جمعه , می 3 2024

بهترین چشم ‌های انیمه ای را کدام شخصیت دارد؟ 10 مورد + معرفی

چشم های انیمه یکی از مبتکرانه ترین فضاها برای خلاقیت هنری است. چه برای الگوهای زیبایی‌شناختی و چه سطوح فوق‌العاده جزئیات در طراحی‌هایشان، چشم‌های انیمه از جذاب‌ترین جنبه‌های یک مدل شخصیت هستند.

سریال هایی مانند ناروتو به محبوبیت و نشان دادن اینکه چگونه می توان الگوهای چشمی منحصر به فرد و متنوع را در یک روایت گنجاند، کمک کرد. آثار جدیدتر مانند Jujutsu Kaisen بر این نکته تاکید دارند که چگونه جزئیات هنری می توانند راه طولانی را طی کنند.

در این مطلب از تایم سیتی ده مورد از بهترین طرح برای چشم های انیمه، رتبه بندی شده است.

 Six Eyes (Jujutsu Kaisen)

1- Six Eyes (Jujutsu Kaisen)

با این حال، بدون شک بهترین طراحی چشم در تمام انیمه ها متعلق به Jujutsu Kaisen ’s Six Eyes است. طراحی به خودی خود به سادگی یک چشم عادی انسان است. با این حال، درخشش و عمق خاصی در آنها وجود دارد که بینندگان را به این سوال وا می دارد که چقدر از بودجه صرف انیمیشن آنها شده است.

طراحی فوق العاده ساده است، در حالی که هنوز هم به زیبایی فریبنده و شگفت انگیز است. گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است، و وقتی صحبت از چشم های انیمه می شود، Jujutsu Kaisen’s Six Eyes این واقعیت را با رتبه بندی به عنوان بهترین طراحی کلی ثابت می کند.

 Douma’s eyes (Demon Slayer)

2- Douma’s eyes (Demon Slayer)

چشمان دوما که اخیراً در Arc Entertainment District برای Demon Slayer معرفی شده است ، از جذاب‌ترین چشم‌ها در تمام انیمه‌ها هستند. ظاهری شبیه شفق شمالی و رنگ های بی شماری که صلبیه را تشکیل می دهند، فوق العاده چشم نواز هستند.

مانند همه اعضای دوازده کیزوکی، عنبیه او رتبه او را در میان آنها نشان می دهد که به زبان ژاپنی کانجی/کاتاکانا نوشته شده است. طراحی کلی یکی از منحصربه‌فردترین طراحی‌ها در بین چشم‌های انیمه است و مخصوصاً صلبیه رنگین کمان فوق‌العاده فریبنده و جذاب است.

Kurumi’s eye (Date A Live)

3- Kurumi’s eye (Date A Live)

چشم کورومی توکیساکی همانطور که در Date A Live دیده می‌شود ، یکی از منحصربه‌فردترین و جذاب‌ترین طرح‌ها را در تمام انیمه‌ها به رخ می‌کشد. به نظر می رسد که رنگ طلایی عمیقی دارد، با الگوهایی شبیه ساعتی که در محیط اطراف آن دیده می شود. عنبیه به عنوان نقطه اتصال برای دو عقربه ساعت عمل می کند که با فعال شدن قدرت آنها به طور فعال در حال چرخش هستند.

طراحی فوق العاده پیچیده و از نظر بصری جذاب است، همانطور که در Date A Live دیده می شود . بدون شک، چشم های انیمه کورومی یکی از بهترین ها در رسانه هستند.

All-Seeing Eyes of God (Blood Blockade Battlefront)

4- All-Seeing Eyes of God (Blood Blockade Battlefront)

All-Seeing Eyes of God از Blood Blockade Battlefront یکی از پیچیده ترین جفت ها از نظر طراحی است. آنها به معنای واقعی کلمه دارای لایه هایی از قطعات متحرک هستند، بدون عنبیه قابل مشاهده و صلبیه چشم آبی روشن است.

شکل‌ها، حلقه‌ها و الگوهایی که از چشم‌ها استفاده می‌شود، بهترین جلوه‌های بصری را در بین تمام چشم‌های انیمه ایجاد می‌کند.

Rinne-Sharingan (Naruto)

5- Rinne-Sharingan (Naruto)

دومین جفت ناروتو در این لیست، Rinne-Sharingan از سادگی طرح اصلی شارینگان استفاده می کند و آن را از نظر زیبایی شناختی جذاب تر می کند.

یک حلقه اضافی با نمادهای توموئه بیشتر اضافه می شود و صلبیه قرمز با رنگ اسطوخودوس روشن عوض می شود.

Sharingan (Naruto)

6- Sharingan (Naruto)

شارینگان، اولین ورودی ناروتو در این لیست، یکی از اولین طرح های چشم منحصر به فرد است که طرفداران در این سری با آن آشنا شده اند. رنگ قرمز تیره با الگوی مشکی تضاد فوق‌العاده‌ای دارد، یک انتخاب طراحی که تنها زمانی برجسته می‌شود که به Mangekyo Sharingan تبدیل شود .

مسلما شناخته شده ترین جفت چشم انیمه بدون شک یکی از بهترین رسانه های طراحی شده است.

Benimaru Shinmon’s eyes (Fire Force)

7- Benimaru Shinmon’s eyes (Fire Force)

بنیمارو شینمون یکی از معدود ورودی‌های این فهرست است که به یک فرد محدود می‌شود، بنیمارو شینمون از Fire Force چشم‌هایی با دو طرح مختلف دارد. یکی به صورت X سفید روی پس‌زمینه قرمز ظاهر می‌شود، در حالی که دیگری از طرح bullseye قرمز و سفید تقلید می‌کند.

هم در Fire Force و هم در انیمه به طور کلی، این چشم ها یکی از زیباترین و منحصر به فردترین چشم ها هستند.

 Kakugan (Tokyo Ghoul)

8- Kakugan (Tokyo Ghoul)

کاکوگان یک چشم غول در توکیو غول است که به صورت عنبیه قرمز با حوضچه ای از رنگ سیاه در صلبیه اطراف به تصویر کشیده شده است. رگهای قرمز نیز در سراسر صلبیه ظاهر می شوند و طرحی را ارائه می دهند که چشم بیننده را مجذوب خود می کند.

مانند سایر طرح‌های چشم انیمه با رتبه پایین، ساده و در عین حال از نظر بصری فوق‌العاده جذاب و جذاب هستند.

در مجله تایم سیتی بخوانید:

Geass Power eyes (Code Geass)

9- Geass Power eyes (Code Geass)

به همین ترتیب، چشم های Geass Power از Code Geass نیز از نظر طراحی نسبتاً ساده هستند. قدرت به صورت طراحی پرنده مانندی ظاهر می شود که به نظر می رسد با فعال شدن از چشم کاربر خارج می شود.

سبک انیمیشن چشم و قدرت های آن به طرز باورنکردنی لذت بخش است و اگرچه زیباترین نیست، اما مطمئناً شایسته قرار گرفتن در ده فیلم برتر است.

Void Century Eyes (One Piece)

Void Century Eyes (One Piece) -10

اگرچه هنوز نام رسمی یا خطاب نشده است، طرفداران One Piece اغلب از این الگو به عنوان Void Century Eyes یاد می کنند. در حالی که ساده است، طراحی آنها یکی از جذاب ترین طراحی ها در بین تمام چشم های انیمه است.

فتنه پشت آنها بیشتر به جذابیت آنها می افزاید، با چنین تاریخ پیچیده و اسرارآمیزی که درست فراتر از یک طراحی فروتنانه و در عین حال جذاب در کمین است.

جمع بندی

در این مطلب 10 شخصیت انیمه ای که بهترین و پرقدرت ترین چشم ها را داشتند معرفی کردیم. اما طبق روال همیشگی تایم سیتی اگر نام شخصیتی در این لیست خالی است حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =