یکشنبه , می 19 2024

بررسی بازی Silent Hill 2 Remake

[ad_1]

بازی Silent Hill 2 Remake سایلنت هیل ۲ از سوی Konami بالاخره برای ساخت تائید شد و وظیفه این ریمیک هیجان انگیز و کاملا جذاب به عهده شرکت Bloober Team SA واگذار شده است. در ادامه قصد معرفی بازی Silent Hill 2 Remake را خواهیم داشت.

ریمیک بازی Silent Hill 2 بی بروبرگشت میتواند امتیاز بالایی را از سوی گیمرها کسب کند زیرا این بازی در سال 2001 توانست سروصدا و حتی انقلاب جدیدی را در سبک بازی های Psychological Horror که همان ترسناک است برپا کند. حال شرکت Konami تصمیم دارد که با بازسازی این بازی محبوب بار دیگر نام شرکت خود را برسر زبان ها بیندازد. در ادامه جهت بررسی بازی میتوانید باما همراه باشید که پیشنهاد می شود این بررسی هیجان انگیز را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بازی Silent Hill 2 Remake

بازی Silent Hill 2 Remake

میتوان حضور ریمیک بازی Silent Hill 2 در لیست بهترین بازی های 2023 کامپیوتر را قطعی دانست زیرا بلوبرتیم (Bloober Team SA) وعده ساخت یک بازی ایده آل با موتور گرافیکی را به گیمرها داده است که این موضوع میتواند بازخورد های خوب بسیاری را برای این بازی و شرکت توسعه دهنده به همراه داشته باشد. بی شک در صورت پیاده سازی خواسته های Konami روی بازی شرکت بلوبرتیم همکاری بیشتری را با این ناشر قدرتمند خواهد داشت. حال نوبت به نقد ریمیک بازی Silent Hill 2 رسیده که پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید.

بررسی بازی Silent Hill 2 Remake

معمولا در ریمیک های بازی شاهد بخش های جدیدی نخواهیم بود و اصل ریمیک روی توسعه ظاهری بازی صورت خواهد گرفت. ولی شرکت کونامی طبق برنامه ریزی اولیه ای که برای بازی داشته قصد دارد بخش های جدیدی را برای این بازی درنظر بگیرد و به نوعی ریمستر آن را نیز با ریمیک بازی عرضه کند. اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود میتوان انتظار بخش های جدیدی را داشت که روی گیم پلی تاثیر ویژه ای خواهد داشت و بی شک میتواند امتیاز بهتری را برای بازی به همراه داشته باشد.

گیم پلی بازی Silent Hill 2 Remake همان سبک و سیاق اصلی بازی را در اختیار داشته و با وفاداری به خط داستانی قرار است دلایل بسیاری را برای اجرای بازی عرضه کند. داستان بازی در خصوص شخصی بنام جیمز بوده که نامه ای مشکوک از همسر فوت شده خود دریافت میکند. متن نامه به نحوی تایپ شده بود که او را به خاطرات خوب گذشته منتقل نمود و این موضوع سبب شد تا جیمز برای یاداوری خاطرات خود به محل ارسال نامه برود. نامه از روستا یا شهری ارسال شده بود که چیزی در آن ثبات نداشت و تمام اشخاص باقی مانده از آن برای نجات جان خود دست به فرار زده بودند و اشخاصی که برای زندگی باقی مانده بودند اثری از آنها نماند.

بررسی بازی Silent Hill 2 Remake

خط داستانی بازی به تنهایی دلیل خوبی برای دانلود بازی Silent Hill 2 Remake بوده که بدنیست بدانید این ریمیک به صورت انحصاری قرار بر عرضه نیست و گیمرهای دیگر نیز میتوانند این بازی جذاب را تجربه کنند. با مشخص شدن داستان بازی Silent Hill 2 Remake میتوان گفت که شرکت کونامی قصد دارد بار دیگر ژانر ترسناک و وحشت را بر سر زبان ها بیندازد و این موضوع با حضور بازی های بزرگ دیگر کمی دشوار بوده ولی باید بدانید که این بازی در زمان عرضه اش توانست از رقبای قدرتمند بسیاری سبقت بگیرد و امتیاز بالایی را برای خود به ثبت رساند.

ژانر بازی Silent Hill 2 Remake همانطور که گفته شد در سبک بازی های ترسناک قرار دارد ولی این موضوع به تنهایی نبوده و قرار است شاهد صحنه های اکشن بسیاری باشید. در بخش اکشن بازی باید با هیولاهای بسیاری مبارزه کنید که برای اینکار سلاح های خوبی برایتان تدارک دیده شده است. در بخش ماجراجویی باید کاوشگری های بسیاری را انجام دهید تا به هدفی که درسر دارید برسید. این سه سبک سبب خواهد شد تا گیم پلی بازی به طرز جذابی سرگرم کننده باشد که امروزه گیمرهای بسیاری به دنبال تجربه یک بازی ایده آل در این زمینه هستند. با این اوصاف میتوان گفت که سال 2023 سال خوبی برای گیمرها بوده که در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری را از این بازی محبوب جهانی در اختیارتان قرار دهیم.

تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake

براساس اطلاعات بدست آمده بازی Silent Hill 2 Remake قرار است در سال 2023 عرضه شود که شرکت بلوبرتیم زمان دقیقی را برای اتمام توسعه بازی مشخص نکرده و همین موضوع سبب شد تا شرکت Konami نیز واکنشی به شایعات نشان ندهد. پیش بینی پلازا برای زمان عرضه بازی نیمه سوم سال 2023 بوده که یعنی تا زمان انتشار بازی زمان بسیاری باقی نمانده است و گیمرها میتوانند منتظر این بازی ایده آل باشند. در ادامه به سیستم های اجرایی بازی برای کامپیوتر اشاره خواهیم داشت.

سیستم های بازی

سیستم های بازی

  • سیستم عامل: Windows 10 x64
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 3 3300X
  • مموری: 12 GB RAM
  • کارت گرافیک: AMD Radeon™ RX 5700 / NVIDIA® GeForce® GTX 1080
  • دایرکت ایکس: Version 12
  • فضای مورد نیاز: 50 GB available space
  • کارت صدا: Windows Compatible Audio Device.
  • نکات تکمیلی: Playing on minimum requirements should enable to play on Low/Medium quality settings in FullHD (1080p) in stable 30 FPS.
  • سیستم عامل: Windows 11 x64
  • پردازنده: Intel Core i7-8700K | AMD Ryzen 5 3600X
  • مموری: 16 GB RAM
  • کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® 2080RTX or AMD Radeon™ 6800XT
  • دایرکت ایکس: Version 12
  • فضای مورد نیاز: 50 GB available space
  • کارت صدا: Windows Compatible Audio Device.
  • نکات تکمیلی: Playing on recommended requirements should enable to play on Medium quality settings in 60 FPS or High quality settings in 30 FPS, in FullHD (or 4k using DLSS or similar technology).

با مشخص شدن سیستم های بازی میتوان گفت که قرار است شاهد یک ظاهر کاملا دیدنی بود زیرا کارت گرافیک بازی در سطح خوبی قرار داشته که اگر از آن بهرهمند هستید بی شک شاهد جذابیت های بسیاری در این بخش خواهید بود.

پلتفرم های بازی Silent Hill 2 Remake

پلتفرم های بازی Silent Hill 2 Remake

براساس اطلاعات بدست آمده این بازی قرار است برای پلتفرم هایی نظیر پلی‌استیشن ۵ و مایکروسافت ویندوز عرضه شود که حضور پلی استیشن 5 میتواند دلیل خوبی برای بروز بودن بازی از زوایای بسیار باشد.

سخن پایانی

بررسی بازی Silent Hill 2 Remake به پایان رسید که سعی نمودیم به بخش های جدیدی که قرار است در ریمیک بازی قرار گیرد اشاره ای داشته باشیم. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به ریمیک بازی Silent Hill 2 بیان کنید. بی شک نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود. نظر شما در خصوص ریمیک بازی چیست؟ ایا شرکت ناشر و توسعه دهنده میتواند با بروزرسانی بازی باگ های احتمالی که ممکن است برای پورت پی سی بوجود بیاید را برطرف کند یا خیر؟ باما در بخش نظرات همراه باشید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 1 =