شنبه , می 18 2024

معرفی فیلم اکولایزر 3 – The Equalizer 3 【بیوگرافی بازیگران + عکس】

[ad_1]

در سال 2014، اولین فیلم از سه‌گانه “اکولایزر” ساخته شد و به مخاطبان شخصیتی به نام رابرت مک‌کال را معرفی کرد. در سال 2018، فیلم دوم این سه‌گانه منتشر شد و در حال حاضر، شاهد انتشار قسمت سوم و آخر از این سه‌گانه هستیم. در این مقاله از تایم سیتی به معرفی فیلم اکولایزر 3 می پردازیم با ما همراه باشید.

زمان اکران فیلم اکولایزر3

زمان اکران فیلم اکولایزر 3

  • تاریخ اکران سینما فیلم اکولایزر: 10 شهریور ۱۴۰۲
  • زمان پخش شبکه خانگی فیلم اکولایزر: معمولا ۴ الی ۶ ماه پس از اکران عمومی در سینما

این فیلم جذاب اکولایزر 3 از تاریخ 1 سپتامبر 2023 یعنی 10 شهریور 1403 توسط کمپانی سونی پیکچرز روی پرده سینما اکران شد. زمان این فیلم 109 دقیقه است.

خلاصه داستان اکولایزر 3 – The Equalizer 3

در گذشته، رابرت مک‌کال با اتفاقاتی مواجه شد که او را از گذشته‌اش فراری داده است. در حال حاضر، او زندگی آرامی را در ایتالیای جنوبی تجربه می‌کند؛ اما با دریافت خبری ناگوار، متوجه می‌شود که دوستان قدیمی‌اش تحت تسلط مافیای سیسیل قرار گرفته‌اند و اتفاقات ناخوشایندی در حال رخ دادن است. در این شرایط، رابرت باید به سراغ گذشته‌ای که همیشه از آن فرار می‌کرد، برود و خود را فدای نجات دوستان ارزشمند خود کند.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3

پس از استقبال خوب مخاطبین از اکولایزر 1 و 2 اکولایزر 3 هم ساخته شد و در ادامه مطلب به بیوگرافی بازیگران اصلی فیلم اکولایزر می‌پردازیم.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3 ؛ دنزل واشنگتن - Denzel Washington ؛ در نقش رابرت مک‌ کال

دنزل واشنگتن – Denzel Washington ؛ در نقش رابرت مک‌ کال

دنزل واشنگتن، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی در تاریخ 28 دسامبر 1954 (7 دی 1333) به دنیا آمد. او از سال 1975 با بازی در تئاتر، به عنوان بازیگر، مشغول به فعالیت شد و با بازی در سریال “سنت السور” (St. Elsewhere)، شهرت بیشتری در بین مخاطبان به دست آورد. در طول چهار دهه فعالیت هنری، دنزل واشنگتن توانست جوایزی همچون جایزه تونی، اسکار، گلدن گلوب و خرس نقره‌ای را به دست آورده است. او به عنوان یکی از بازیگران برجسته صنعت سینما شناخته می‌شود.

در بین آثار مشهور او، فیلم‌هایی همچون “آزادی را فریاد کن” (Cry Freedom)، “افتخار” (Glory)، “مالکوم ایکس” (Malcolm X)، “طوفان” (The Hurricane)، “روز تعلیم” (Training Day)، “تایتنز را به یاد آور” (Remember the Titans)، “پرواز” (Flight) و “بلک باتم ما رینی” (Ma Rainey’s Black Bottom) را می‌توان نام برد. این آثار نشان از استعداد و توانایی هنری او در بازیگری و همچنین تولید فیلم دارند.

داکوتا فانینگ -Dakota Fanning ؛ در نقش اما کالینز

داکوتا فانینگ -Dakota Fanning ؛ در نقش اما کالینز

داکوتا فانینگ، یکی از بازیگران زن با استعداد آمریکایی در تاریخ 23 فوریه 1994 (4 اسفند 1372) به دنیا آمد. او در سال 1999 به عنوان یک کودک، بازیگری را آغاز کرد و سپس در سال 2001 با نقش لوسی داوسون در فیلم “من سم هستم” (I Am Sam) مشهور شد. در سن 7 سالگی، او برنده جایزه گیلد شد و به عنوان جوان‌ترین فردی در تاریخ توانست این جایزه را به دست آورد.

داکوتا فانینگ همچنین در آثاری همچون “مردی در آتش” (Man on Fire)، “رویاپردازان” (Dreamer) حضور داشته و صداپیشگی انیمیشن معروف “کرولاین” (Coraline) را به عنوان یک کودک انجام داده است. سریال‌های “روان‌پزشک” (The Alienist)، “بانوی اول” (The First Lady) و فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time in Hollywood) نیز از آثار بزرگسالی او است. در فیلم “The Equalizer 3″، داکوتا فانینگ نقش اصلی را ایفا می‌کند.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3 ؛ اوجنیو ماستراندرا - Eugenio Mastrandrea ؛ در نقش جیو بونوچی

اوجنیو ماستراندرا – Eugenio Mastrandrea ؛ در نقش جیو بونوچی

اوجنیو ماستراندرا، بازیگر اهل ایتالیا در تاریخ 9 دسامبر 1993 (18 آذر 1372) به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2012 آغاز کرد و یکی از اثرهای برجسته‌اش که در نتفلیکس پخش شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، سریال “از آغاز” (From Scratch) و نقش لینو بود. اوجنیو ماستراندرا جزء بازیگران کلیدی فیلم “The Equalizer 3” نیز محسوب می‌شود.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3 ؛ سونیا بن عمار - Sonia Ben Ammar ؛ در نقش چیارا بونوچی

سونیا بن عمار – Sonia Ben Ammar ؛ در نقش چیارا بونوچی

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3 ؛ رمو گیرونه - Remo Girone ؛  در نقش انزو آریسیو

رمو گیرونه – Remo Girone ؛  در نقش انزو آریسیو

رمو گیرونه (Remo Girone) یک بازیگر تئاتر و سینمای ایتالیایی است که کار خود را از سال 1961 آغاز کرد. او با نقش تانو کاریدی در سریال مشهور “La piovra” (میمی) به شهرت رسید. علاوه بر آن، او به طور معمول در آثار آمریکایی به عنوان رئیس خلافکاران حضور داشته است. از جمله فیلم‌هایی که در آنها حضور داشته است، می‌توان به “در شب زندگی کن” (Live by Night) و “فورد در مقابل فراری” (Ford vs Ferrari) اشاره کرد.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم اکولایزر 3 ؛ دیوید دنمن - David Denman

دیوید دنمن – David Denman

دیوید دنمن (David Denman)، هنرپیشه آمریکایی در تاریخ 25 ژوئیه 1973 (3 مرداد 1352) به دنیا آمد. او با بازی در فیلم “جایگزین‌ها” (The Replacements) به عنوان شروع کار خود در صنعت فیلم و سینما، شهرتی را کسب کرد. وی با نقش روی اندرسون در سریال معروف “آفیس” (The Office) و همچنین نقش فرانک شیهان در سریال “میر از ایست تاون” (Mare of Easttown) شناخته می‌شود. از دیگر آثار این هنرپیشه می‌توان به فیلم‌های “ماهی بزرگ” (Big Fish)، “افراد باهوش” (Smart People) و “برایت برن” (Brightburn) اشاره کرد.

سایر بازیگران فیلم اکولایزر 3

  • جایا اسکودلارو (Gaia Scodellaro) در نقش امینه
  • آندریا دودرو (Andrea Dodero) در نقش مارکو کوارانتا
  • آندریا اسکاردوزیو (Andrea Scarduzio) در نقش وینسنت کوارانتا
  • سالواتوره ریوکو (Salvatore Ruocco) در نقش سالواتوره
  • الساندرو پس (Alessandro Pess) در نقش ویچینگو
  • برونو بیلوتا (Bruno Bilotta) در نقش لورنزو ویتاله

فیلم اکولایزر 3 چند دقیقه است؟

این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =