یکشنبه , آوریل 28 2024

معرفی و زمان پخش سریال ترکی یک مشکلی دارم (Bir Derdim Var) + داستان

سریال ترکی یک مشکلی دارم (Bir Derdim Var) با بازی بیرجه آکالای و مرت فیرات، جدیدترین درام کانال D ترکیه است که از هجدهم آبان نمایش داده خواهد شد.

بازیگران معروف و محبوب ترک، بیرجه آکالای (Birce Akalay) و مرت فیرات (Mert Firat)، در سریال ترکی Bir Derdim Var در ژانر درام هنرنمایی خواهند کرد. بوراک مژده‌جی (Burak Müjdeci) در جایگاه کارگردانی و یکتا تورون (Yekta Torun) در جایگاه نویسندگی سریال قرار دارند. این نویسنده، نوشتن سناریوی سریال‌هایی چون یقه خاکی، گریه‌های جنت و دروغگو را در کارنامه خود دارد.

سریال Bir Derdim Var اقتباسی از تولید ایتالیایی با نام “Oltre La Soglia” است و هدف آن روشن کردن دنیای حساس نوجوانان در عین پرداختن به مسائل مبرم آن‌هاست. نام‌های مطرحی چون انگین هپیلری، نسلیهان ارسلان، اردم شنوجاک، باشاک گومولسینلی اوغلو، ادیل سیوریتپه، سامی آکسو و سنور نوگایلار، از دیگر بازیگران این سریال هستند.

ازگی گور (Ezgi Gör)، اتابک موتلو (Ataberk Mutlu)، اسیلا اوموت (Esila Umut)، آوا یامان (Ava Yaman)، عطا آرتمان (Ata Artman)، ایلول ارسوز (Eylül Ersöz) و افه پویلو (Efe Poylu)، بازیگران جوانی هستند که در مجموعه جدید شبکه D ترکیه هنرنمایی خواهند کرد.

این سریال نام خود را از آهنگ افسانه‌ای “Bir Derdim Var” از Mor ve Ötesi وام گرفته است. موسیقی این سریال توسط آیتکین آتاش ساخته خواهد شد و مور و اوتسی برای اولین بار سرپرستی موسیقی یک پروژه را بر عهده خواهد داشت. روانشناس متخصص اسرا آلتینبیلک، دانشیار دکتر الیف ارول، و پروفسور دکتر بوراک دوغانگون، همگی تخصص خود را در این مجموعه سهیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه داستان سریال ترکی یک مشکلی دارم

خلاصه داستان سریال ترکی یک مشکلی دارم

در طی داستان سریال چراغ امیدی برای جوانان و خانواده‌های آن‌ها که با دوران نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، ارائه می‌شود. دکتر نیلوفر (با بازی بیرجه آکالای) سعی دارد اسرار ذهن انسان‌ها را کشف کند. او به عنوان یک دکتر حرفه‌ای، به خاطر درک منحصر به فردش از ذهن نوجوانان، همیشه یک قدم نسبت به دیگر همکارانش جلوتر است.

دکتر نیلوفر با رازی دست و پنجه نرم می‌کند که گویا برملا شدن آن، حرفه او را به خطر خواهد انداخت. در طی داستان با دادستان بدقلق، عمر (با بازی مرت فیرات) آشنا شده که این آشنایی منجر به وقوع یک ماجرای دراماتیک می‌شود. دادستان عمر معتقد است تنها راه کمک به یک نوجوان بزهکار اجرای دقیق قانون است. دوران نوجوانی پریشانی که عمر داشته است، به او این را آموخته که تنبیه، تنها راه درمان است. رویکرد ملایم دکتر نیلوفر او را خشمگین می‌کند.

بازیگران سریال ترکی یک مشکلی دارم

بیرجه آکالای (Birce Akalay)

بازیگران سریال یک مشکلی دارم

آکالای در ۱۹ ژوئن ۱۹۸۴ در استانبول به دنیا آمد. او با بازی در سریال تلویزیونی شمیم عشق در نقش حوا به موفقیت دست یافت، تا به امروز در سریال‌های تلویزیونی مختلفی ظاهر شده است. در سال ۲۰۰۳ از بخش تئاتر از دبیرستان هنرهای زیبای پرا فارغ‌التحصیل شد.

کار خود را در تلویزیون با ایفای نقش اصلی در سریال بابل از تلویزیون استار ادامه داد که در ژانویه ۲۰۲۰ پخش شد. فعالیت تلویزیونی خود را با بازی در مادر گریان (۲۰۱۴–۲۰۱۵)، متأهل و عصبانی (۲۰۱۵–۲۰۱۶)، زندگی گاهی شیرینه (۲۰۱۶–۲۰۱۷) و عشق سیاه و سفید (۲۰۱۷–۲۰۱۸) ادامه‌داد.

مرت فیرات (Mert Firat)

Mert Firat

مرد فرات زاده ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۸۱، هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس اهل کشور ترکیه است. او از سال ۲۰۰۵ تاکنون در بیش از پنجاه فیلم سینمایی و سریال نقش آفرینی کرده است. داستان‌های شهر تیره، سفید سفید، عارف وی 216، همه چیز با تو زیباست، یکی بود یکی نبود، شب، رویای پروانه و … از جمله فیلم‌های سینمایی با هنرنمایی این بازیگر ترک است.

سریال‌های اینترنتی اتفاق‌های عجیب، عشق 101 و سریال‌های تلویزیونی توبه، خرده جنایت‌ها، عشق و غرور، سرای گنجشک، انتقام، یک عمر کافی نیست، هزار و یک شب، وضعیت خانه ما و …، از جمله آثار او هستند.

زمان پخش سریال ترکی یک مشکلی دارم

پخش این سریال از هجدهم آبان 1402 آغاز خواهد شد.

روز پخش سریال یک مشکلی دارم : هرپنجشنبه

ساعت پخش سریال یک مشکلی دارم : ساعت 21:30

سوالات متداول

موضوع سریال ترکی یک دردی دارم درباره چیست؟

هدف سریال روشن کردن دنیای حساس نوجوانان در عین پرداختن به مسائل مبرم آن‌هاست.

ژانر سریال ترکی یک مشکلی دارم چیست؟

درام، نوجوانان

تعداد قسمت سریال یک مشکلی دارم مشخص است؟

خیر این سریال به تازگی آغاز به پخش خواهد کرد و تعداد قسمت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =