سه‌شنبه , می 7 2024

بهترین ترکیب بازیکنان برای شروع آلتیمت تیم FC 24

بازی FC 24 جانشین بازی فیفا 23 چند روزی است منتشر شده است و افرادی که نسخه آلتیمت را خریده‌اند، می‌توانند به تجربه آن بپردازند. البته اگر اشتراک گیم پس آلتیمت داشته باشید، ده ساعت اول بازی برای شما رایگان شده است. از آنجایی که آلتیمت تیم، مهم‌ترین بخش بازی فوتبالی EA به‌حساب می‌آید، تصمیم گرفتیم تا بهترین تیم آغازین یا بهترین بازیکنان برای شروع FC 24 را معرفی کنیم. همراه پارسی گیم باشید.

مهم‌ترین نکته که باید به آن اشاره کنیم، ترکیب اولیه آلتیمت تیم FC 24 با کمترین منابع ممکن ساخته شده است. گرد هم آوردن این تیم حدود 15 هزار سکه برای شما هزینه دارد. البته اگر می‌خواهید هزینه کنید، می‌توانید پک‌های مختلف را خریداری کنید و یک تیم گردن کلفت برای مقابله با حریف‌های سرسخت ببندید. ترکیبی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم، یک پیشنهاد خام است و شما بدون شک با تجربه و سلیقه خود، می‌توانید حتی تیم بهترین بسازید. می‌توانید با این بازیکنان شروع کنید و سپس افراد بیشتری را جذب کنید.

بهترین تیم یا ترکیب شروع آلتیمت تیم FC 24 بدین شرح است:

  1. Ivan Provedel – 82 (Lazio) [GK]
  2. Carson Pickett – 82 (Racing Louisville) [LB]
  3. Rafael Toloi – 80 (Bergamo Calcio Atalanta) [LCB]
  4. Giorgio Cheillini – 80 (LA Galaxy) [RCB]
  5. Kelley O’Hara – 83 (NJ/NY Gotham) [RB]
  6. Jessie Fleming – 80 (Chelsea) [LCM]
  7. Jordan Knobbs – 81 (Aston Villa) [CM]
  8. Jorginho – 83 (Arsenal) [RCM]
  9. Caitlin Foorde – 84 (Arsenal) [LW]
  10. Barbara Bonansea – 83 (Juventus) [RW]
  11. Jessica McDonald – 79 (Racing Louisville) [ST]

بهترین ترکیب FC 24بهترین ترکیب اولیه FC 24

اولین نکته که در مورد این ترکیب می‌بینید، این است که هماهنگی میان بازی‌کنان در بالاترین سطح قرار ندارد که این هیچ اشکالی ندارد. هنگامی جنبه منفی این عدم هماهنگی مشخص می‌شود که به زیر شانزده امتیاز افت کنید. حتی آن زمان هم بازیکنان خوب می‌توانند مشکل هماهنگی را کاهش دهند و تیم دوباره جان بگیرد. وقتی‌که بودجه شما محدود باشد، باید دنبال بازیکنان ارزان و در عین حال باکیفیت باشید. ما توانستیم این ترکیب را بدون اینکه بودجه تیم را تمام کنیم گرد هم آوریم. در ادامه دلیل انتخاب این بازیکنان را شرح می‌دهیم.

چرا باربارا بونانسئا؟ اینکه فوتبال بانوان و مردان با هم ترکیب شده، فرصت خوبی است که انتخاب‌های خود را گسترش دهید. وینگر تیم بانوان یوونتوس می‌تواند در هر دو گوشه چپ و راست بازی کند و همچنین پتانسیل عالی دارد. می‌تواند با پای مخالف هم بازی کند و حرکات نرم و تکنیکی دارد. می‌توانید از سرعت او در وینگ استفاده کنید و خود را به گوش دروازه برسانید. البته انتظار پرس شدید را از او نداشته باشید. او سه پلی‌استایل تکنیکی، سریع و سبک بازی زیبا را دارد که به درد شما می‌خورد.

چرا جورجیو کیلینی؟ او دیگر در اوج قرار ندارد و همچنین مشکل سرعت هم دارد، اما مثل یک دیوار دفاعی می‌ماند که توپ از او عبور نمی‌کند. او پنج پلی‌استایل دارد و می‌تواند با قدرت هد بزند، تکل سریع بزند و حمله حریف را به هم بریزد. او یک مدافع قابل‌اطمینان با قیمت عالی است. جورجینهو، هافبک تیم آرسنال می‌تواند پاس‌های خوب و دقیقی ارسال کند و حتی پرس کند. او بیشترین تعداد پلی‌استایل را در بازی FC 24 دارد و با قیمت خیلی مناسب می‌توانید او را به خدمت بگیرید.

بهترین ترکیب تیم اف سی 24بهترین بازیکنان برای شروع آلتیمت تیم FC 24

جسیکا مک‌دانلد، مهاجم و تمام‌کننده آمریکایی، گزینه بعدی ماست. او ارلینگ هالند نیست و چنین انتظاری از او نداشته باشید. البته قدرت هجومی او بسیار زیادی است و می‌تواند با پای مخالفت هم شوت بزند. قدرت دفاعی او کم است، اما می‌توانید حین ضد حمله از سرعتش استفاده کنید و با توجه به پلی‌استایلش، ضربات چیپ و فنی بزنید و تیم مقابل را زمین‌گیر کنید. اگر این بازیکنان به درد شما نمی‌خورند، می‌توانید برای ایجاد بهترین ترکیب شروع FC 24 از بازیکنان زیر هم استفاده کنید. البته قیمت آن‌ها اندکی بیشتر است.

  1. Leah Williamson – 85 (Arsenal)
  2. Chloe Kelly – 84 – (Manchester City)
  3. Alessia Russo – 84 – (Arsenal)
  4. Kailen Sheridan – 85 – (San Diego Wave)
  5. Trinity Rodman – 85 – (Washington Spirit)
  6. Federico Chiesa – 84 – (Juventus)
  7. Sandro Tonali – 86 – (Newcastle)
  8. Sophia Smith – 88 – (Portland Thorns)
  9. Lindsey Horan – 86 – (Lyon)
  10. Becky Saurbrunn – 85 – (Portland Thorns)
  11. Reece James – 84 – (Chelsea)
  12. Fikayo Tomori – 84 – (AC Milan)

در پایان چند ترکیب FC 24 دیگر با بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهیم که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید. این بازی‌کنان در شروع بازی می‌توانند کمک زیادی به شما کنند.

منبع:‌ TheLoadout


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =