یکشنبه , می 19 2024

لیست بازی های گیم پس | لیستی از بازی‌هایی که به زودی حذف یا اضافه خواهند شد

[ad_1]

مایکروسافت مدتی‌ست که توانسته با بازی‌ های گیم پس رضایت مخاطبان را جلب و افرادی بسیاری را به سمت خود جذب کند. در ادامه به بازی‌هایی که اخیرا به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شدند، بازی‌هایی که به زودی اضافه می‌شوند و بازی‌هایی که از آن حذف خواهند شد، می‌پردازیم. با لیست بازی های گیم پس همراه پی اس ارنا باشید.

بازی‌ های جدید گیم پس (آپدیت ماه جولای):

همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، در ماه جولای قرار است ۸ بازی جدید با سبک‌های مختلف در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار بگیرد. هر یک از آنها در تاریخ مشخصی به سرویس اضافه خواهند شد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

بازی‌ هایی که از امروز در دسترس هستند


لیست بازی‌‌ های گیم پس : بازی‌های جدید و درحال حذف ماه جولای

بازی Grand Theft Auto V (کنسول و Cloud)

هنگامی که یک مرد جوان خیابانی، یک سارق بازنشسته‌ی بانک و یک روان‌پریش ترسناک و خارج از کنترل، خود را با یک‌سری از ترسناک‌ترین و آشفته‌ترین عناصر جنایتکار، دولت ایالات متحده و البته صنعت سرگرمی درگیر می‌کنند باید دست به سرقت‌های عجیب و غریبی نیز بزنند. این سرقت‌ها تنها برای زنده ماندن در شهری که هیچ‌کس به یکدیگر اعتماد ندارد ضروری است.
بازی Grand Theft Auto V هم‌اکنون با هر دو نسخه‌ی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری در سرویس گیم‌پس در دسترس قرار دارد.

بازی Sword and Fairy: Together Forever (کنسول، Cloud و کامپیوتر)

بازی اکشن نقش‌آفرینی و ماجراجویی Sword and Fairy: Together Forever، شما را وارد یک قلمرو خاص که از ترکیب زیبایی‌شناسی سنتی آسیایی با اساطیر باستانی بهره می‌برد، می‌کند. داستان این بازی میان سه قبیله‌ی Human ،Deity و Demon روایت می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر یک دارای شخصیت‌ها، انگیزه‌ها، مهارت‌ها و نقاط قوت و ضعفی هستند که شما درگیر خود می‌کنند.

بازی‌ های گیم پس که به زودی در دسترس قرار می‌گیرند


"

بازی McPixel 3 (سرویس ابری، کامپیوتر، ایکس باکس سری) ۶ جولای (۱۵ تیر)

بازی McPixel 3، یک ماجراجویی غافلگیرانه است که شما را در نقش قهرمان بازی،مجبور به انجام کارهای عجیب و غریب با چاشنی ضرب‌و‌شتم می‌کند تا بتوانید از وقوع فجایع بعدی جلوگیری کنید.

بازی Common’hood (سرویس ابری، کامپیوتر، ایکس باکس سری) ۱۱ ژوئن (۲۰ تیر)

Common’hood، یک بازی شبیه‌سازی خاص است که در آن، به کاوش، یافتن مواد غذایی و همچنین تحقیق در مورد تکنولوژی‌های جدید می‌پردازید و البته در نهایت خانه‌ی خود را می‌سازید. شما با شخصیت‌های ناشناخته نیز ارتباط برقرار می‌کنید تا بتوانید آن‌ها را به بخشی از خانواده‌ی خود تبدیل و به کمک آن‌ها مواد غذایی بیشتری بیابید.

بازی Insurgency: Sandstorm (کامپیوتر) ۱۱ ژوئن (۲۰ تیر)

در محیط‌های مختلف وارد نبردهای واقع‌گرایانه شوید و به همراه تیم خود برای پیروزی بجنگید. در واقعی‌ترین شرایط، ضربات گلوله‌ها را احساس کنید و اسلحه به دست بگیرید. این بازی شوتر دارای عناصر Co-op و PvP است.

لیست بازی‌‌ های گیم پس : بازی‌های جدید و درحال حذف ماه جولای

بازی Exoprimal (سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر) ۱۴ جولای (۲۳ تیر)

عرضه از روز اول روی سرویس گیم‌پس: بازی شوتر آنلاین دایناسوری Exoprimal، دارای المان‌های PvE و PvP است و شما را به همراه تیم خود، برای جمع‌آوری دایناسورها می‌فرستد.

 

لیست بازی‌‌ های گیم پس : بازی‌های جدید و درحال حذف ماه جولای

بازی Techtonica (پیش‌نمایش بازی) (سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر) ۱۸ جولای (۲۷ تیر)

عرضه از روز اول روی سرویس گیم‌پس: در حین کاوش و ساخت‌و‌ساز مکان‌ها و کارخانه‌های مختلف، به حفاری و جستجو در دنیای زیرزمینی یک سیاره‌ی بیگانه بپردازید. امکان کار کردن به صورت گروهی یا فردی وجود دارد و کشف اسرار، در راس کار شما خواهد بود.

بازی The Cave (سرویس ابری و کنسول) ۱۸ جولای (۲۷ تیر)

The Cave، یک بازی ماجراجویی از خالق بازی‌های Monkey Island و Maniac Mansion یعنی Ron Gilbert است که یک تیم سه‌نفره را برای کشف اسرار و حل مشکلات در مرکز داستان قرار می‌دهد. هفت ماجراجویی عجیب و غریب در انتظار شما و تیم‌تان است پس از تجربه‌ی آن غافل نشوید.

بسته‌های الحاقی – به‌روزرسانی‌ها


بازی Forza Horizon 5 – دو خودروی جدید

دو خودروی جدید از جمله خودروی ویژه‌ی باربی در دسترس علاقه‌مندان است.

لیست بازی‌‌ های گیم پس : بازی‌های جدید و درحال حذف ماه جولای

بازی FIFA 23 – جام جهانی زنان (هم‌اکنون در دسترس است)

در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳، یکی از دو تیم استرالیا یا نیوزیلند را انتخاب و وارد رقابت‌ها شوید. انتخاب استادیوم مورد نظر، لباس‌ها و موارد دیگر را نیز در انتخاب ۳۲ تیم حاضر بیابید.

به‌روز‌رسانی‌ بازی Hi-Fi Rush: Arcade Challenge (هم‌اکنون در دسترس است)

یک به‌روز رسانی رایگان برای بازی Hi-Fi Rush منتشر شده است که چالش‌های بیشتری را در بخش Arcade در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty – بسته الحاقی Battle of Zhongyuan (هم‌اکنون در دسترس است)

وارد اولین بسته الحاقی بازی Wo Long: Fallen Dynasty با نام Battle of Zhongyuan شوید و با سه پادشاهی آلوده به نیروی اهریمنی وارد نبرد شوید. قطعا پیروزی کار آسانی نخواهد بود.

بازی Sniper Elite 5 – بسته الحاقی Kraken Awakes (هم‌اکنون در دسترس است)

طرفداران این بازی می‌توانند با ۱۰ درصد تخفیف، به بسته الحاقی آن با نام Kraken Awakes دست یابند. بازی پوشش‌های جدیدی برای کاراکتر اصلی قرار داده است و البته نقشه‌ی چندنفره‌ی The Abandoned Quarry نیز در دسترس بازیکن است. همچنین یک ماموریت جدید و البته یک تپانچه‌ی جدید با نام Mod.712 در اختیار بازیکن است.

Xbox Game Pass Ultimate Perks

بازی Madden NFL 23 – دسترسی به EA Play Ultimate Team Pack از ۶ جولای (۱۵ تیر)

بسته‌ی EA Play Ultimate Team در اختیار بازیکنانی است که وارد تیم Ultimate شوند و از تاریخ ۶ ژوئن تا ۳۱ جولای از آن بهره‌مند شوند.

بازی Sea of Thieves – بسته‌ی Obsidian Banjo – در دسترس از ۶ جولای (۱۵ تیر)

این بسته، سه مورد باارزش از جمله Obsidian Banjo، قطب‌نمای Onyx و Obsidian Hull است. دسترسی به این بسته، نیازمند خرید بازی اصلی است.

Xbox Game Pass Quests


برای دارندگان سرویس گیم‌پس در ماه جولای، ماموریت‌های جدیدی قرار گرفته شده است. با ورود به بخش Xbox Game Pass در کنسول خود یا بخش Xbox Game Pass Mobile در موبایل، وارد بخش Quests شوید و امتیازات Microsoft Reward را جمع‌آوری کنید.

  • کسب یک اچیومنت (۵۰ امتیاز – روزانه) – کسب یک اچیومنت در هر بازی سرویس گیم‌پس
  • بازی Peggle 2 (۲۵۰ امتیاز – تنها در حالت Ultimate ) – ضربه به ۱۰۰ Orange Peg
  • بازی Ghostwire Tokyo (۵ امتیاز) – بازی کنید!

بازی‌های در حال حذف از گیم پس


بازی های گیم پس زیر به زودی از این سرویس حذف خواهند شد. اگر به دنبال تجربه این بازی‌ها هستید، بهتر است هرچه زودتر به آن‌ها توجه کنید.

حذف در ۱۵ جولای (۲۴ تیر)

  • Exo One (سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر)
  • PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls (سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر)
  • Spelunky (کنسول و کامپیوتر)

 

کدام‌یک از بازی ‌های گیم پس که به زودی به این سرویس اضافه یا از آن حذف می‌شوند، بیش‌تر از بقیه نظرتان را به خود جلب کرده و قصد تجربه‌اش را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. لازم به ذکر است که این مقاله هر ماه دو بار به روزرسانی می‌شود. بنابراین فراموش نکنید که اوایل و اواسط هر ماه دوباره به آن سر زده تا از جدیدترین بازی‌های اضافه شده به این سرویس و بازی‌هایی که از آن حذف خواهند شد، مطلع شوید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =