بر روی کنسول PS5 و Xbox Series X/S به طور انحصاری برای افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند اجرا خواهد شد.

NetherRealm جزئیات نسخه بتا را در پستی در توییتر تأیید کرد و توضیح داد که دارای شش جنگنده قابل بازی، چهار شخصیت Kameo (که می توانند حملات کمکی را در طول نبردها ارائه دهند) و دو مرحله خواهد داشت.

سازنده همچنین تایید کرد که یک برج کلاسیک تک نفره برای بازی در دسترس خواهد بود که بازیکنان را در برابر یک سری از حریفان تحت کنترل کامپیوتر قرار می دهد.

چگونگی عضویت

Mortal Kombat 1 Closed Beta فقط برای کسانی در دسترس است که بازی را پیش خرید کرده باشند.

کسانی که Mortal Kombat 1 را به صورت دیجیتالی پیش‌سفارش کرده‌اند، به‌طور خودکار از طریق کنسول‌های خود به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت.

اگر بازی را از طریق یک خرده‌فروش فیزیکی شرکت‌کننده پیش‌سفارش کرده‌اید، کدهای بتا توسط آن خرده‌فروش‌ها توزیع می‌شود و باید از طریق حساب Warner Bros. Games بازخرید شوند.

پیش‌سفارش‌های همه نسخه‌های بازی در PS5 یا Xbox Series X واجد شرایط دسترسی بتا بسته هستند.

شخصیت های قابل بازی

  • Liu Kang
  • Sub-Zero
  • Kenshi
  • Kitana
  • Johnny cage
  • Li Mei

مبارزان Kameo

مراحل موجود

  • The Teahouse
  • Johnny Cage’s Mansion

تاریخ انتشار و پلتفرم های Mortal Kombat 1

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳(۲۸ شهریو) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

 

 

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به  گیم نیوز ” تاریخ انتشار و محتویات نسخه بتای Mortal Kombat 1 اعلام شد ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هجده =